Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Segítséget szerenék kérni! B Corsa (98-as) nem fordulatszámmérős km óráján hátul melyik izzo melyik?!:D Nézegetem, de nem találom melyik a motor check lámpa izzója, illetve melyik a légzsák lámpa (pirosan villágít vala)! Nem találok leírást sem! Egyszerűen cserélni szeretném!

Köszönöm előre is a segítséget!

Sziasztok! Megoldódott! Szétszedtem, és miután a plexi lekerült már láttam mi micsoda:)

Lac

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Megoldódott! Szétszedtem, és miután a plexi lekerült már láttam mi micsoda:)

Lac

Helyes, látod megy ez sima józan ésszel is :wacko:

Mc-elek peeeerszeeee... Amúgy tényleg van vonóhorgom, nem tudom, ki volt az az optimista, aki rátetette! :D

Mostanában nemigen megyek haza, nemhogy kocsival, de fapadossal sem - tartalékolnom kell a pénzt.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nézegettem így a youtubon Corsa B s vidiket meg google minden fele.... azt kell hogy mondjam nagyon nagy sláger kocsik lettek tuningolóknak.

Nagyon sok tuningolt corzát látni. Nem csak otthon ügyeskednek a kocsival hanem nagy tuningcsapatok is. Legendás kocsi lesz ez a Corsa B :D

Szerk: Nyomatnám a hátsó ablakra a vizet és hallom hogy csordogál, kiszálltam a kocsiból megnéztem oldalra lecsorog. Mintha a kocsi tetejében meg lenne szakadva az a kábel amibe megy. nem tudom.. Hogyan lehetne ezt orvosolni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.5d b corsám és ki szeretném cserélni benne a motort 1.5td vagy 1.7 td-re. Azt szeretném megkérdezni hogy az astrának az 1.7td-jét raknánk bele ott sokat kell alakítani a motortérbe,futóműn vagy váltón?Esetleg az 1.5td mellett döntenék gondolom azt bele lehet rakni 1az1-be vagy ott is kell cserélni váltót vagy valamit? Köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.5d b corsám és ki szeretném cserélni benne a motort 1.5td vagy 1.7 td-re. Azt szeretném megkérdezni hogy az astrának az 1.7td-jét raknánk bele ott sokat kell alakítani a motortérbe,futóműn vagy váltón?Esetleg az 1.5td mellett döntenék gondolom azt bele lehet rakni 1az1-be vagy ott is kell cserélni váltót vagy valamit? Köszi a segítséget.

hát szerintem nem lehetetlen de figyelembe véve a diesel corsa árbarátellenességét...nem lesz egy olcsó project...sőt annyiból már vennél egy benzineset és tennél bele 2 literes 150 lovas finomságot :D

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Mint régebben beszámoltam róla az autóm(x12sz) hidegen,csakis hidegen rángatózik,"lyuk van a gázpedálban" stb. Üzem meleg motorral tökéletes!

Szerintetek lehet más a ludas,mint a hőfokjeladó?

Most jutottam arra a pontra,hogy idegesít :D

hát nekem csak a motorféknél tünik úgy mint ha rángatna cseppet, de csak 1500 rpm alatt.

szerintem minden tankolásnál tegyél 2 szemet ebből neki és semmi baj nem lesz :wacko:Baráti jótanács :wacko:

Link to comment
Megosztás:

hát nekem csak a motorféknél tünik úgy mint ha rángatna cseppet, de csak 1500 rpm alatt.

szerintem minden tankolásnál tegyél 2 szemet ebből neki és semmi baj nem lesz :DBaráti jótanács :wacko:

Jaj ilyen tribulus terrensis (királydinnye) cuccot toltam én is,de nem nagyon fejlődtem....csak konkrétan egész nap a ba**áson járt az agyam tőle :wacko: :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nézegettem így a youtubon Corsa B s vidiket meg google minden fele.... azt kell hogy mondjam nagyon nagy sláger kocsik lettek tuningolóknak.

Nagyon sok tuningolt corzát látni. Nem csak otthon ügyeskednek a kocsival hanem nagy tuningcsapatok is. Legendás kocsi lesz ez a Corsa B :D

Különben mióta corsám van,én is egyre jobban azt veszem észre ,hogy napról napra több van az utakon belőle!

Ja és ami pozitív ,hogy egyre több az olyan corsa amit csinosítgatnak.

Máig nem bántam meg, igaz nem egy erőgép de vigasztal, hogy kevset eszik és oda elvisz ahova atöbbi is :wacko:

Olcsó fenntartás-alkatrész és üzemeltetés. Kell ennél több. Persze elképzeléseim vannak hogy jobb lenne egy klímás,kicsit több lóval megáldott,konfortosabb járgány de akkor viszont már nem b corsát vennék. Vagy meghagynám ezt,vennék mellé egy másikat és végre beindulhatna az ötletáradat és a megvalósítások. Így mindenki jól járna az asszony nem szól be ,hogy minek már megint ez,fölösleges,anélkülis megy stb.. :wacko: Viszont 2 autó fenntartása már nem is olyan olcsó dolog :wacko:

Na mindegy, reggeli szóáradat vége :D

szerk Amúgy van vkinek paragi spordobokkal vmi tapasztalata. Nemrég vettem egyet, méretpontost, leírás szerint nem a legnagyobb hanggal. Még nem volt időm felpakoltatni ezért még személyesen nem volt lehetőségem meghallgatni a hangját.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy vagyok vele hogy ez a 6 kódú kék színűt 1000corza /1db-ban látok még egy ilyet mint az enyém. Kicsit különleges :wacko: Meg ahogy vezetek néha.. :wacko:

Szóval engem azért nagyon megnéznek. De mikor a sportlégszűrő is fent volt hát akkor aztán tényleg csak az nem nézet meg aki már tudta hogy ez Béla lesz és direkt nem figyel oda XD

Tényleg nagyon durván meglestek... Már annyira hogy kicsit rosszul is éreztem magam hogy mindenki engem néz. :D Gondolj bele mikor elmész 2 nagyon forgalmas buszmegálló előtt..

A nagy távolban hallod a sportlégszűrónék a szívását aztán egy élesebb kanyarba csak úgy tolja az orrát mint egy kisegér, kerékcsikorgás majd elhúz ellöttyed egyszerre ez a rallys harsány hangú gyári dob hangja. :wacko:

De persze ez légszűrő nélkül is így van, nem esik vissza drasztikusan nézettség XD

De az én kocsim még mindig alap :D Semmi piszkálás ilyesmi. De hogy sok corzát látok tuningolva ötleteket kapok. Egyenlőre az tetszik nekem nagyon hogy vagy nyomtávszélesítővel vagy már alapból a felnijük olyan mikor kijjebb van a kerék az nagyon álat kinézete van szerintem, nekem eszeveszettől tetszik. De ha kijjebb van a kerék sz hátrébb vágja a sárt a kocsi oldalára úgyhogy átlagos felhasználásom mellett nem olyan jó buli :D Jah meg persze kis ültetéssel :P

de akkor már még jobban fogná az úttat. Nehezebb is lenne a kormány gondolom..

Visszatérve a Corzák szaporodására. inkább 3ajtosok szaporodnak XD itt én úgy vettem észre.

Link to comment
Megosztás:

Visszatérve a Corzák szaporodására. inkább 3ajtosok szaporodnak XD itt én úgy vettem észre.

Mondjuk ez így van. Ha tehetném akkor én is egy 3 ajtós gsi-t vettem volna magamnak, de mivel már nem vagyok egyedül és elég sokat megyünk,viszünk, cipelünk magunkal ezért döntöttem az 5 ajtós mellett.

5ből háromba átülni elég praktikátlanabb lenne. az már nem ha lenne egy 3 és 5 ajtós is :wacko: Akkor mindenki örülne :D

Kinézetre viszont jobban tetszik a 3ajtós, az 5 már kicsit családiasabb, bár azon is lehet mit sportossá tenni :wacko:

Most kerültek fel 14es kerekek 185/60as gumikkal. Elég sokat dob rajta, viszont 4 főnél se szi meg a sárvédőket. Amúgy meg amikor sár van akkor úgyis mindegy én valahogy mindig vonzottam azt hogy hogy lehet legrövidebb úton minél szutykosabbá tenni az autót. Pedig még figyelek is :wacko:

jakapapa

Nekem lesz egy most fölösbe mert közeljövőbe szeretném felrakatni az újat. Van hozzá dplacsövű kipufogóvég,ami oda lett heftelve hogy ne lehessen könnyen leszedni.

üléskérdés

3ajtós corsa üléseit sínátrakás nélkül át lehet tenni 5 ajtóséba ugye?

Viszont g astra üléseit ha be akarom tenni akkor a síneket is át kell rakni?

A sínek azok szabványok vagy minden típusú ülésnek megvan a saját sínje?

Ja és persze nagy melóval jár a síncsere vagy azért általába könnyen megoldható

Ennyi :D

Link to comment
Megosztás:

"Nekem lesz egy most fölösbe mert közeljövőbe szeretném felrakatni az újat"... és milyen állapotú? kszi

Mái napig fennt van a verdán , az eredeti végből levágtam mert csak úgy tudtam az új véget rátenni, hogy jól is mutason. Nincs kilyukadva, nem zörög. holnapi napon lefényképezem ha érdekel és átküldöm e-mailbe csak majd adj egy címet.

Link to comment
Megosztás:

Mái napig fennt van a verdán , az eredeti végből levágtam mert csak úgy tudtam az új véget rátenni, hogy jól is mutason. Nincs kilyukadva, nem zörög. holnapi napon lefényképezem ha érdekel és átküldöm e-mailbe csak majd adj egy címet.

szerintem azt a végét minden magára és a kocsijára adó ember levágja...iszonyat kilóg a lökös síkjától vagy 8 centire:S mintha kombira lenne istenem...

Link to comment
Megosztás:

Szia

Mi a motorkódod?

Melyiket?

Amelyik az órához megy,vagy a motorvezérlőhöz?

Szia!

A motorkód C14SE, 1994 1.4 8 szelep, hengerenkénti injektoros.

Ami miatt kérdezem, befolyásolja-e az autómata szívató zárását a nem megfelelő hőm. érzékelés, esetleg rossz a jeladó.

(cserés?).

Időnként rángat, mintha fuldokolna a motor.

Szia Zoli

Link to comment
Megosztás:

szerintem azt a végét minden magára és a kocsijára adó ember levágja...iszonyat kilóg a lökös síkjától vagy 8 centire:S mintha kombira lenne istenem...

Sajna sokat lehet találkozni olyannal (főleg nagy bevásárló parkolókba) aki marhára nem vágja le sőt még tesz rá egy 30centis csövet és így kilóg az egész. Komolyan mint vmi ugródeszka :D

vagy a másik fele: 68291_1279289762.jpg

Link to comment
Megosztás:

Én úgy vagyok vele hogy ez a 6 kódú kék színűt 1000corza /1db-ban látok még egy ilyet mint az enyém. Kicsit különleges :wacko: Meg ahogy vezetek néha.. :wacko:

Visszatérve a Corzák szaporodására. inkább 3ajtosok szaporodnak XD itt én úgy vettem észre.

Akkor én vagyok az 1000-ben a 2.metálkék corsa :D

Én az árakon vettem észre,hogy elég slágermodell a B corsa. Nem nagyon mennek lejjebb...sőőt.

Az enyémmel az a helyzet,hogy tegnap elnyelte a kazetta mp3-átjátszómat a Car300,aztán végre sikerült egy csavarhúzóval kibányászni,de teljesen elnémult az egész.

Így vettem észre,hogy a gyújtótrafó melletti hengerből alapjáraton hallatszik a jellegzetes hang kat..kat..kat..kat..Hidrotőke!BINGÓ!!!! :D :wacko:

Azért bánt különösen,mert 1.nagyon vigyázok rá,hidegen alig járok vele,akkor sem pörgetem 2500fölé.2.tavaly lettek kitisztítva a tőkék+állítólag néhány db kicserélve bontottra.Úgy látszik ennyit ért....Mondjuk,ha megkérdezte volna,hogy tisztogassa vagy új szett akkor persze,hogy újat rakattam volna bele....

Havi átlag 20.000-et döntök bele alkatrész+munkadíj formájában,pedig úgy nézett ki az autó,mint amelyiknek volt gazdája amikor vettem.Biztosan én vagyok túlzottan igényes..

Kezd bennem érni a gondolat,hogy csinálok otthon egy ilyet:LINK :D

Szerzek valahonnan vagy 200db lítiumos laptopakksit,sorbakötöm,meg egy kb.30kw-os villanymotort,ami ugye nem úgy megy,mint egy azonos teljesítményű benzinmotor,arról nem is beszélve,hogy egy villanymotorra 20 évig rá sem kell nézni! Lásd:

Link to comment
Megosztás:

Tesla Roadster....

Ha lehetne énis raknék a corsába még ha lenne vagy 200.000Ft az se érdekelne de hogy tudom 1XXX km-en visszajön az ára:D ráadáasul úgy hogy csak bedugom a hegesztőgép helyére és simán feltölti :D járnék vele dolgozni...még olyna extrákról is lemnondanék mint a klima vagy a szervó...

Link to comment
Megosztás:

Ha lehetne énis raknék a corsába még ha lenne vagy 200.000Ft az se érdekelne de hogy tudom 1XXX km-en visszajön az ára:D ráadáasul úgy hogy csak bedugom a hegesztőgép helyére és simán feltölti :D járnék vele dolgozni...még olyna extrákról is lemnondanék mint a klima vagy a szervó...

Az akksik elég drágák még sajnos..200.000-ből max. ólomakksi jönne ki,ami dögnehéz és a hatótáv olyan 60km-lenne.

A belinkelt golf is kb. ennyit tud megtenni szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Mint régebben beszámoltam róla az autóm(x12sz) hidegen,csakis hidegen rángatózik,"lyuk van a gázpedálban" stb. Üzem meleg motorral tökéletes!

Szerintetek lehet más a ludas,mint a hőfokjeladó?

Most jutottam arra a pontra,hogy idegesít :D

Hozd csak el, majd addig cseréljük az alkatrészeket, míg meg nem lesz a hiba - kivéve, ha mindkettőnknek ugyanaz. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.