Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Hali

Nem tud valaki valamit a használtautón eladó szürke senatorról ? Érdekelne az autó de gondoltam szimatolok mielőtt bármi hülyeségbe beleugranék.

Előre is köszönöm

üdv

Dani

"Érdekelne az autó de gondoltam szimatolok mielőtt bármi hülyeségbe beleugranék."

Lehet,nekem is ezt kellett volna. :D :)

Link to comment
Megosztás:

Inkább más elv alapján épült. Ha karban van tartva, akkor a HF tömítés és a kipuff tömítés, és csonk tönkremenetelén kívül nem szokott komolyabb gond lenni vele.

Más az anyagminősége is,meg a persely edzése is gyengébb és minden vékonyabb ,vékonyabb szelepszár,picsányi kicsi szelepek ,majdnem 2 xer annyi hiba lehetőség is , feszitő és terelő görgő hajlamos beálásra ,szijas.... célszerszám nélkül összerakhatatlan vezérlés.. stb stb stb

És ezt még lehetne ragozni,német forumokon 100-ával lehet fellelni olyan B omegakat amiböl kidobták és sorhat ment a helyére..

Link to comment
Megosztás:

Miért MoCSoK?

A múltkori okfejtésed végett? :D

Itt most a hétköznapi használatrol és arrol beszélünk hogy ha valaki most kezdi akkor szerintem kezdje 12 szeleppel ,sokkal hálásabb...

Sportkocsiba : Monza / Ascona / manta / Kadettba azt tenném :)

Link to comment
Megosztás:

Vki meg tudná mondani mi a cikkszáma - és esetleg Viktor megmondhatná, hogy van-e a Csergőben - féltengely gumiharang 3,8 as Rekord E-re? (sztem a 2.0ás diffije van alatta, szal az is jó lenne, ha mást nem kiindulásnak)

Ahhoz képest, hogy évekig gyártották itt a verdákat, nincs alkatrész ... vicces.. 3 napja áll a kocsi, mert az egyik harang ki van szakadva, a szerelő meg szétkapta mielőtt megnézte volna, hogy a beszerzett harang jó-e, persze nem volt az...

De hogy a helyi Opelnél sem nagyon tudnak segíteni... azért az már szomorú.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a véleményeket, máris okosabb lettem. Persze én azt gondoltam a 24v a királyság úgyhogy máris tanultam valamit. Azért egy sima 4 hengeres CIH motor felújítása sem két forint ,de szerencsére nincs mindenféle érzékelő és még 30 év után is megbízhatóan működik ,nekem csak 240 be fájt a 2.2 felújítása.

Viszont csoda ha találni eladó senatort az meg ,hogy sima CIh blokkos legyen hát... :D majd kivárok úgysem sürgős.

Mégegyszer köszöntem

Üdv

Dani

Megveszed és ha töketlenkedni kezd a motor akkor csere 12 szelepre...

Link to comment
Megosztás:

Ménem?

Mert én azt mondtam... ;)

Na jo ,néhany ok a teljesség igény nélk.:

-Elektronikailag sokkal érzékenyeb,sokkal több sensora van ,sok több hiba forrás...

-mert általában szét vannak hajtva ,vagy nagyon lehasználva ,szinte mind !

-Az alu hengerfej könnyebben meg makkan és jobban melegszik is (volt benne részem)

-Mert a vezérlés minden példányon már csere érett ,az ára meg horror (ebben is volt részem)

-Igényes a jo olajra (amit persze az utolso 10 évben nem kapott általában..) ,a jo gyertyára (ez kell neki : Bosch FR7DTC ,de mar nem gyartják ,a föld hatn nincs!) ,mast nem érdemes bele rakni (persze lehet probalkozni) !

-Ha hozza kell nyulni ,akkor csak egy tömités készlet ára is horror...

-Ugyan ez masodlagos ,de tuning alaktrészek ára is horror..

-Minden alkatrész ár sookkal magasabb mint a cih motorhoz ,bármiröl is beszéljünk..

-A szerelők dilettánsok hozzá,csak okoskodnak és lehuznak ott ahol tudnak...

Én sokat szivtam vele... mondjuk keményen is használtam!

Amugy kiváló motor,ha már minden mindennel klaffol !

Nézd meg a projektem :

http://motor.mcsk.fotoalbum.hu/

http://felujit002.mcsk.fotoalbum.hu/

http://felujit.mcsk.fotoalbum.hu/

Hűűűű,megkaptam a választ! (Szeretem a jó minőségű fotókat.)

Wazzzze,gyári Opel tömítés szett? :D :P :D :D :o :D :D :D :D :P ;) ;) :D :) :)

Link to comment
Megosztás:

Már meg nem mondom,mert nem érdekelt mostanában ,kapni viszont nem nagyon lehet...

Az a "kis" műtét ami a fotokon van,360eft ban volt...

Az nekem is fájt volna.

De én azért tartok tőle,hogy a 12 valve-s mocimmal is bekövetkezhet a végveszély. (Ne úgy legyen!) Szo...tam már eleget ezzel is,mással is. :D

Link to comment
Megosztás:

Bassszus! Itt az Opelos fórumon miért nem lehet valós időt megjeleníteni a hozzászólásoknál?

Még egy hónapja kb volt 2 óra idő eltérés is,már csak 1. :D

Vagy nyárra visszaáll a tényleges? :)

Kicsit zavaró számomra.

Aki már évek óta itt "lóg",az már biztos megszokta. :)

Link to comment
Megosztás:

Bassszus! Itt az Opelos fórumon miért nem lehet valós időt megjeleníteni a hozzászólásoknál?

Még egy hónapja kb volt 2 óra idő eltérés is,már csak 1. :D

Vagy nyárra visszaáll a tényleges? :)

Kicsit zavaró számomra.

Aki már évek óta itt "lóg",az már biztos megszokta. :)

Talán ha beállítanád az időzónát stimmelne nálad is! Vezérlőpult--->Fórumbeállítás (alul az Opcióknál)---->Időzóna ( GMT +1) :D

Link to comment
Megosztás:

Bassszus! Itt az Opelos fórumon miért nem lehet valós időt megjeleníteni a hozzászólásoknál?

Még egy hónapja kb volt 2 óra idő eltérés is,már csak 1. :D

Vagy nyárra visszaáll a tényleges? :D

Kicsit zavaró számomra.

Aki már évek óta itt "lóg",az már biztos megszokta. :)

nálam spec pontos időt mutat.. lehet mert nálam 1 órával előbb van mint otthon? :D :P :)

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Ooooo,ezt előbb tudom!

Adhattál volna,vagy üzletelhettünk volna a kulccsal.

Még mielőtt átlamelláztam a zárakat.

Bár,még sosem késő. :)

Ha eredeti (emblémás) Opel kulcs és jó a Monza-hoz.

Idekapcsolódik.

Még keresnék két,azaz 2 darab utastérajtóba való dugózárat (jobb,bal). :D

Megyek jövő héten bontó(k)ba,de már látom a szomorú tényt,hogy nem lesz. Az sem. :D

Nem lett volna jó, a vecinek tök más a kulcsa. :)

Link to comment
Megosztás:

Vki meg tudná mondani mi a cikkszáma - és esetleg Viktor megmondhatná, hogy van-e a Csergőben - féltengely gumiharang 3,8 as Rekord E-re? (sztem a 2.0ás diffije van alatta, szal az is jó lenne, ha mást nem kiindulásnak)

Ahhoz képest, hogy évekig gyártották itt a verdákat, nincs alkatrész ... vicces.. 3 napja áll a kocsi, mert az egyik harang ki van szakadva, a szerelő meg szétkapta mielőtt megnézte volna, hogy a beszerzett harang jó-e, persze nem volt az...

De hogy a helyi Opelnél sem nagyon tudnak segíteni... azért az már szomorú.

Izé, lehet hogy le vagyok maradva, de egy merev hidas autóban hol van féltengely gumiharang??? : :D

Link to comment
Megosztás:

Izé, lehet hogy le vagyok maradva, de egy merev hidas autóban hol van féltengely gumiharang??? : :D

Hát Lehet hogy eredetiben ez merev hidas, de hogy ebben nem az van az tuti... Azé csak látom, ha a diffibő kigyüvő vascső mindkét végén van vmi műanyag bizbasz, ami pont úgy néz ki mint egy gumiharang :) ...

Link to comment
Megosztás:

Hát Lehet hogy eredetiben ez merev hidas, de hogy ebben nem az van az tuti... Azé csak látom, ha a diffibő kigyüvő vascső mindkét végén van vmi műanyag bizbasz, ami pont úgy néz ki mint egy gumiharang :) ...

Ugyan nem opel de jól néz ki : normal_difi%20helyen2.JPG

És jól láthatóak a gumiharangok... :D

Link to comment
Megosztás:

Hát Lehet hogy eredetiben ez merev hidas, de hogy ebben nem az van az tuti... Azé csak látom, ha a diffibő kigyüvő vascső mindkét végén van vmi műanyag bizbasz, ami pont úgy néz ki mint egy gumiharang :D ...

Cááá akkor a tiedbe beletették a seni független futóművét. :D

Akkor csak jól olvastam a neten hogy volt belőle ilyen is.

Ez nekem nagyon királyság mert akkor műszakin nem köthetnek belém. :) Cááááá. :)

Viszont neked akkor seni harangot kéne keress, mert a víz ezen oldalán minden reki merev híddal fut.

Link to comment
Megosztás:

Talán ha beállítanád az időzónát stimmelne nálad is! Vezérlőpult--->Fórumbeállítás (alul az Opcióknál)---->Időzóna ( GMT +1) :)

Hol? Mi?

Ehhez én nem értek. :D

Majd később meglesem még.

Más.

Tudtam hogy v.mit elfeledek,ezért visszatértem.

Szó esett már az olajról,váltóról.

De nem kérdeztem még a gyújtógyertyát.

Mit szeret a 12 valve?

Kinek,mi a tapasztalata? (Ha,ami benne van már kuka. Még ez is kérdés.)

Link to comment
Megosztás:

Vki meg tudná mondani mi a cikkszáma - és esetleg Viktor megmondhatná, hogy van-e a Csergőben - féltengely gumiharang 3,8 as Rekord E-re? (sztem a 2.0ás diffije van alatta, szal az is jó lenne, ha mást nem kiindulásnak)

Ahhoz képest, hogy évekig gyártották itt a verdákat, nincs alkatrész ... vicces.. 3 napja áll a kocsi, mert az egyik harang ki van szakadva, a szerelő meg szétkapta mielőtt megnézte volna, hogy a beszerzett harang jó-e, persze nem volt az...

De hogy a helyi Opelnél sem nagyon tudnak segíteni... azért az már szomorú.

te a reki merevhidas........ott nincs csukló,ergo gumiharangsincs.

Link to comment
Megosztás:

hali mindenkinek

C30 se jo motor de mint irjátok az is teny hogy költseges ez igy igaz aki az elsöt fölujitja az rájön miröl beszelek.

csak annyit hogy nezze meg a komplet vezérles árát egyből rájön és ha egyeltalán meg megvehetö meg abba is csak az elfekvő keszlet van már csak.

én továbra is 24v sorhatozok es imádom.

MoCSok motorját is én támasztottam fel a halottakból :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.