hakapeszimaki Elküldve Július24, 2010 Megoszt Elküldve Július24, 2010 Üdvözlet a márkatársaknak! Esetleg szolgálhatnátok néhány tippel, hogy kasztniügyileg hol vannak érzékeny pontjai. Az igaz, hogy az 1.2 16V-s motor benne már láncos? Előre is köszönöm! Ezek a motorok láncosak én úgy tudom. Érzékeny pontok a kasztnin: a küszöbök alja,hátsó lengéscsillapító tornyok,első váznyúlvány különösen ahol a kormányösszekötő rúd megy a csonkállványhoz.Ezt a motorházból lehet látni leginkább.Nálam legalábbis. Hátsó váznyúlvány a hátsó kipufogódob környékén és a másik oldalon.Ajtók alja,csomagtérajtó az ablaktörlő körül. De most jut eszembe,hogy ez már 99'es facelift változat,azoknál meg már javítottak a korrózióvédelmen,szóval a régebbiek ezeken a pontokon rohadnak.A hátsó kipufogódob szokott lyukadni leginkább.Főleg,hogyha csak városban használták és a víz nem tudott kifolyni belőle rendesen. A pár km-re használt,tehát főleg hidegmotorral járó autók meg szerintem sokkal jobban kopnak,motorikusan,fékek szempontjából,mint egy olyan amivel egy ajtónyitással mennek 100km-t. A nemdohányzó hölgytulaj szterotípia is érdekes hazai sajátosság.Inkább olyantól veszel autót aki ilyeneket mond: Tök cuki kis autó ez,már három éve megvan,de még egyszer sem voltam szervizben! :rolleyes: Én inkább veszek olyantól aki 2X annyit tett bele de kenyérkeresőnek használta.A szinglicsaj autók a legszarabbak tapasztalataim szerint,főleg futómű: Lóg,zörög,kattog,nyikorog de ő nem hallja,mert 1 nem ért hozzá és 2 nem is érdekli! Szóval óvatosan a nemdohányzó hölgytulajjal,kevés km-rel! Az ára teljesen korrekt,ilyen motorosokat jobban felszerelve 600 körül veszegetnek.Nekem mondjuk nagyon alap ez az autó,de ami nincs az legalább nem romlik el <_< Motornál járjon minden henger,legyen szép hangja,ne füstöljön ennyi. Szerelő nem kell szerintem egy Corsa megvételéhez,én legalábbis egy alapos szemlével+próbakörrel egyből megmondom,hogy mi lóg,zörög,nem frankó egy autón de azt,hogy merre kell keresni a hibát mindenképpen.Egy ilyen alap Corsa meg főleg egyszerű,mint egy faék. Remélem azért tudtam segíteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ktech Elküldve Július24, 2010 Megoszt Elküldve Július24, 2010 Üdvözlöm a fórumot mint friss fórumtárs! Nagyon úgy néz ki, hogy a családba bekerül egy 1995-ös Corsa B Swing 1.4i. Tudnátok-e segíteni egy adatlappal, hogy milyen felszereltségű Corsa B Swing 1.4-esek kerültek 1995-ben forgalomba? Minden ilyen autóba volt-e szervo kormány? Valami jó tippet tudtok-e adni, hogy mire kell figyelni, ami jellemző erre a modelre. Köszönöm előre segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Július24, 2010 Megoszt Elküldve Július24, 2010 Hát..... Úgy tűnik belefutottam a "hozzánemértő" eladókba. Az a baj, hogy ha lemérem minden adatát, akkor sem leszek ezek után biztos, hogy jót adnak-e. Amúgy meg ha jól tudom ez valamilyen sűrű fémháló, ugye? megnéztem, elvileg a te motokódodhoz tartozó kipuffrendszerhez nem hoz tüzkarikát, elvileg a leömlönél van vmi "karika", de ha bemész boltba és katalógusból akarják kinézni neked, elvileg nem fognak adni...marad a méretre keresés :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Július24, 2010 Megoszt Elküldve Július24, 2010 megnéztem, elvileg a te motokódodhoz tartozó kipuffrendszerhez nem hoz tüzkarikát, elvileg a leömlönél van vmi "karika", de ha bemész boltba és katalógusból akarják kinézni neked, elvileg nem fognak adni...marad a méretre keresés :rolleyes: Hmm... érdekes, mert pl. a Unix netboltja mutatta a tűzkarikát. Amikor szétszedtem a leömlőt és a csövet, volt valamilyen tömítés-maradvány a kipuffra rásülve/rozsdásodva; szóval csak lesz valami ott. Így van, vásárolok méretre..... Bár kedvem nincs sok csak azért szétszedni, hogy lemérjem. Annyira nem egyszerű... (De valakinek muszáj ezt is megcsinálni <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Hmm... érdekes, mert pl. a Unix netboltja mutatta a tűzkarikát. Amikor szétszedtem a leömlőt és a csövet, volt valamilyen tömítés-maradvány a kipuffra rásülve/rozsdásodva; szóval csak lesz valami ott. Így van, vásárolok méretre..... Bár kedvem nincs sok csak azért szétszedni, hogy lemérjem. Annyira nem egyszerű... (De valakinek muszáj ezt is megcsinálni :rolleyes: ) 12-es tétel 1ezer magyar forint <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 12-es tétel 1ezer magyar forint :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Hy all! Ülés kérdésem lenne, astra f első üléseit bele lehet varázsolni b corsába? A síneket át kell tenni vagy megegyezik a szélessége a síneknek és csak kicsavar-becsavar és kész ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Hmm... érdekes, mert pl. a Unix netboltja mutatta a tűzkarikát. Amikor szétszedtem a leömlőt és a csövet, volt valamilyen tömítés-maradvány a kipuffra rásülve/rozsdásodva; szóval csak lesz valami ott. Így van, vásárolok méretre..... Bár kedvem nincs sok csak azért szétszedni, hogy lemérjem. Annyira nem egyszerű... (De valakinek muszáj ezt is megcsinálni :rolleyes: ) Szeva Zsiri! A motorod hidegen,melegen is rángat? Mondtad,hogy a MAP szenzorral lyukra futottál,az enyém azt csinálja,hogy kb.35-40fokos vízhőmérsékletnél nem dúsít eleget ergo nem húz,egyenletlen a járása stb. A szerelőm a motorhőmérséklet jeladót mondta hibának. Én még tuti nem nyúlok hozzá,mert csak ritkán csinálja és egyelőre együtt tudok élni vele. A GYIK topikban le van írva róla minden!LINK a 28.hozzászólásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Végre kitette az új avatar képem :S tegnap itt lestem hogy mi van miért nem cseréli le. Tegnap kicsit megtisztogattam a kocsit, átőröltem a portól az első ülések feletti lámpaburát és a rendszámtábla megvilágító műanyag burákat. Még erősebb lett a kivilágításuk <_< Mikor elkezdtem használni a kocsit sokáig észre sem vettem hogy a kesztyűtartóban is van kis világítás, mert ki volt égve. Mondom megmutatom már nektek -_- Jah meg a csomagtartóban is van egy ugyan ilyen kis bura. Csak nekem pont nem ér hozzá ahhoz a pöcökhöz a kesztyűtartó zárja hogy zárja az áramkört. Ezért van ott a kesztyűtartó bal oldalán az a piros szigetelő szalag :rolleyes: Meg csináltam pár képet is a kocsiról így ilyen esti lámpásat, mint amilyen az avatar képem is. Hát.. ez a kocsi egyre jobban kupálódik kifele :D na még majd ha a melóm is beindul.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Szeva Zsiri! A motorod hidegen,melegen is rángat? Mondtad,hogy a MAP szenzorral lyukra futottál,az enyém azt csinálja,hogy kb.35-40fokos vízhőmérsékletnél nem dúsít eleget ergo nem húz,egyenletlen a járása stb. A szerelőm a motorhőmérséklet jeladót mondta hibának. Én még tuti nem nyúlok hozzá,mert csak ritkán csinálja és egyelőre együtt tudok élni vele. A GYIK topikban le van írva róla minden!LINK a 28.hozzászólásban. Ejha, micsoda klassz leírások vannak a linken! Köszi szépen! Megnézem majd azt a jeladót, bár mintha ezt egyszer már megígértem volna magamnak pár hónapja :D Tegnap még a multiméterem is előkerült, szóval már mérni is tudok. Már csak valami jóképű poti kellene, hogy tekerjem felfelé, hogy méréskor ne kelljen folyton leállítgatni a motort... Amúgy hőmérséklettől függetlenül "dadog" alapjárat és nem húz kb. 2000-es fordulatig jól. Teljesen mindegy, milyen idő van kint, vagy mennyire meleg a motor, beindítástól számolva tíz másodpercig szépen jár, aztán dadog, esetenként le is áll. Ez nyilván lehet hőmérséklet-jeladó is. Már az az eretnek gondolat is eszembe jutott, hogy elviszem szervízbe kiszámítógépezni a baját, de nem vagyok ám gazdag, örülök, hogy kisautóra telik :wacko: McElek, komolyan, legsszívesebben megrendelném, de többe kerülne a leves mint a hús. No, ma, vagy holnap remélem járok márkakereskedés felé, s megtudom, mennyi az annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 McElek, komolyan, legszívesebben megrendelném, de többe kerülne a leves mint a hús. No, ma, vagy holnap remélem járok márkakereskedés felé, s megtudom, mennyi az annyi. Az Unixból szeretnél valamit rendelni? Mert ha gondolod én megveszem neked ami kell és elpostázom. Majd megérdeklődöm menny a postája azt majd átutalod az összeget a bankszámlaszámomra ha neked ügy megfelel. :DÚgyis van ilyen vásárlói kártyám :wacko: (minimum 10% árengedmény) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoee Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Sziasztok! Nemtudja valaki véletlenül azt hogy méretileg ugyan akkora a corsa gsi elsö lökös,mint a többi corsáé vagy az alacsonyabb egy kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Az Unixból szeretnél valamit rendelni? Mert ha gondolod én megveszem neked ami kell és elpostázom. Majd megérdeklődöm menny a postája azt majd átutalod az összeget a bankszámlaszámomra ha neked ügy megfelel. :DÚgyis van ilyen vásárlói kártyám :wacko: (minimum 10% árengedmény) Erről van szó,hogy az alkatrész ezer a posta meg ezerötcá :wacko: azzal közel 9euro,annyiért kap a télapó országban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Ejha, micsoda klassz leírások vannak a linken! Köszi szépen! Megnézem majd azt a jeladót, bár mintha ezt egyszer már megígértem volna magamnak pár hónapja :D Tegnap még a multiméterem is előkerült, szóval már mérni is tudok. Már csak valami jóképű poti kellene, hogy tekerjem felfelé, hogy méréskor ne kelljen folyton leállítgatni a motort... Amúgy hőmérséklettől függetlenül "dadog" alapjárat és nem húz kb. 2000-es fordulatig jól. Teljesen mindegy, milyen idő van kint, vagy mennyire meleg a motor, beindítástól számolva tíz másodpercig szépen jár, aztán dadog, esetenként le is áll. Ez nyilván lehet hőmérséklet-jeladó is. Már az az eretnek gondolat is eszembe jutott, hogy elviszem szervízbe kiszámítógépezni a baját, de nem vagyok ám gazdag, örülök, hogy kisautóra telik :wacko: McElek, komolyan, legsszívesebben megrendelném, de többe kerülne a leves mint a hús. No, ma, vagy holnap remélem járok márkakereskedés felé, s megtudom, mennyi az annyi. Igen az a jeladó tud kavarni ügyesen ,az is hatalmas tétel én 3e körül vettem. Cseréje bruttó 10 perc. :wacko: De. Nagyon figyelni kell rá,hogy a megfelelő kerüljön bele. Turok hozzá katalógus számot. Majd beszerkesztem :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Igen az a jeladó tud kavarni ügyesen ,az is hatalmas tétel én 3e körül vettem. Cseréje bruttó 10 perc. :D De. Nagyon figyelni kell rá,hogy a megfelelő kerüljön bele. Turok hozzá katalógus számot. Majd beszerkesztem :wacko: Köszi mindent, a fentieket megbeszéljük, ha szükséges, szólok! Szerkesztve: Izé, a postázás Béla91-nek szól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Köszi mindent, a fentieket megbeszéljük, ha szükséges, szólok! Turtam :D Fontos ,hogy alvázszámnak megfelelő legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Volu! Gondolom azt akard írni,hogy az x12sz-hez nem lehet külön venni azt a vackot. Igen én is tudom,de valószínűleg nem tér el a c12nz-től amihez viszont lehet venni. Jah és csináltál JOhnny-nak feladatott. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Sziasztok! Tudja esetleg vki ,hogy a fékeket milyen fajta festékkel szokták lefesteni (mondjuk pirosra)? Esetleg vmi használható infót elfogadnék. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Sziasztok! Tudja esetleg vki ,hogy a fékeket milyen fajta festékkel szokták lefesteni (mondjuk pirosra)? Esetleg vmi használható infót elfogadnék. Köszi Pl. piros festék. :D Gondolom valamennyire a hátsódobfék is melegszik. De nemtom mennyire,lehet hogy nem érdemes hőálló festékkel bohóckodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sanyi1104 Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Szemöldököt milyen ragasztóval lehet lámpára ragasztani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laccci Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Szemöldököt milyen ragasztóval lehet lámpára ragasztani? Ha kontárkodsz sziloval ragasztós is van :D hanem akkor normális kasznishoz viszed és lemorcosítatod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sanyi1104 Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Ha kontárkodsz sziloval ragasztós is van :D hanem akkor normális kasznishoz viszed és lemorcosítatod... A szemőldök már meg, van csak nem tudom ,hogy mivel ragasszam oda! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Szemöldököt milyen ragasztóval lehet lámpára ragasztani? Nekem sokáig kétoldali ragasztóval volt fent, előtte zsírtalanítottam a lámpákat és kész. Bírta a magasnyomású mosást stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Ha kontárkodsz sziloval ragasztós is van :D hanem akkor normális kasznishoz viszed és lemorcosítatod... Nekem is a kasznis féle morcosítás lett a terv, sokkal jobban néz ki, csak sookal drágább is ! Lakatos munka + fényező munka, viszont megéri :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Nekem is a kasznis féle morcosítás lett a terv, sokkal jobban néz ki, csak sookal drágább is ! Lakatos munka + fényező munka, viszont megéri :D Meg aztán vagy 30 lóerővel erősebbnek is néz ki. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts