Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Hát rengeteg megoldást írtatok, de úgy tűnik megtalálták a hibát vagy az egyik hibát.... ki tudja mi jön még....

Szombat helyett tegnap délután hívott a szerelő. Az a lopásgátló cucc volt rossz az autóban, tehát elektromos hiba. Mondta hogy átvitték a villanyosok'hoz, kiszedték és azóta jó az autó. Nem rángat, szépen halad, a CO érték is kisebb, kérdés mennyivel.... eddig 8,47 körül ugrált, ami borzasztó sok.

A vicc az egészben az, hogy ők már múlthéten mondták, hogy mikor azt a mérőszerkzetet rátették, akkor kidobta hibának az indításgátlót. Könyörgöm, akkor mért nem az volt az első, hogy azzal kezdenek valamit? Ahelyett hogy dobálóznak nekem 300E ft-os összegekkel.

Mindenesetre elviszem ma onnan az autót és át is gurulok egy másik szerelőhöz (barátom szerelője, nagyon korrekt... ide kellett volna először vinnem, de ezek meg fater szerelői, gondoltam/tuk normálisak). Biztos ami biztos, nézze át, érezzem azt, hogy biztonságban vagyok az autóban.

Na majd este írom a további fejleményeket.

Szép napot nektek! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jól is teszed ha átnézeted, mert azért itt valami nekem nem tiszta: az indításgátló nem szokott hatással lenni a motor CO-értékére, ráadásul ha gyári, akkor azt nem is lehet csak úgy kikötni. Szóval van egy olyan sanda gyanúm hogy amit mondtak neked az még mindig nem a teljes igazság, de én ronda bizalmatlan vagyok. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jól is teszed ha átnézeted, mert azért itt valami nekem nem tiszta: az indításgátló nem szokott hatással lenni a motor CO-értékére, ráadásul ha gyári, akkor azt nem is lehet csak úgy kikötni. Szóval van egy olyan sanda gyanúm hogy amit mondtak neked az még mindig nem a teljes igazság, de én ronda bizalmatlan vagyok. :rolleyes:

ronda, bizalmatlan vagy és ráadásul bombázod itt a negtiv hullámaiddal ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem gyári, valami házilag beszerelt kaka lehetett vagy valami nagyon csőarcú szerelő rakhatta be....

Nem baj Volu, ha gabika negatív, jobb félni mint megijedni :rolleyes: Természetesen sztem is van még más probléma ott, nem csak ez. Dehát majdan csak kiderül már az igazságosság ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem rángat, szépen halad, a CO érték is kisebb, kérdés mennyivel.... eddig 8,47 körül ugrált, ami borzasztó sok.

A vicc az egészben az, hogy ők már múlthéten mondták, hogy mikor azt a mérőszerkzetet rátették, akkor kidobta hibának az indításgátlót. Könyörgöm, akkor mért nem az volt az első, hogy azzal kezdenek valamit? Ahelyett hogy dobálóznak nekem 300E ft-os összegekkel!

Hi!

A CO érték akkor magas,ha a katalizátor elkopott ami ér valamit az 60ropi.

Az indításgátótól nomen est omen,egyszerűen nem indul be,ha rossz.A motorgenerál 300ért teljesen reális,ahogy Johnny is írta,de nem velük csináltatnám.Én ha ilyen helyzetbe kerülnék másik blokkot raknék bele,van egy csomó cég aki ilyenekkel foglalkozik,100 körül benne van egy max 100.000 km-t futott darab.A kompresszió értékekből egyből látszik,hogy vagy generál vagy csere,azt nem befolyásolja semmilyen jeladó :rolleyes:

Én nagy tételben mernék rá fogadni,hogy Finish volt benne...csak ez magyarázza,hogy vételkor szuper olajcserekor meg olajat eszik,kéken füstöl.Próbáld ki: http://www.autosajandek.hu/?&tpl=subcat&scID=147 ártani biztosan nem árt,töltsd bele tuti,hogy megszűnik a füstölés és a rángatás-leállás.

Egyébként én onnan szoktam észrevenni,hogy levették az akkusarut,hogy az óra és a dátum nem stimmel a kijelzőn.

Link to comment
Megosztás:

Csákó!

Van valakinek tapasztalata gyári kékpont Cd-s rádióról?(cdr500) Megbízható mechanika,processzor...mondjuk egy tizenéves CD fejegység mennyire lehet jó...

Nekem Car 300-as van,nem is szándékozom feltűnő cuccot rakni bele Szegeden fényes nappal is felnyomják érte.

Meg olyan bajom van a Car 300-al,hogy csak direktbe kötve működik(gyújtás nélkül),mert több ugyanolyan rádióval is próbáltuk és mindegyik kikapcsolt magától gyújtásról,ilyennel találkozott már valaki,hogy lehet orvosolni?

Link to comment
Megosztás:

Egyébként én onnan szoktam észrevenni,hogy levették az akkusarut,hogy az óra és a dátum nem stimmel a kijelzőn.

Vagy esetleg a rádiót újra kell hangolni.

Csákó!

Van valakinek tapasztalata gyári kékpont Cd-s rádióról?(cdr500) Megbízható mechanika,processzor...mondjuk egy tizenéves CD fejegység mennyire lehet jó...

Szerintem ez attól függ, hogy mennyire volt használva a rádió...

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Egy hátsó kipufogódob mennyibe kerülhet? 99-es 1.2-es X12XE motoros corsára.

Aki esetleg jártas a riasztók terén, az esetleg tudna mondani egy márkát vagy típust ami jó lenne. A riasztóra 30-40-et áldoznék. Nagy elvárásaim nincsenek, mindössze a központi zár vezérlését esetleg. A neten néztem és elég sok félét dobott ki, de nem tudom eldönteni vajon melyik lenne a legjobb.

A válaszok előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Egy hátsó kipufogódob mennyibe kerülhet? 99-es 1.2-es X12XE motoros corsára.

Aki esetleg jártas a riasztók terén, az esetleg tudna mondani egy márkát vagy típust ami jó lenne. A riasztóra 30-40-et áldoznék. Nagy elvárásaim nincsenek, mindössze a központi zár vezérlését esetleg. A neten néztem és elég sok félét dobott ki, de nem tudom eldönteni vajon melyik lenne a legjobb.

A válaszok előre is köszönöm.

Kb 8e ferroz márkájú

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Egy hátsó kipufogódob mennyibe kerülhet? 99-es 1.2-es X12XE motoros corsára.

Aki esetleg jártas a riasztók terén, az esetleg tudna mondani egy márkát vagy típust ami jó lenne. A riasztóra 30-40-et áldoznék. Nagy elvárásaim nincsenek, mindössze a központi zár vezérlését esetleg. A neten néztem és elég sok félét dobott ki, de nem tudom eldönteni vajon melyik lenne a legjobb.

A válaszok előre is köszönöm.

Vegyél sima kínai riasztót, nem kell ide márka meg stb. Mert úgy is ők gyártanak mindent. Nekem egy Pageres van egy 20-as se volt.

Hogy mit tud: többet mint gondolnád.

Központit működteti, ablakokat felhúzza, külön a hátsó ajtót is nyitja, néma üzemmód, kereső üzemmód, ha eltávolodsz az autótól beélesedik magától, ha közel jössz kikapcsol, Motort is lehet vele indítani. Elindulás után lezárja az ajtókat.

persze minden funkció nekem sincs bekötve, és lehet fel se soroltam mindet. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

+random bünti,hogy miért maradjatok az Opelnél, még ha több pénzetek is lesz,vigyázat garantáltan ledobja az agyatok az ékszíjat tőle: http://www.youtube.com/watch?v=Bk1p3B7z304

Fúúúúú, nekem nem az ékszíjat dobta le, totál kár van a fene egye meg! Ez földhöz b*szott ,jézus isten áááá

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._172285755.html

ilyesmi van nekem is, már egy éve biztos használom, hibátlan.

Te ez nagyon baba! Ilyet majd szerzek egyszer!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hát rengeteg megoldást írtatok, de úgy tűnik megtalálták a hibát vagy az egyik hibát.... ki tudja mi jön még....

Szombat helyett tegnap délután hívott a szerelő. Az a lopásgátló cucc volt rossz az autóban, tehát elektromos hiba. Mondta hogy átvitték a villanyosok'hoz, kiszedték és azóta jó az autó. Nem rángat, szépen halad, a CO érték is kisebb, kérdés mennyivel.... eddig 8,47 körül ugrált, ami borzasztó sok.

A vicc az egészben az, hogy ők már múlthéten mondták, hogy mikor azt a mérőszerkzetet rátették, akkor kidobta hibának az indításgátlót. Könyörgöm, akkor mért nem az volt az első, hogy azzal kezdenek valamit? Ahelyett hogy dobálóznak nekem 300E ft-os összegekkel.

Mindenesetre elviszem ma onnan az autót és át is gurulok egy másik szerelőhöz (barátom szerelője, nagyon korrekt... ide kellett volna először vinnem, de ezek meg fater szerelői, gondoltam/tuk normálisak). Biztos ami biztos, nézze át, érezzem azt, hogy biztonságban vagyok az autóban.

Na majd este írom a további fejleményeket.

Szép napot nektek! :rolleyes:

Úgylátom sok türelmed,pénzed és időd van arra,hogy elhidd,amiket azok a kontár szerelők mondanak...na mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Hi!

A CO érték akkor magas,ha a katalizátor elkopott ami ér valamit az 60ropi.

Az indításgátótól nomen est omen,egyszerűen nem indul be,ha rossz.A motorgenerál 300ért teljesen reális,ahogy Johnny is írta,de nem velük csináltatnám.Én ha ilyen helyzetbe kerülnék másik blokkot raknék bele,van egy csomó cég aki ilyenekkel foglalkozik,100 körül benne van egy max 100.000 km-t futott darab.A kompresszió értékekből egyből látszik,hogy vagy generál vagy csere,azt nem befolyásolja semmilyen jeladó ;)

Én nagy tételben mernék rá fogadni,hogy Finish volt benne...csak ez magyarázza,hogy vételkor szuper olajcserekor meg olajat eszik,kéken füstöl.Próbáld ki: http://www.autosajandek.hu/?&tpl=subcat&scID=147 ártani biztosan nem árt,töltsd bele tuti,hogy megszűnik a füstölés és a rángatás-leállás.

Egyébként én onnan szoktam észrevenni,hogy levették az akkusarut,hogy az óra és a dátum nem stimmel a kijelzőn.

A CO érték nem csak a katalizátortól függ. :D

A rángatás leállás sok dologtól lehet,de az olaj minőségétől nem igazán függ.

Ha kalácska autója elvolt hanyagolva,kapásból 4-5 dolgot tudok mondani,amitől előjöhet a rángatás,magas CO érték.

De nem pofázom,végülis nem értek az X14XE-hez,én nem szivtam már végig vele mindent. :rolleyes:

Csinálja mindenki,ahogy akarja,de legközelebb ne kérjen PÜ-ben tanácsot,amire még válaszolni sem méltóztat! :D

Link to comment
Megosztás:

A CO érték nem csak a katalizátortól függ. :rolleyes:

A rángatás leállás sok dologtól lehet,de az olaj minőségétől nem igazán függ.

Ahogy elmondta az jött le,hogy teljesen jó volt az autó,aztán olajcsere majd jött a füstölés,olajzabálás,leállások.

Teljesen olyan mintha az olajfüsttől eltömődne az EGR szelep vagy a lambda szonda koszolódott el.

Bocs,elkerülte a figyelmem,hogy 8,47 tf%-ot mértek,ami nem jellemző a katalizátor hibára.Ott valami más gubanc van.

Link to comment
Megosztás:

Már írtam a választ,amikor kimentem megnézni a garázsba a márkáját.Gyorsabb voltál ;)

+random bünti,hogy miért maradjatok az Opelnél, még ha több pénzetek is lesz,vigyázat garantáltan ledobja az agyatok az ékszíjat tőle: http://www.youtube.com/watch?v=Bk1p3B7z304

még1x ilyen büntit nee

bocs,ugyanez csak 7es bmw-vel meg joci helyett dombival :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=8xXBW4dQ2nA...feature=related

Link to comment
Megosztás:

A CO érték nem csak a katalizátortól függ. :D

A rángatás leállás sok dologtól lehet,de az olaj minőségétől nem igazán függ.

Ha kalácska autója elvolt hanyagolva,kapásból 4-5 dolgot tudok mondani,amitől előjöhet a rángatás,magas CO érték.

De nem pofázom,végülis nem értek az X14XE-hez,én nem szivtam már végig vele mindent. :D

Csinálja mindenki,ahogy akarja,de legközelebb ne kérjen PÜ-ben tanácsot,amire még válaszolni sem méltóztat! :D

Szivecském, mivel azonnal felvettél msn-re, gondoltam ott folytatjuk a társalgást.:rolleyes:

Se időm, se pénzem. A kocsit tegnap elhoztam, ugyanolyan tökéletesen halad most, mielőtt a szerelőhöz vittem volna. És a töménytelen füstölés is megszűnt. Mint kiderült, állítólag zárlatos volt az a lopásgátló cucc. Valami házilag beszerelt szar volt, két kábelt kellett mindig összeérintenem a szövet alatt. Ez persze még nem jelenti azt, hogy ez volt a főbb "károkozó".

Sajnos bennem van a para, hogy mikor történik valami "meglepetés".

Mindenki tanácsát nagyon szívesen vettem, de csak akkor tudom azokat használni, ha másik szerelőnél leszek, mert nem ezeknek akartam mondani. Pláne hogy amekkora MESTEREK, elzavartak volna, ha ötletezni mertem volna. Mer nehogy má' én jobban tudjam. ;) Tegnap azért még levett 5 ezerrel, mert ő benzinszűrőt cserélt. Az egy hete megkapott fizumból ezzel el is fogyott minden. Tehát csak a jövőhónapban tudom vinni a másik szerelőhöz.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap azért még levett 5 ezerrel, mert ő benzinszűrőt cserélt. Az egy hete megkapott fizumból ezzel el is fogyott minden. Tehát csak a jövőhónapban tudom vinni a másik szerelőhöz.

Ötezer egy benyaszűrőcsere?? Patikába hordtad azt az autót? Két bilincset kellett hozzá meglazítani ha azt mondom 3 perc alatt végzett lehet sokat mondtam.

Akinek van fordulatszámmérője mondja meg legyen szíves,hogy mennyit forog a motor 90-nél ötösben!

X12SZ motorom van,gondolom F10-es váltó van benne,mint minden benzines b corsában,ha jól tudom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.