Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Hali.

Nekem fék téren kellene egy kis help. b corsára szeretnék egy kicsit jobb féket. A kérdés az lenne h melyik típusú astra féknyerge lenne jó amihez hütött tárcsa jó és a 13"-os téli kerékbe még elfér. Bár kicsit sok a kritérium de a segítő válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Nekem fék téren kellene egy kis help. b corsára szeretnék egy kicsit jobb féket. A kérdés az lenne h melyik típusú astra féknyerge lenne jó amihez hütött tárcsa jó és a 13"-os téli kerékbe még elfér. Bár kicsit sok a kritérium de a segítő válaszokat előre is köszönöm.

13-as kerékhez csak a 236mm-es hűtöt verzió jó.Más nem fér el.Ha jól emléxem, akkor az 1.4 16V féke ilyen Astrailag.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Nekem fék téren kellene egy kis help. b corsára szeretnék egy kicsit jobb féket. A kérdés az lenne h melyik típusú astra féknyerge lenne jó amihez hütött tárcsa jó és a 13"-os téli kerékbe még elfér. Bár kicsit sok a kritérium de a segítő válaszokat előre is köszönöm.

236*20-as tárcsa, de ATE rendszerű legyen, mert abba nagyobb betét van(kalapács végű). A Delco-ba sima kocka alakú van.

Link to comment
Megosztás:

Igazából ez lenne a lényeg mert azt vettem észre elég hamar felmelegszik. Pár lassítás nagyobb tempóról és már érezni h nem az igazi.

Nagyon köszönöm a helpet.

Sokan használják nálunk a Brembo tárcsa Ferrodo betét párost.Elég jól bírja a melegedést.Bár nekem az Astránál hamarosan cserés lesz az első fék, és én TRV tárcsa+betétet fogok tenni.A kíváncsiság kedvéért....

Link to comment
Megosztás:

:D Durva. Tényleg jól ki lett millizve...

Már eleve a turbós motorhoz tervezted a futóművet? Vagy V6-hoz :D

Fék és futómű így bőven elég lenne legalább 300 lóig.

Bár abban az esetben szerintem repülne a Weitech és kapna valami komolyabbat. (KW, H&R, Bilstein...)

V6 nem lesz, bár maga az átépítés érdekelne, de azért nem árt, ha egy autóval lehet még kanyarodni.

Shownak viszont jó lenne. :D

Link to comment
Megosztás:

Hi Mesterek

Lenne egy kérdésem van nekem egy 1,4i 1994-es 8 szelepes 60Le corsam.Szóval lehetséges az hogy egy 16 szelepes hengerfejet rárakok az Ő befecskendező s saját elektronikájávval?

Azzaz egyeznek e vajon a furatok stb.?

Ez még csak egy ötlett :D

A szakik majd megmondják, de szerintem a 16 szelepesítés bonyolultabb, mint, ha SE-síted, vagyis 8 szelepes maradna, csak hengerenkénti befecskendezés. 80-90 ló körül vannak az ilyen gépek, csak nagyon nehéz SE (Si) cuccot találni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hi

Emberek nagy az Én bajom.

Szóval szétbórítottam a motort s a 4 heger elég szar, megette a rozsda "upsz" annyít állt a kereskedésben s persze a rosz hengerfej tömítésnél átfolyt a viz s megállt a hengerbe s megette, Én meg csodálkozok hogy miért olajos a gyertyám.

Na mindegy ha már új motort rakok bele akko má legyen az motor :D Igaz hogy tsak kb öszre fog menni de akko menni fog, tsak a pénz miatt.

Szóval a lényeg van olyan motor mint az enyém hengerátméröre s mondjuk tsak a löket nagyobb tehát zsugor kar a fötengelyével stb., ha ez nem megoldható akko kellene olyan motor minimum 1,8i 16V(ilyenben gondolkozok) ami még befér az ocska C14NZ helyére. Ha van bárkinek valamilyen étkézláb ötlete kérem jeleze, előre is köfi.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem próbálj meg olyan erősebb motort szerezni hozzá ,ami amúgyis volt gyárilag a B Corsákban,mert akkor

nem kell izgulni(meg fizetni) a vizsgákon meg ha netán megállítanak az uton nem kötözködhetnek.

1,4-es 16 szelepest vagy az 1,6 Gsi motorját,be lehet rakni és kevés papirmunkával teljesen legális lesz.

Persze vannak itt Corsák 2.0 16V motorral is. :D

Link to comment
Megosztás:

Hi

Emberek nagy az Én bajom.

Szóval szétbórítottam a motort s a 4 heger elég szar, megette a rozsda "upsz" annyít állt a kereskedésben s persze a rosz hengerfej tömítésnél átfolyt a viz s megállt a hengerbe s megette, Én meg csodálkozok hogy miért olajos a gyertyám.

Na mindegy ha már új motort rakok bele akko má legyen az motor :D Igaz hogy tsak kb öszre fog menni de akko menni fog, tsak a pénz miatt.

Szóval a lényeg van olyan motor mint az enyém hengerátméröre s mondjuk tsak a löket nagyobb tehát zsugor kar a fötengelyével stb., ha ez nem megoldható akko kellene olyan motor minimum 1,8i 16V(ilyenben gondolkozok) ami még befér az ocska C14NZ helyére. Ha van bárkinek valamilyen étkézláb ötlete kérem jeleze, előre is köfi.

Tápiószecső aláírásában van lutalás motorupgradera, 14NZ-14SE-re, ill. ha felveszed Demóval a kapcsolatot, akkor lehet elmondja neked, hogyan lehet a 14NZ-ből C16SE-t csinálni úgy, hogy a motorszámod megmaradjon.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.