BCSSZGAB Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Köszi a válaszokat, akkor inkább odafigyelek hogy gyárival egyező nyomásút vegyek.
MantaBeast Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Sziasztok! Igazából nem pontosan ide vág, de egy kis része mégis csak van, mivel senator topicot nem találtam ide írom. Tehát én a 3. B senatoromat taposom, és mindegyiknek a bal oldali első ablakemelőjével volt gond. Gyári hibának találom, és a mai napig nem jöttem rá, mi okozhatja ezt a hibát. Néha felmegy, vagy éppen le, néha pedig egyik sem. Ez akkor a legzavaróbb, amikor pl. nyáron letekert ablakkal megállsz, és nem tudod feltekerni. :S Nem kontakt hiba van a kapcsolónál, az biztos. A motorvezérlő modulra gyanakszok. Esetleg találkozott más is már ezzel a problémával? Ha van rá valakinek megoldása szívesen venném! Közben előkerült a senator topic, bocsánat! Lenne még 1 problémám, elhalt a c30se -ben a HALL szenzor. Az elosztóban van, úgy látom nem lehet sehol kapni külön, a komplett elosztó pedig irreálisan drága, több mint 100k. Valakinek valami 5let? a c16se motorhoz emlékeim szerint lehet kapni külön szenzort, bele lehet vajon reszelni a c30se-be? Előre is köszi! Üdv!
nagy istván Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Sziasztok! Közben előkerült a senator topic, bocsánat! ez az... :)
BCSSZGAB Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Mit jelent az hogy 100 K ? ( a százat értem)... :) nem tudok idézni,MANTABEAST hsz-ére írtam....
nagy istván Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Mit jelent az hogy 100 K ? ( a százat értem)... :) nem tudok idézni,MANTABEAST hsz-ére írtam.... 100.000. huf........ :D
hening Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Mit jelent az hogy 100 K ? ( a százat értem)... :) nem tudok idézni,MANTABEAST hsz-ére írtam.... Jobbra van a gomb. Azzal tudsz válaszolni. Vagy, ha többre akarsz egyszerre válaszolni, akkor ott van az gomb. Ezzel max 3-ra tudsz felelni.
kori Elküldve Március31, 2010 Szerző Elküldve Március31, 2010 Jobbra van a gomb. Azzal tudsz válaszolni. Vagy, ha többre akarsz egyszerre válaszolni, akkor ott van az gomb. Ezzel max 3-ra tudsz felelni. Köszönjük nyögdíjas tanár úr :D Igaz én sem tudtam :)
BCSSZGAB Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 100.000. huf........ :D köszi,gondoltam hogy az, de mitől K? no mindegy :)
nagy istván Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 köszi,gondoltam hogy az, de mitől K? no mindegy :) ezt én sem vágom.....ahány ember annyi elnevezés....régen nálam rugó meg rongy volt. :D
kori Elküldve Március31, 2010 Szerző Elküldve Március31, 2010 a K kilót jelent, ami pedig ezret jelent. így a 100K az 100.000
hening Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 Köszönjük nyögdíjas tanár úr ;) Igaz én sem tudtam :D a K kilót jelent, ami pedig ezret jelent. így a 100K az 100.000 ...és még engem tanár uraz le. :) ;)
rtomi Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 Vámos,Határőr,Katona. Ezek már csak ilyenek. :) :D
monza Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Sziasztok! ha valakit érdekel akkor Tettem fel pár képet a Kiskunlacházi Taliról és az Ócsai Veterán opelos mini taliról képeket. TVN.hu.-n Monza keresése. majd képei!! Ha nem menne a neven alatt megtaláljátok a címet.. Üdv Attila
kori Elküldve Április2, 2010 Szerző Elküldve Április2, 2010 Már végig is néztem a képeket. AZ E1-es Rekord nagyon szép volt :) Meg a fekete Monza.
Gelko Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Már végig is néztem a képeket. AZ E1-es Rekord nagyon szép volt :) Meg a fekete Monza. A monza tényleg szép :D Élőben megnéztem Lacházán ;) Attila is jó fej de nem mondom hangosan mert a fejébe száll ;)
Gabo Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Hülye kérdés: Rekordnak mekkora az első tárcsa átmérője? 286 os?... és a tárcsa szélesség?... Megegyezik az A Omegával? Erősen elvi a kérdés még, holnap leveszem a bal első kereket, mert vmiért recseg a fék, de vmiért 2x annyiért akarják adni a tárcsát ehhez mint a B2 es Omegához.. és nekem ez furi... Kori - Ha esetleg lenne B Omega féknyergem, az feltehető mindenféle barkácsolás nélkül a Rekordra? (Sose láttam még Rekord futóművet közelről, no most majd fogok, de gondoltam azért kérdezek... :) )
Gelko Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Raknál fel képeket h a nem fészbúkos pornép is lássa ? :)
Gabo Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Bocs, de amíg horror a net ára addig nem :P CS en GaboRSA van feltéve néhány :) Amúgy légy féjszes oszt kész.. nem esznek meg :D ;) ;)
Gelko Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Bocs, de amíg horror a net ára addig nem ;) CS en GaboRSA van feltéve néhány :D Amúgy légy féjszes oszt kész.. nem esznek meg ;) ;) :P Voltam egy napig, de nem láttam értelmét folytatni :)
Gabo Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 Kár kéne pár ember ;) ;) Cs-en megnézheted, vagy oda is reg kell hozzá? 6 Gb 25 ezer Ft.... csak a miheztartás végett :D Voltam egy napig, de nem láttam értelmét folytatni :)
Gabo Elküldve Április2, 2010 Elküldve Április2, 2010 köszi A kisebb problémákat leszámítva jónak tűnik... Afogyija meg majd kialakul.. első 200 km 15,5 l/100 :P ;) igaz itt csak 200 a benya ;) Tényleg, vki nem sejti milyen váltó lehet alatta?... Az iteniek is csak szétteszik a kezüket oszt kész.. Mert túl van töltve az olaj, és le kéne engedni, de nem igazán tom mihez is nyúljak (lehet marad a kis gumicső?... Mondjuk se aknám, se helyem, se szerszámom.. :) :D Kaptál zsírt ;) Egyébként szépótó ;)
nagy istván Elküldve Április3, 2010 Elküldve Április3, 2010 köszi A kisebb problémákat leszámítva jónak tűnik... Afogyija meg majd kialakul.. első 200 km 15,5 l/100 ;) ;) igaz itt csak 200 a benya :P Tényleg, vki nem sejti milyen váltó lehet alatta?... Az iteniek is csak szétteszik a kezüket oszt kész.. Mert túl van töltve az olaj, és le kéne engedni, de nem igazán tom mihez is nyúljak (lehet marad a kis gumicső?... Mondjuk se aknám, se helyem, se szerszámom.. :) :D a váltó mitomén........ a fék:gyári reki 4 kerékcsavaros,246 mm tömör(12 mm a vastagság),van méd szintén 246os belsőhűtésü 24 mm-es.az itt is 4x áron megy. ha 5 csavaros akkor 276ról indul és az is van tömör meg hűtőtt és szintén drágák.
Gabo Elküldve Április3, 2010 Elküldve Április3, 2010 5 csavaros, és hűtöttnek tűnik... lehet 286? Hm, az A Omi méret!! az jóóó ;) Majd ma lemérem. A fogyija, most hogy ki9csit hosszabb távon is mentem, meg város 13 lityi.. nem rossz az öregúrtól :P :D Hja drága drága, de a 296 os B2 Omega tűrcsa az 320Rand per stück, ez meg 510/db... :) ;) a váltó mitomén........ a fék:gyári reki 4 kerékcsavaros,246 mm tömör(12 mm a vastagság),van méd szintén 246os belsőhűtésü 24 mm-es.az itt is 4x áron megy. ha 5 csavaros akkor 276ról indul és az is van tömör meg hűtőtt és szintén drágák.
nagy istván Elküldve Április3, 2010 Elküldve Április3, 2010 5 csavaros, és hűtöttnek tűnik... lehet 286? Hm, az A Omi méret!! az jóóó ;) Majd ma lemérem. A fogyija, most hogy ki9csit hosszabb távon is mentem, meg város 13 lityi.. nem rossz az öregúrtól :P :D Hja drága drága, de a 296 os B2 Omega tűrcsa az 320Rand per stück, ez meg 510/db... :) ;) űaz mi forint????? nem éri meg innen postázni?
Recommended Posts