Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

kÖSZI :D Na ez jó hír akkor. Végre bejönne már a jóidő véglegesen akkor szét is tudnám kapni és megültetni. Hát használtat nemtom raknék e bele..csak ha vmi szép darab lenne.Netán tudsz vmit?:)

Az ültetén nekem is jól jönne, mert így elég billegős a gép......nyáron én is beruházok egy 40-esre. :D

Link to comment
Megosztás:

Hi

Gondolom sikerült kicserélni a konzolban az izzot. Átvilágítja rendesen a fűtőmotor kapcsolot meg a levegő állító kütyüket?

Én igaz már magasfényű ledeket raktam bele, hogy ne keljen évente szétszedni alapon, de nem világítja meg rendesen a pl.: ventilátor sebesség kapcsoloját, csak épenhogy "van" egy kis fénye. Gyárival még nem láttam ua. amikor vettem már nem müködött s ledeket raktam bele.A müszerfal nagyon tutti lett, de a konzol :)

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nehéz kérdésem lenne:

Van egy olyan jelenség a kormányművemmel kapcsolatban hogy ropog mintha gumit tolna a kormányösszekötő rúd házában valami.

Na most leoperáltuk egy barátommal az egész kormányművet. És találtam benne egy műanyag félköralaku műanyag bizbaszt ami a fogaslécre nyomja rá a kormányösszekötő rudat mozgato kart.

Na most gyanítom hogy ez ropoghat mert szerintem el van kopva. kicsit huztam rá és már nem ropog annyira de még mindigegy kicsit.

Ha valaki érdemben hozzá tud szolni ehhez azt nagyon szépen megkérem hogy segítsen.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Gondolom sikerült kicserélni a konzolban az izzot. Átvilágítja rendesen a fűtőmotor kapcsolot meg a levegő állító kütyüket?

Én igaz már magasfényű ledeket raktam bele, hogy ne keljen évente szétszedni alapon, de nem világítja meg rendesen a pl.: ventilátor sebesség kapcsoloját, csak épenhogy "van" egy kis fénye. Gyárival még nem láttam ua. amikor vettem már nem müködött s ledeket raktam bele.A müszerfal nagyon tutti lett, de a konzol :)

hali

a konzolt én úgy oldottam meg hogy 9 db 5mm-es kék ledet szereltem bele 510ohm-os ellenállást használtam hozzá. nekem egészen szépen világít. az órát meg 15 db-os smd led szalaggal oldottam meg, annak szort fénye van így nem kellett bajlódni a ledek beállításával.

Link to comment
Megosztás:

hali

a konzolt én úgy oldottam meg hogy 9 db 5mm-es kék ledet szereltem bele 510ohm-os ellenállást használtam hozzá. nekem egészen szépen világít. az órát meg 15 db-os smd led szalaggal oldottam meg, annak szort fénye van így nem kellett bajlódni a ledek beállításával.

Hi

:) , nem semmi, na nekilátok majd annak a 15 db ledes konzolnak. Ugyis már nyakig vagyok a ledekbe :D . Fordulatszámméröt rakok bele, a vizóra lapja tetszik idáig a legjobban, mármint a ledek helyének.

Te milyet raktál bele mármint szinre? Nekem most kék van benne a pirost talán egy kicsit fényeröre gyengébnek találtam.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nehéz kérdésem lenne:

Van egy olyan jelenség a kormányművemmel kapcsolatban hogy ropog mintha gumit tolna a kormányösszekötő rúd házában valami.

Na most leoperáltuk egy barátommal az egész kormányművet. És találtam benne egy műanyag félköralaku műanyag bizbaszt ami a fogaslécre nyomja rá a kormányösszekötő rudat mozgato kart.

Na most gyanítom hogy ez ropoghat mert szerintem el van kopva. kicsit huztam rá és már nem ropog annyira de még mindigegy kicsit.

Ha valaki érdemben hozzá tud szolni ehhez azt nagyon szépen megkérem hogy segítsen.

Hi

Én is csak tudakolodnék töled, a kormányművön/fogasléc ház nincs véletlenül valamilyen zsirzószem?

Az enyémnek is van már egy kis kopogó hangja, hátha elég lenne neki egy kis zsír :)

Ja és milyen csavart huztál meg hogy csendesedet a recsegés hangja? Iga az enyímé még nem recseg, csak kopot a ház(szaki szerint)

Nehéz szétszedni, aknáról csináltátok mi?

Link to comment
Megosztás:

Hi

:D , nem semmi, na nekilátok majd annak a 15 db ledes konzolnak. Ugyis már nyakig vagyok a ledekbe :D . Fordulatszámméröt rakok bele, a vizóra lapja tetszik idáig a legjobban, mármint a ledek helyének.

Te milyet raktál bele mármint szinre? Nekem most kék van benne a pirost talán egy kicsit fényeröre gyengébnek találtam.

hi

mivel kék a kocsi így a ledek is kékek lettek, a kárpitokat pedig feketére cseréltem benne, ill a kalaptartót is átalakítottam a hangszóróknak, és azokra is szereltem darabonként két db kék ledet, oda viszont olyan ledet választottam ami kis szögben világít hogy ne legyen zavaró a visszapillantó tükörből. ill még a belső világítást is kicsréltem kék ledekre. szóval most kék és fekete szinben pompázik az autó. igazából csak a két 5cm-es rozsdafolt csúfítja el a két ajtómat :) meg az hogy elfogyott a credit és már nem tudtam alufelnit szerezni rá. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma gyorsban kicseréltem a légszűrőt és eszembe jutott,hogy a pollenszűrőt se ártana.Merre találom azt a bigyót? Csak azt ne mondjátok,hogy a kesztyűtartó mögött:)

Másik kérdésem.Jön az olaj cserém is..Szűrőt is vennem kell, de azt mondják több fajta van, és vmelyikben van vmi olaj visszacsapó szelep vagy mi a lótúró..Melyik kell nekem? Ja és réz alátétet a csavar alá kapok bármelyik UNIX-ban?

Köfi! :)

U.I

Ja 1.2 16V 2000-es évjárat.

Link to comment
Megosztás:

Hy!

Hát ez az anya meghuzása nem a legjobb mod a hiba orvoslására és nem is biztos hogy attol lett halkabb, lehet hogy csak a sok zsír segített rajta időlegesen. Mert ma már ugyanugy ropogott mint vasárnap.

Amugy ez a csavar a kormánymű alján található egy kb 38-as leszorító anya és egy 13-as anya van alatta.

De én azt mondom hogy nem ajánlatos ezzel probálkozni mert azért ez egy biztonsági berendezés és nem jo bolygatni meg az anya meghuzásátol nehezebb lesz a kormányt is tekerni.

Én is voltam vele azota szerelőnél és azt mondta hogy ez opeloknál ritkán fordul elő/nem szériahiba/.

Ugyhogy a dolgot én ugy orvosoltam hogy ma beszereztem egy másik komplett kormányművet, négy anya fogja meg a két gömbfej aztán mehet fel rá a másik.

De én ezt egyszer már szedtem szét és eszméletlen szar kiforgatni a helyéről, ugyhogy csak akkor bolygasd ha már ott a másik, addig meg nem életveszélyes csak idegesítő.

Holnap fel is szerelem és ugorhat a szöcske ujra...

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Egy 1999-es, 1.0 12V, B Corsa boldog tulajdonosa vagyok.A problémám csak annyi,hogy kiakadt a gázpedál.Na nem szó szerint,hanem a rugós pöcök a gáz bowden másik végén.Nem megy vissza a helyére és mondanom se kell a motor üveghangon üzemel.Ez éppen út közben történt velünk kb. 110-es tempónál.Mivel siettünk ezért nem álltunk és mentünk tovább.A hiba magától megszünt,de az elmúlt 1 évben háromszor ismétlődött meg és mindíg hosszú utazások alkalmával.

Van köztetek valaki aki esetleg találkozott hasonló problémával?

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Egy 1999-es, 1.0 12V, B Corsa boldog tulajdonosa vagyok.A problémám csak annyi,hogy kiakadt a gázpedál.Na nem szó szerint,hanem a rugós pöcök a gáz bowden másik végén.Nem megy vissza a helyére és mondanom se kell a motor üveghangon üzemel.Ez éppen út közben történt velünk kb. 110-es tempónál.Mivel siettünk ezért nem álltunk és mentünk tovább.A hiba magától megszünt,de az elmúlt 1 évben háromszor ismétlődött meg és mindíg hosszú utazások alkalmával.

Van köztetek valaki aki esetleg találkozott hasonló problémával?

Hello!

Nos a rugós bizgencs a gázbowden végén a fojtószelep állító. (a jó pap holtig tanul) Az orsós

tengely vége van letörve és ez akadt be néha.Csere.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Nos a rugós bizgencs a gázbowden végén a fojtószelep állító. (a jó pap holtig tanul) Az orsós

tengely vége van letörve és ez akadt be néha.Csere.

A tengely vége csak első ránézésre volt törött.Lehet a fojtószelepállás érzékelő a ludas.Passz.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A jelenség: kb 1500 fordulaton gázadásra kattogó hangot ad ki, van amikor viszont nem csinálja.

Hideg motornál jobban lehet hallani. Hasonló hangja van mint amikor egy vezérműtengely bütyök kopott, de a tengelyeknek semmi baja., a fedelett levettük, kopás nem látható, viszont a vezérműláncot kézzel könnyedén lehet emelgetni.

Link to comment
Megosztás:

márkaszervizekben van olyan célszerszám, amivel csak láncot lehet cserélni a motor szétszedése nélkül.

kb 30.000 forintba kerül, és másfél óra.

a célszerszám nélkül egy nap szétszedni és összerakni, és asszem költségesebb is, mert kell egy zsák tömités is...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Van egy 97es 8 szelepes 1.4es corsa B-m. Gondolkodok egy magnum direkt sportlégszűrő alkalmazásán.

A magnum oldalán ezt olvastam:

" Meg kell állapítani, a légszűrőházban, vagy a motort és a szűrőházat összekötő légcsőben van beépítve a levegő mennyiségét vagy más paraméterét érzékelő elektronikus mérőegység."

Még jó, hogy beleolvastam, azthittem csak simán ki kell kapni a légszűrőt, és a csőre rápakolni a direktszűrőt. Nem vagyok szaki sajna. Esetleg tudja vki, hogy ennél a típusnál hol van ez a mérőműszer?

Amin még gondolkozok, az egy fordulatszámmérő beépítése, ugyanis gyárilag nincs benn. Nemtudom, hogy ez lehetséges-e.

A válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.