Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Engem nem a méricske érdekel,hanem hogy hogyan lehet a powerboxot legyártani itthoni körülmények között.

Van itthon egy elég jó heggesztő trafóm és azt hiszem végre megcsinálom egyenáramúra.Van hozzá 4db 250A-es diódám,nem sok meló összehozni.

Ha az kész lesz,akkor simán tudok varni KO-s anyagot,de még aluminiumot is.

Akkor miért nem fából csinálod meg ? <_< :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma végre megkaptam a szinterezett alkatrészeket, így ismét 3 bakon lóg a motor és be tudtam lőni a váltóm is.

Ezután bekötöttem a vízrendszert, félig kész az elektronika is. Holnap megpróbálok megint szerezni egy hegesztőgépet és a napokban felvarrom a coolert és az olajhűtőt a helyére, gyártok valami tartót a vízhűtőnek is.

Így már lényegében csak a nyomócsövezés van hátra, aminek a cuccait holnap lerendelem, az első futóművet kell összerakni, illetve a két kipuffdobom is még ezen a héten kész lesz.

Talán jövő héten menni fog... <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam itt a forumot és láttam hogy NZ ről lehet SE re alakítani az 1.4 mocit (b corsa). Most nekem az lenne a kérdésem hogy az én corsam az x14sz motorszámú és ,hogy ezt is átlehetne e alakítani és ha igen milyen cuccokat kéne beszereznem hozzá? A választ előre is kösz

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem azt is át lehet alakítani SE-re.

Igazából akkor jársz a legjobban, ha komplett SE-t veszel.

Kell AC, szívósor, hengerfej, veztengely házzal, kábelköteg, ECU, generátor, ékszíjtárcsa, főtengelyjeldó tartóval, leömlő, asszem még gázbowden is...

Tehát a legegyszerűbb, ha teljes motort veszel és mindent átpakolsz a mostani blokkodra, ami nem egyezik meg az eddigi cuccokkal.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem azt is át lehet alakítani SE-re.

Igazából akkor jársz a legjobban, ha komplett SE-t veszel.

Kell AC, szívósor, hengerfej, veztengely házzal, kábelköteg, ECU, generátor, ékszíjtárcsa, főtengelyjeldó tartóval, leömlő, asszem még gázbowden is...

Tehát a legegyszerűbb, ha teljes motort veszel és mindent átpakolsz a mostani blokkodra, ami nem egyezik meg az eddigi cuccokkal.

Semmi XE ajánlgatás? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez eddig téged még sosem zavart. :lol:

Nem emlékszem, hogy valaha is komolyan ajánlottam volna valakinek valami nagyobbat, amikor konkrétan egy kisebb motorra kérdezett rá. :lol:

Ez természetesen nem érvényes a C20NE vs. C20XE dolgokra, mert mind a két motor 1998ccm, és akinek már volt C20XE-je, annak nem kérdéses, hogy melyik jobb. :D

Az már gyakrabban előfordult, hogy valaki konkrétan 2000-es motorra kérdezett rá és kisebbet ajánlottak neki. :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
sziasztok! ez így szerintetek milyen? a saját kis kocsim <_< Véleményeket kérnék :)

http://www.kepfeltoltes.hu/090621/DSC01816...ltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/090621/DSC01819...ltoltes.hu_.jpg

Szép, és főleg ritka, vigyázz rá :)

Valami szép gyári (14-es!) alufelnit kéne tenni rá, meg pótolni a díszléceket, és kifogástalan lehetne.

Ezeknek ilyen a gyári alufelnije, pl. 155/65R14 gumival:

dd8_1_big.jpg

Link to comment
Megosztás:

J0hnnyval és Demóval egyetértek a matrica és a díszléc kérdésben, de nekem kicsit öszvérnek tűnik ez az autó így, vagy rosszul tudom hogy a lépcsőshátú Corsa TR-ből már nem volt kislámpás (modellfrissítés utáni)? Mikori évjárat az autó?

Én amúgy a feliratokat is levenném hátulról, vagy ha már ragaszkodsz hozzájuk, akkor visszaraknám őket a gyári helyükre, mert így sztem kicsit furán néz ki:

MHV_Opel_Corsa_TR_02.jpg

A díszléc amúgy széria volt a Luxus, Berlina, GL és GLS felszereltségi szintekhez, csak az alapváltozaton nem volt.

Link to comment
Megosztás:

hmmm... nem is láttam még ilyen embert aki ennyire ért hozzá! <_<

alőször is :) az enyém "Luxus" vagyishát az van ráírva az oldalára.

húh... a díszléccel meg az a baj, hogy kb egy fél évvel ezelőtt elmentem vásárolni, és amikor kijöttem a boltból már nem volt rajta a vezető oldali ajtón az egyik ^_^ szóval lelopták, vagy nem tudom, de nemhiszem, hogy csak úgy magáról leesett. és egy ilyen kocsira ami annyira ritka mint a fehér holló nem nagyon lehet szerezni :P

A felíratokat a hátuljára én raktam már rá utólag, mert nem volt rajta semmi se és az zavart, csak nem nagyon tudtam h hova kell még akkor :P

a kislámpát is nagyon örülök, hogy észrevetted :) azt is én alakítottam rá, egyébként az autó 1983. 04.-havi kiadás :lol: csak nagyon le volt pukkanva amikor hozzámkerült... ilyen munkaautónak használta egy asztalos szóval nem volt mminden nap cicomázva... ;)

csak szerintem jobban néz ki így, kislámpával azért alakítottam át, kicsit macerás volt, mert gyakorlatilag az egész elejét ki kellett cserélnem a lámpa miatt, de sikerült :lol:

de meg tudom mutatni képen is, h milyen volt, lehet hogy csak szerintem, de szebb lett az én és egy pár ember véleménye szerint :lol:

ilyen volt:

DSC00947_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

és most ilyen:

DSC01816_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.