Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Futóműves.

Amúgyis bármiféle alkatrész cseréje a futóműben az egész futómű újra beállítását igényli... a kerékcsapágyak miatt még nem is, de a kormányösszekötő miatt mindenképpen

Én anno B vekin cseréltem első rugókat, szétszedés előtt összejelöltem, hogy voltak a gólyalábak becsavarozva, ugyanoda raktam őket vissza, akkor nem kellett állítani. Azóta sem húz semerre a kocsi és a gumikat sem koptatja rendellenesen. De persze kormányösszekötő csere esetén alap a beállítás. Anélkül előfordulhat, hogy az egyik kerék húz egyik irányba, a másik meg egyenesen fut.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nagyapámnak '99-es 1.0-ás Corsája van. Szeretné a hűtővizet lecserélni és ehhez már csak annyi infó hiányzik, hogy kell-e a csere után levegőtleníteni és ha igen hogy és hol?

Esetleg javítási útmutatót Corsa B-ről valaki tudna linkelni/küldeni/feltölteni? Nagyon hálás lennék.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nagyapámnak '99-es 1.0-ás Corsája van. Szeretné a hűtővizet lecserélni és ehhez már csak annyi infó hiányzik, hogy kell-e a csere után levegőtleníteni és ha igen hogy és hol?

Esetleg javítási útmutatót Corsa B-ről valaki tudna linkelni/küldeni/feltölteni? Nagyon hálás lennék.

úgymond automata

fel kell tölteni kb 3/4 ig a tartályt

majd hagyni hogy járjon a motor és nyisson ki a termosztát

ekkor lejjebb megy a szint a tartályban , ha megengedettől lejjebb van akkor szintig utánatölteni

kb ennyi

Link to comment
Megosztás:

Ha százassal lejjebb engededsz az árból még fel is fognak hívni talán.

Ugyanilyen bordót 1.4 16V klíma,szervó, névreírva friss műszakival is ennyiért hirdetem,mint te,de egy telefon nem volt rá.

Volt itt egy topiktárs, aki egy fehér Corsát hirdetett, szerintem el is vitték tőle, 420 ezer Ft körül, 2000-es évjáratú milleniumi kiadás volt az autó, tehát a lehető legjobban felszerelt példány, gyári alufelnivel, 4 légzsák, ABS klíma. És ugye 5 ajtós, ami minimum 50-100 ezerrel drágább, mint a 3 ajtós.

Namost ehhez képest drága a 420 egy 3 ajtós 96-os gépért :)

Link to comment
Megosztás:

Volt itt egy topiktárs, aki egy fehér Corsát hirdetett, szerintem el is vitték tőle, 420 ezer Ft körül, 2000-es évjáratú milleniumi kiadás volt az autó, tehát a lehető legjobban felszerelt példány, gyári alufelnivel, 4 légzsák, ABS klíma. És ugye 5 ajtós, ami minimum 50-100 ezerrel drágább, mint a 3 ajtós.

Namost ehhez képest drága a 420 egy 3 ajtós 96-os gépért :)

Semmi különbség nincs az árakban, hogy 3-5 vagy ajtós nem rég néztem körbe. Egyébként bűn ronda az 5 ajtós modell ízlés ficamos embereknek biztosan tetszik, az hogy rá van erőltetve még 2 darab ajtó. Ja és egy B corsáért nagyon sok pénz 420 ezer tök mindegy milyen extrás, más modellekben ez kb alap felszereltség, sokkal jobb és komolyabb autókat lehet venni belőle. Max annyi, hogy mesterségesen felhúzták az árait mert ez fogy.

Egyébként az írásoddal 1et értek, ez a fentebb linkelt járgány jó ha 300 ezret ér talán... fapad

Link to comment
Megosztás:

Semmi különbség nincs az árakban, hogy 3-5 vagy ajtós nem rég néztem körbe. Egyébként bűn ronda az 5 ajtós modell ízlés ficamos embereknek biztosan tetszik, az hogy rá van erőltetve még 2 darab ajtó. Ja és egy B corsáért nagyon sok pénz 420 ezer tök mindegy milyen extrás, más modellekben ez kb alap felszereltség, sokkal jobb és komolyabb autókat lehet venni belőle. Max annyi, hogy mesterségesen felhúzták az árait mert ez fogy.

Egyébként az írásoddal 1et értek, ez a fentebb linkelt járgány jó ha 300 ezret ér talán... fapad

Én tavaly vettem, full fapad 93-as C12NZ, 390-ért, akkor kb 100 ezres különbség volt köztük. Ugyanebben az árban, amibe ez került, ráncfellvart, fiatalabb példányokat árultak. Egy az enyémhez korban, felszereltségben hasonló gépet pedig 250-300 körül osztogattak. Itt a környékemen.

Az 5 ajtóst nem a kinézete miatt, hanem a praktikussága miatt szeretik.

Link to comment
Megosztás:

Enyém volt az a fehér corsa ami nemrég ment el. Azért ilyen felszereltséggel ennyiért nem sok helyen lehet kapni kisautót. Lehet én vagyok izlésficamos, bár szerintem ugyanolyan jó néz ki 5 ajtósba is, de azért jóval partikusabb.

Én tavaly vettem, full fapad 93-as C12NZ, 390-ért, akkor kb 100 ezres különbség volt köztük. Ugyanebben az árban, amibe ez került, ráncfellvart, fiatalabb példányokat árultak. Egy az enyémhez korban, felszereltségben hasonló gépet pedig 250-300 körül osztogattak. Itt a környékemen.

Az 5 ajtóst nem a kinézete miatt, hanem a praktikussága miatt szeretik.

Hát szerintem elég gáz bizniszt kötöttél 390ért egy fapad 1.2ővel, de hát te tudod.

Aki praktikus autót akar az nem 5 ajtós B corsát vesz én szerintem. Erre vannak a kombi autók esetleg a tágas 4-5 ajtósak... A b corsa 5 ajtósban sem jó semmire, kényelmetlen és semmire nem jó 1-2 személlyel jó városban futkározni és viszont látásra. Olcsónak sem mondanám, millió gyerek betegsége van, 1-2 alkatrészen lehet spórolni minimálisan. Most jön a biztosításos duma meg a teljesítmény adó. Hát nem sok különbség van pár ezer forintokról beszélgetünk. Nyugodtan nézzetek körbe, 400 ezerért milyen autókat lehet venni, amiben alapból vannak extrák nagyobbak jobbak és satöbbi. Továbbra is mesterségesen felhúzott árakon mennek ezek a kis autók, mert minden átlag ember ilyet vesz mert huh de olcsó meg jó... Ezek az autók reális áron érnek 150 ezret az extársabbak talán 300 ezret de az már faceliftes. Más országokban egy sima fapad 1.2 lomot utánnad dobnak 60 ezerért csak vidd minél előbb..

Egyébként az itthoni árakhoz képest a felsorolt dolgokhoz képest normális áron adtad 420E ezért ment el. Mindent annyiért lehet eladni amennyit ér.

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem elég gáz bizniszt kötöttél 390ért egy fapad 1.2ővel, de hát te tudod.

Aki praktikus autót akar az nem 5 ajtós B corsát vesz én szerintem. Erre vannak a kombi autók esetleg a tágas 4-5 ajtósak... A b corsa 5 ajtósban sem jó semmire, kényelmetlen és semmire nem jó 1-2 személlyel jó városban futkározni és viszont látásra. Olcsónak sem mondanám, millió gyerek betegsége van, 1-2 alkatrészen lehet spórolni minimálisan. Most jön a biztosításos duma meg a teljesítmény adó. Hát nem sok különbség van pár ezer forintokról beszélgetünk. Nyugodtan nézzetek körbe, 400 ezerért milyen autókat lehet venni, amiben alapból vannak extrák nagyobbak jobbak és satöbbi. Továbbra is mesterségesen felhúzott árakon mennek ezek a kis autók, mert minden átlag ember ilyet vesz mert huh de olcsó meg jó... Ezek az autók reális áron érnek 150 ezret az extársabbak talán 300 ezret de az már faceliftes. Más országokban egy sima fapad 1.2 lomot utánnad dobnak 60 ezerért csak vidd minél előbb..

Egyébként az itthoni árakhoz képest a felsorolt dolgokhoz képest normális áron adtad 420E ezért ment el. Mindent annyiért lehet eladni amennyit ér.

Azért azt hozzátenném, hogy a corsa pontosan városi rohangálásra lett kitalálva!

Másrészt semmivel sem több vagy kevesebb betegsége van, mint más opeleknek vagy más márkájú autónak, csak azt feletjük el, hogy itthon a szervízt mindenki leszarja és a szétfingott gépsastól csodát ne várjunk.

Link to comment
Megosztás:

Azért ezzel nem értek egyet, hogy praktikus autó a kombinál kezdődik. Igaz, hogy nem a legkényelmesebb de gond nélkül elmentünk vele 4-en 800km-re is, azért ennyire nem kell lehúzni. Nekem speciel nem kell nagyobb autó se kombi, mert a városba azért jóval könyebb mozogni, parkolni mint egy kombival.

Másrészt az 5 ajtó nekem fontos volt, hogy ha veszek valamit gyors csak bedobjam a hátsó ülésre vagy ha viszek valakit, ne tartson 5 percig, mire a hátsó ember ki tud szállni.

Link to comment
Megosztás:

Ráadásul itt ízlésről beszélgettek ami ugye mindenkinél különböző, úgyhogy lehet hogy van a Corsánál praktikusabb, olcsóbb vagy jobban felszerelt autó (esetleg mindhárom egyszerre), de ettől még simán lehet hogy holnap jön valaki aki szerelembe esik és kiderül hogy erről az autóról álmodott ki tudja mióta és könnyedén megadna érte 420e-nél még többet is... mert ugye nem mindenki racionális alapon vásárol autót... pl. én sem, a Coupénak a létét sem lehetne megmagyarázni racionális indokokkal (drága is, nem is praktikus, használati értéke is kevés...), szóval ezzel az erővel azt kábé akkor ingyen kéne odaadnom az első érdeklődőnek?

Ahogy mondani szokták, amíg lószar van, veréb is van, szóval ha nem kenyérre kell az ára akkor hirdesse nyugodtan annyiért amennyiért akarja, előbb-utóbb csak elviszik. Vagy nem, de az is lehet hogy úgy jár mint én a Calibrával: amikor felraktam a hirdetést, 7 hónapig egyetlen árva érdeklődő sem volt, aztán egyszer csak jött egy telefon hogy ha megvan még az autó, akkor ne csináljak semmit, holnap hozza a pénzt. Alku nélkül elvitték, pedig voltak nála olcsóbbak is a piacon.

Link to comment
Megosztás:

Semmi különbség nincs az árakban, hogy 3-5 vagy ajtós nem rég néztem körbe. Egyébként bűn ronda az 5 ajtós modell ízlés ficamos embereknek biztosan tetszik, az hogy rá van erőltetve még 2 darab ajtó. Ja és egy B corsáért nagyon sok pénz 420 ezer tök mindegy milyen extrás, más modellekben ez kb alap felszereltség, sokkal jobb és komolyabb autókat lehet venni belőle. Max annyi, hogy mesterségesen felhúzták az árait mert ez fogy.

Egyébként az írásoddal 1et értek, ez a fentebb linkelt járgány jó ha 300 ezret ér talán... fapad

Pipáld ki,hogy klíma,érvényes magyar papírok. Meg,hogy legyen 96 v annál fiatalabb.

Ami képen normálisan néz ki (ami ugye nem zárja ki,hogy hulladék) az nem nagyon van 400e alatt. Esetleg valami Mondeo vagy Escort becsúszik 350 környékén.

Ha betévedsz az ódi bimmer merci bermuda háromszögbe, na ott aztán vannak igazi kuka széttaposott putrik. 95ös A4-ért nem szégyellenek elkérni 7-8-1m-t. Aztán ilyen EPIC szöveggel árulja a gyerek az 1.8T-t.

Kintről is 2000-2500 eur egy normális ezekből a márkákból, ami lepapírozva 1milka.

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem elég gáz bizniszt kötöttél 390ért egy fapad 1.2ővel, de hát te tudod.

Nem mondom, hogy nincs igazad, de ha hiszed, ha nem, amikor vettük, nem volt olcsóbb, vagy ugyanennyiért jobb gép. Egyrészt tavaly volt, akkor még mindegyik egy évvel fiatalabb volt. Másrészt meg a Vectrám meghibásodott hosszú időre, így valami nagyon-nagyon gyorsan kellett, mert anyám öreg skodáját előtt eladtuk. Ha nem tudtam volna munkába járni miatta vagy bérelnem kell, az jóval nagyobb anyagi veszteség lett volna. A skoda pótlására már előtte nézegettük a Corsákat, de csak nem találtunk olcsón jó gépet, nem túl messze itt a környéken, így hát sokallva de megadtuk érte a 390 ezret.

Rá egy évere, nem olyanrég el akartuk adni, hogy egy fiatalabbra cseréljük, de aztán rájöttünk, hogy ez nem ér meg 250-300 e Ft-ot. Amire kell arra jó, anyám is közben megszerette, tényleg olcsó fenntartani, fizetség rá 20 e Ft/év (súlyadó+biztosítás+műszaki), nincs semmi baja, úgyhogy marad.

2012.10.20_024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Egyébként az itthoni árakhoz képest a felsorolt dolgokhoz képest normális áron adtad 420E ezért ment el. Mindent annyiért lehet eladni amennyit ér.

Maradjunk annyiban, hogy az itthoni árakhoz képest rohadtul olcsón adta el (ha jól emlékszem 500 felett volt a kikiáltási ára, mikor ide belinkelte). Most nem arról beszélek, hogy mennyit ér, hanem arról, hogy mennyiért hirdetik őket.

5 ajtós 1,2 16V-ből az első, ami legalább szervós, centrálzáras, egy az enyémmel megegyező színű gép 478 e Ft-ért. De pár hete még ez is 500e Ft volt. Aztán mennek fel egészen 650 környékére.

Sajnos túl vannak árazva ezek.

Link to comment
Megosztás:

Ha valakit komolyan érdekelne még talán egy 100-ast is elegednék!

Csak ha valaki ár alapján keres, eleve kiesik a te autód az érdeklődési köréből. Komoly vevő pedig nem áll oda eléd, hogy 100 ezret alkudjon egy 400 e Ft-os autóból. Ennek az autónak az ára max 350, és még akkor sokat mondtam. Vevőjelölt odamegy megnézi, lealkudja 320-ra, megveszi, aztán mindenki boldog.

Link to comment
Megosztás:

Csak ha valaki ár alapján keres, eleve kiesik a te autód az érdeklődési köréből. Komoly vevő pedig nem áll oda eléd, hogy 100 ezret alkudjon egy 400 e Ft-os autóból. Ennek az autónak az ára max 350, és még akkor sokat mondtam. Vevőjelölt odamegy megnézi, lealkudja 320-ra, megveszi, aztán mindenki boldog.

Barátom pont így eladta 1hét alatt a 96os 1.2 45le, ötajtó,fapad,amúgy jó állapotú korzát. Érdekes eset,mert átírja akkor már 400 és megígérte,hogy fizetés után elviszi a komplett klíma cuccot 50ért,amit megpróbál majd rábarkácsolni a 45lovas motorra,ha sikerül lesz egy remek állóhűtéses korzája. :D De az enyém már drága volt neki. :D

400nál nem adnak többet egy b-korzáért úgy néz ki. Az enyém sem drágább annak aki tud számolni (450 átírással).

Link to comment
Megosztás:

Barátom pont így eladta 1hét alatt a 96os 1.2 45le, ötajtó,fapad,amúgy jó állapotú korzát. Érdekes eset,mert átírja akkor már 400 és megígérte,hogy fizetés után elviszi a komplett klíma cuccot 50ért,amit megpróbál majd rábarkácsolni a 45lovas motorra,ha sikerül lesz egy remek állóhűtéses korzája. :D De az enyém már drága volt neki. :D

400nál nem adnak többet egy b-korzáért úgy néz ki. Az enyém sem drágább annak aki tud számolni (450 átírással).

Na ezt most nem értem, most eladta, vagy vett és rábarkácsolja a klímát?

Pedig a legfiatalabb 1.2 16V-s 5ajtósok 500és 600 között mennek...

Link to comment
Megosztás:

Na ezt most nem értem, most eladta, vagy vett és rábarkácsolja a klímát?

Pedig a legfiatalabb 1.2 16V-s 5ajtósok 500és 600 között mennek...

A vevője próbál majd küzdeni a klímával. :D

Szerintem annyiért csak hirdetik őket.

Mind1 ez alá már én sem nagyon megyek,mivel 400 alatt nem nagyon van klímás b-corsa.

Legalább egy hónapja hirdetnek egy türkiz 93-as ötajtós 14se klímást 330-ért ,de nem kapkodják azt sem. (lehet,h kuka)

Link to comment
Megosztás:

Legalább egy hónapja hirdetnek egy türkiz 93-as ötajtós 14se klímást 330-ért ,de nem kapkodják azt sem. (lehet,h kuka)

Tavaly, mikor nekem kellett a Corsa, Badacsonytomajban hirdették ugyanezt a zöldet. Ki is néztem magamnak, de mire hétvégén el tudtam volna menni érte, már elvitték. És lám, most megint hirdetik, de már Ajka-Budapest megtekintési hellyel.

Állítólag rozsdamentes, csak hát jópár elemet fújni kéne, hogy nézzen ki valahogy.

Ezzel a géppel valami nincs rendjén, vagy csak ugyanabban a cipőben jártak vele, mint én. Tavaly gyorsan kellett, így megvették, most meg feleslegessé vált, rájöttek, hogy öreg, stb.

Link to comment
Megosztás:

Akadt némi problémám az utólag beszerelt autóriasztóval http://www.hifivar.hu/webshop/index.php?lap=156_421 (az oldalon az első). Hétvégén kezdte, beriaszt, de nem zárja az ajtókat. Kis molyolás után már zárta is. Aztán tegnap aksit cseréltem, és azóta egyáltalán nem zár, csak riaszt. Bármit csinálok vele, nem mutat semmi hajlandóságot. Valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Akadt némi problémám az utólag beszerelt autóriasztóval http://www.hifivar.h...php?lap=156_421 (az oldalon az első). Hétvégén kezdte, beriaszt, de nem zárja az ajtókat. Kis molyolás után már zárta is. Aztán tegnap aksit cseréltem, és azóta egyáltalán nem zár, csak riaszt. Bármit csinálok vele, nem mutat semmi hajlandóságot. Valami ötlet?

Húzd le a stekkerét, várj és vissza, így másként veszi mintha csak az akksi sarút vennéd le. Nem biztos megoldás, csak tippelek, mindegyik riasztó másként viselkedik. Az is lehet, hogy hibás a vezérlője, érdemes lenne elolvasni mit ír a papírja.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.