Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tegnapelőtt megállt a jobb hátsó el.ablak fél útan. Kb 5 centit mozgot le-föl. Mivel bowdenes, mindjárt a ladás korszakomból visszamaradt rémálmok jöttek elő kiszálasodott, felcsavarodott, elszakadt bowdenről. De szerencsére csak az egyik fogaskerék tengelynek volt erős zsírhiánya. Kis csavarlazító spré, és zsírspré megoldotta a problémát. Az összarkás csak másodikra sikerült, mert először sok bowdent csavartam fel a dobra. Ezután a többi ajtót is szétkaptam, és befújtam az ablakemelők mechanikáját és a zárszerkezeteket zsírsprével. Most pöpecül megy mindegyik ablak :lol:

én annó(vagy 10en éve)amikor összeraktam a paripát agyonzsíroztam mindet.a következő nyáron folyt is az ajtó alján a zsír ha meleg volt.

Elküldve
én annó(vagy 10en éve)amikor összeraktam a paripát agyonzsíroztam mindet.a következő nyáron folyt is az ajtó alján a zsír ha meleg volt.

Legalább le volt védve az ajtók belseje korrózió ellen :D

Amúgy erről a sztoriról Csikós a TC-on egy két oldalas szösszenetet írt volna sztem. De amúgy nagyon szeretem az írásait :lol:

Elküldve

Végre a hétvégén rendes fényt kapott a Senya!!! Már elég kopott volt szegény, lakkok tenyérnyi helyeken váltak, balos ajtók más színűek, javítóívek, meg hasonló nyalánkságok díszítették. Két hét alatt lefestettük Norbi barátomnál. Meló után du 5-7 ig meg két hétvége ráment, de megérte! Újra szerelmes vagyok! :lol:

A metálkéket nem vállaltam be így fehér lett. (bocs Sanyi!) Nem bántam meg, mert piszok jól mutat ebben a színben!!!!

Elküldve
Végre a hétvégén rendes fényt kapott a Senya!!! Már elég kopott volt szegény, lakkok tenyérnyi helyeken váltak, balos ajtók más színűek, javítóívek, meg hasonló nyalánkságok díszítették. Két hét alatt lefestettük Norbi barátomnál. Meló után du 5-7 ig meg két hétvége ráment, de megérte! Újra szerelmes vagyok! :lol:

A metálkéket nem vállaltam be így fehér lett. (bocs Sanyi!) Nem bántam meg, mert piszok jól mutat ebben a színben!!!!

képet :D

Elküldve

Szia!! Szép a fehér szín is, csak átlagos Szerintem. Külföldön láttam egy nagyon bruttált ami alatt nagy kerekek voltak,kis ültetés,fóliás ablakok ami diszkréten volt árnyalva. Plüss fekete belső,szóval megfogot kicsit a látvány. És nem voltam egyedül,sokam bambiláztak rajta, :lol:

Képeket nyomjá mán ,hagye lássukmán azt amivel dicsekedel mán :lol: ...

Sok szép napokat a szerelmedhez.. :D Szép napot ..

  • 2 weeks later...
Elküldve
Én az Omegával jártam így, hogy a szűrőbetét leesett a helyéről. Az a müa szűrő bírja a 3 Bar nyomást? Köszi előre is <_<

találtam 6 db-ot.

csak még kipróbálom nehogy rosszak legyenek.nem tom mikor mentek uccsóra.

Elküldve

Ma előtúrtam ez összes aut. váltót, amim elvileg Rekihez van. Kiderült, hogy az egyik (kód alapján) Seni 3.0E mocihoz való. Egy másik 2.0E E1-hezvaló. A harmadik, ami az enyémhez lenne, sajnos kinn állt az esőben vmikor, és berohadt a belseje. Ezt szét is kaptam, mert még nem szedtem szét aut.váltót. A közeljövőben vmikor le kell szednem a Rekordról a váltót, mert a "fogaskoszoró" egy helyen meg van kopva, és egyre gyakrabban indíthatatlan a gép. Utána olajteknő tömítést cserélek, mert havi 1 lityi olaj elfolyík a váltóból <_< Vettem már parafa tömítést táblában, hogy abból szabjam ki az új tömítést. Közben állítok egy kicsit a fékszalagon is.

Elküldve
Ma előtúrtam ez összes aut. váltót, amim elvileg Rekihez van. Kiderült, hogy az egyik (kód alapján) Seni 3.0E mocihoz való. Egy másik 2.0E E1-hezvaló. A harmadik, ami az enyémhez lenne, sajnos kinn állt az esőben vmikor, és berohadt a belseje. Ezt szét is kaptam, mert még nem szedtem szét aut.váltót. A közeljövőben vmikor le kell szednem a Rekordról a váltót, mert a "fogaskoszoró" egy helyen meg van kopva, és egyre gyakrabban indíthatatlan a gép. Utána olajteknő tömítést cserélek, mert havi 1 lityi olaj elfolyík a váltóból :) Vettem már parafa tömítést táblában, hogy abból szabjam ki az új tömítést. Közben állítok egy kicsit a fékszalagon is.

elég bátor vagy hogy hozzá mersz nyúlni.

nekem az omi ezért nem megy,totál fel kell újítani a belét és inkább rakok bele manuált.csak hát az is píz és most meg kell keresnem az árát. <_<

Elküldve

Nem hiszem, hogy nagyon belemerülök a működő váltó szétkapásába. Szerencsére még egész jó. De a bizti kedvéért van egy 5-ös, és legalább 4 darab 4-es váltóm tarcsiba <_<

Elküldve
Nem hiszem, hogy nagyon belemerülök a működő váltó szétkapásába. Szerencsére még egész jó. De a bizti kedvéért van egy 5-ös, és legalább 4 darab 4-es váltóm tarcsiba :)

jó neked :lol:

én meg most pénzt adok olyanért amiket elosztogattam ingyen :) <_<

megvolt a tanulópénz :lol: :lol:

Elküldve

sikerült 1 nagy pofont adni a sz@rnak..........

nem volt elég magas(nem ment 2 bar fölé)a benyanyomás,igaz vmi japo ac volt fent eddíg.

na most vettem 1 gyárit,ÚJat!!!!!!!!,Deeeeeeeeeeeee most sem megy 2.2 bar fölé sehogyan sem.a pumpa jó,mert ha elszorítom a visszatérőt akkor tud 5 bart is(addíg mér az óra).

valszeg a nyomásszabályzó a rossz,de akkor 2 is?

vettem könyvet és abban 2.8-3.2 bar között kellene lennie a nyomásnak. :)

szétb@sz az ideg...... <_<

Elküldve

Én is kipróbáltam 4 nyomásszabályzót, mire az egyikkel ment. Bár nem tudom mekkora nyomást csinál.

Nálam pedig ajtócsere projekt folyík. A jobb hátsó ajtó cefetül szétrohadt. Szerencsére van egy nagyon jó és egy kevésbé jó tarcsiba. Eltüntettem az előbbiről pár rozsdafoltot, holnap beszélek a fényezővel mikor ér rá, utána kigittelem, fújás, és végre ez is szép lesz. Már csak a hátsó íveket kellene lecserélnem, és az első sárvédőket kicsit átcsiszolni. De ez még kicsit várat magára, és pénzmagra <_<

Elküldve
Én is kipróbáltam 4 nyomásszabályzót, mire az egyikkel ment. Bár nem tudom mekkora nyomást csinál.

Nálam pedig ajtócsere projekt folyík. A jobb hátsó ajtó cefetül szétrohadt. Szerencsére van egy nagyon jó és egy kevésbé jó tarcsiba. Eltüntettem az előbbiről pár rozsdafoltot, holnap beszélek a fényezővel mikor ér rá, utána kigittelem, fújás, és végre ez is szép lesz. Már csak a hátsó íveket kellene lecserélnem, és az első sárvédőket kicsit átcsiszolni. De ez még kicsit várat magára, és pénzmagra :)

megy ezzel a nyomással is,de valszeg ettöl nem tom beállítani rendesen. <_<

én megvettem már többek között 4 db új ajtót is a paripára. :) :lol:

Elküldve

Egy újabb okot találtam, hogy miért nem indult be a Senator múltkorában. Nincs alatta AC! :) Valaki nagyon tudta, miket kell lelopni róla...

A kardánt szedtem szét, hogy lehessen vontatni, és hamarosan újra megpróbáljuk beindítani. Amikor aláfeküdtem, akkor láttam, hogy lóg két kábel, és a tartály egyik rögzítő pántja nincs meghúzva. Szoktam szitkozódni, de ez most különösen cifrára sikerült. Esküszöm, hogy el van átkozva, de ha beledöglök, akkor is autó lesz belőle egyszer...

Amúgy a soffőr felőli A oszlop tövében nem volt meg a burkolat, és ott lógott egy computer csatlakozó üresen. Ekkor jött az, hogy a qrv@ életbe, ezt lelopták. De az anyós oldalról most levettem a burkolatot, ott viszont van egy compi felkötve. Nomost akkor ez hogy van? Gyárilag kettő jár bele? Mire való a másik? Ha legközelebb a közelébe kerülök, akkor végigjárom, hogy melyik kábelköteg hova vezet...

Elküldve

hosszas tesztelgetés után beállítottam 2.5 bar-ra a benyanyomást a gépsason.elment 1.5-el is simán és ment 4.5-el is.

csak 4.5-nél gyakran elfo.ta magát itt-ott 1-1 csőőőőő....na ez kellemetlen volt néha,mert a kipuffcsonk mellett vannak a csövek(gyárilag!!!!!!).

űa fogyi országúton 9 volt igaz néha nehéz bal lábbal,a város meg horror lehet.

még az alapjárati levegőszabályzóval kell vmit kezdenem,mert melegen nem indul miatta(legalább is sztem az lehet,bár a 2.2-es fecsinek kellene még olaj és levegőhőmérő gomba is amit tölem nem kapott meg),de ha elindult akkor már jóóóó.......

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.