Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ha a rendőrt nem zavarta! ;)

A 72-őt onnan veszem, hogy engem egyszer elkaptak 73-mal városban és mondta a rendőr, hogy 72-től feljelentés! :rolleyes:

Aztán addig-addig beszéltem neki, hogy végül 5.000,- HUF-os csekkel elengedett! :blink:

Jó fej volt! :D

De egy ismerősnek (Taxis) bevonták a jogsiját 72km/h-ért!!!

Link to comment
Megosztás:

Tegnap a következőt vettem

Cimborám astrája 20-ban is lazán veszi az 1-est, nekem viszont még 10-nél sem szereti

az övébe 3.000 az enyémbe 16.000 Km van

Mitől van ez?

Ez amolyan egyedi jelenség.Szerintem.Az én gépemben 180e. van, de 1-be csak álló helyzetben tudom berakni.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Idejövök, jo híreket olvasni, szép képeket nézni, de van rossz is sajna:

Múlt héten volt gyertya, olaj csere, tapasztalataim szerint egyenes úton tökéletesen megy,

nem rángat semmi baj. Erre tegnap emelkedőn - igaz nem rángatott - csak lassultam.

Gondoltam 70-nel megyek fel az emelkedőn (kb 6-7%) 5-ösbe, aztán kezdtem lassulni,

50-nél visza 4-be, majd 40-nél 3-ba, majd 30-nál 2-be, és utána hál istennek felértem.

Valaki tud segíteni, hogy mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Hát menetközben nem illik hátramenetbe kapcsolgatni az autót! :rolleyes:

De a legtöbb autó azért igyekszik "tiltani" a menetközben való 1-esbe visszarakást!

Nem preferálja egyik váltó sem. Úgyhogy szerintem ne is eröltesd nagyon.

nem eröltetem én, csak érdekesnek találtam, hogy másnak gond nélkül beveszi

Link to comment
Megosztás:

...................

Szia!

Mivel még alszanak a modik, ezért én szólok: :rolleyes:

elég lesz egy helyre is. :blink:

Ezeket úgyis csak kitörlik aki meg gumit keres az úgyis az eladó alkatrészek topicban fogja megtenni, nem pedig itt, vagy a tuningban.

Köszi szépen

Link to comment
Megosztás:

Szerintem bármelyik opel váltót lazán vissza kéne tudni tolni 40ig egyesbe...

Beszélgettem erről a Patyival is és ő is úgy tudja, hogy mennie kéne.

Nemtom mi lehet a gond, de szerintem inkább típusfüggő a dolog.

háát amit megfigyeltem

anyum 1.4 8v-jében (a legendés miami kék kupé) van 78K km, és még énis alig birom gurulás közben beerőszekolni

a casablanca fehér csapásmérőmben 30nél is kisujjal tolom, óra szerint van benne 186K km

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Idejövök, jo híreket olvasni, szép képeket nézni, de van rossz is sajna:

Múlt héten volt gyertya, olaj csere, tapasztalataim szerint egyenes úton tökéletesen megy,

nem rángat semmi baj. Erre tegnap emelkedőn - igaz nem rángatott - csak lassultam.

Gondoltam 70-nel megyek fel az emelkedőn (kb 6-7%) 5-ösbe, aztán kezdtem lassulni,

50-nél visza 4-be, majd 40-nél 3-ba, majd 30-nál 2-be, és utána hál istennek felértem.

Valaki tud segíteni, hogy mi lehet a baj?

Milyen a járgány? Ha benyás, nem túl nagy a moci, akkor ez tök normális, alacsony fordulaton nincs elég nyomaték az ilyen mókákhoz. Érdemes lett volna azonnal hármasba váltani (70-nél). Szerintem ne izgulj.

Link to comment
Megosztás:

Milyen a járgány? Ha benyás, nem túl nagy a moci, akkor ez tök normális, alacsony fordulaton nincs elég nyomaték az ilyen mókákhoz. Érdemes lett volna azonnal hármasba váltani (70-nél). Szerintem ne izgulj.

Egy OPC-val könnyen beszélsz! ;)

Azért nem gyenge ám egy 1,4-es 16v-s G Astra sem! :D

82LE, ugye? :blink: :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

De azért marha nagy emelkedő lehetett, hogy 2-ben tudta csak leküzdeni.

Hát nem tudom, de Miskolcon az avasi emelkedőn a Trabim hármasban alig vesztett fordulatot. Itt valami más bibi lehet. Vagy tényleg marha nagy az emelkedő. Ja, most olvasom: 60-70 ötösbe? Az más! A Szuziba 80-90-ig nem is gondolok az ötösre. A Mantába meg még nincs is olyan.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.