Gelko Elküldve Július28, 2008 Elküldve Július28, 2008 Ahham. Iszunk együtt a Blitzen? :lol: igen de csak módjával mert nem akarok nagyon másnapos lenni :lol:
Hic Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 igen de csak módjával mert nem akarok nagyon másnapos lenni :lol: Jó. Akkor még korán be kell rúgni, és akkor egyből aznapos leszel, nem kell megvárni a másnapot.... :lol: :lol:
Albert Elküldve Augusztus3, 2008 Elküldve Augusztus3, 2008 http://img1.tar.hu/gelko/size2/35621266.jpg http://img1.tar.hu/gelko/size2/35621267.jpg http://img1.tar.hu/gelko/size2/35621268.jpg Baromi jók ezek az ülések. 1kuty mutatta azt a 400-as Ascit mobildén amit te linkeltél valahova, és abban az első amit megdícsértem az ülések voltak. Azután láttam hogy Neked is ilyen lett. Gratula, brutáljó!!!!!
Gelko Elküldve Augusztus4, 2008 Elküldve Augusztus4, 2008 Baromi jók ezek az ülések. 1kuty mutatta azt a 400-as Ascit mobildén amit te linkeltél valahova, és abban az első amit megdícsértem az ülések voltak. Azután láttam hogy Neked is ilyen lett. Gratula, brutáljó!!!!! köszi nekem is tetszenek, mindig ilyet akartam :lol:
Hic Elküldve Augusztus4, 2008 Elküldve Augusztus4, 2008 Tényleg nagyon jók az ülések - végre megint élmény lesz kabriózni... :lol:
Gelko Elküldve Augusztus7, 2008 Elküldve Augusztus7, 2008 tegnap este hozom haza a kocsit a vizsgahelyről, megálltam egy kúton megvárni egy cimobrát. Feltűnt h haloványan égnek a lámpáim. -Jah hozzá tartozik a történethez h reggel mikor mentem elszállt a műszeregység...se fordulatszámmérő.se vízhőfok,se benzin...semmi.-mikor indulnánk el a kútról, nem indul az autó, olyan mintha lemerült volna az akksi.motortér kinyit,akksisarut simán le lehetett húzni az akksiról.Vettem bikakábelt a kúton-mert az persze a kadettben volt, pöcc-röff, műszeregység kezdett éltere kellni,bár a fordulatszámmérő inkább ugrált mint rendesen működött :lol: a vízhőfok nagyon picit ment feljebb...hazaértem,itthon megint ment rendesen.... ma lecserélem az akksisarukat olyanra mi rendesen fog :lol: és bassza meg az ascona...vidáman jövök haza vele 2 év műszakival -és rendben is volt minden- a kúton nézegetem h milyen jó lett az ültetés meg milyen szép autó -sötét volt már- az ülésekben is tök jó ülni, erre megint beszopat...legutóbb a bowden most meg ez...szóval menjen a p...ba :lol:
Gelko Elküldve Augusztus7, 2008 Elküldve Augusztus7, 2008 na jó picit kiengesztelt hazafele mikor méregből úgy elkentem a száját h csak na... :lol:
coupe Elküldve Augusztus7, 2008 Elküldve Augusztus7, 2008 na jó picit kiengesztelt hazafele mikor méregből úgy elkentem a száját h csak na... :lol: Még mindíg áll az ajánlatom....a c20ne-t is megtarthatod belőle :lol: :lol:
kori Elküldve Augusztus7, 2008 Elküldve Augusztus7, 2008 Ha törődsz az autóddal mindig így jársz. Ha nem foglakoznál vele, nem romlik el semmi. Legalábbis én mindig így járok :lol:
mario Elküldve Augusztus7, 2008 Elküldve Augusztus7, 2008 Ha törődsz az autóddal mindig így jársz. Ha nem foglakoznál vele, nem romlik el semmi. Legalábbis én mindig így járok :lol: ez mindig igyvanettöl márcsak az jobb amikor tele tankolod és megérzi,hát persze hogy lefekszik benne valami olyankor
Hic Elküldve Augusztus8, 2008 Elküldve Augusztus8, 2008 A jó kis aranyozott akkusaruk..... A forgácsolt tömb nem enged annyit mint a lemezsaruk és lötyög a kopott pöckökön. Annyira le kell nyomni, amennyire lehet (mert az akkupöcök kúpos), és/vagy ki kell beilagolni 0.5-ös rézlemezzel, akkor tutkó lesz.
Gelko Elküldve Augusztus8, 2008 Elküldve Augusztus8, 2008 A jó kis aranyozott akkusaruk..... A forgácsolt tömb nem enged annyit mint a lemezsaruk és lötyög a kopott pöckökön. Annyira le kell nyomni, amennyire lehet (mert az akkupöcök kúpos), és/vagy ki kell beilagolni 0.5-ös rézlemezzel, akkor tutkó lesz. vettem ma rá teljesen mezei sarukat, fogja rendesen...de a műszerfalam nem kell életre még mindig ami érdekes mert tegnap bikázás után ment...remélem nem lesz nagyobb baj, a holnapi napot bírja ki oszt jóvan, ha nem bírja ki akkor helyben eladom Coupe-nak... :lol:
Gelko Elküldve Augusztus10, 2008 Elküldve Augusztus10, 2008 sajnos nem ment minden rendben, mert még odafele Velencénél megállt az autó, ezért létrejött az üzlet :lol: egyre lassabban ment az ablaktörlő, elszállt a világítás.Szóltam Mr.Mantának h jöjjenek mögém mert baj lesz. Nem sikerült már megelőzni őket mert a motor is kihagyott -ő ment be a belső sávba úgy tudtam elgurulni mellette :lol: kimentünk egy kútra, ott végképp megállt a gép. meg se nyikkant. az akksiban semmi áram sem volt. bebikáztuk, utána ment és ha felpörgettem tiltásra az autót akkor jött meg a rendes töltés- beindult a benzinszint jelző és a fordulatszámmérő. Azóta is így megy a kocsi h beindítom semmi, tuiltás és akkor megy...hosszútávon nem kifizetődő :lol:
Hic Elküldve Augusztus11, 2008 Elküldve Augusztus11, 2008 sajnos nem ment minden rendben, mert még odafele Velencénél megállt az autó, ezért létrejött az üzlet :lol: egyre lassabban ment az ablaktörlő, elszállt a világítás.Szóltam Mr.Mantának h jöjjenek mögém mert baj lesz. Nem sikerült már megelőzni őket mert a motor is kihagyott -ő ment be a belső sávba úgy tudtam elgurulni mellette :lol: kimentünk egy kútra, ott végképp megállt a gép. meg se nyikkant. az akksiban semmi áram sem volt. bebikáztuk, utána ment és ha felpörgettem tiltásra az autót akkor jött meg a rendes töltés- beindult a benzinszint jelző és a fordulatszámmérő. Azóta is így megy a kocsi h beindítom semmi, tuiltás és akkor megy...hosszútávon nem kifizetődő :D Javítási és csere terv: A. akkusaru B. akku C. generátor (fesszabályzó) D. komplett autó :lol: Szvsz, ideje lenne elvinni a vasat villamossági szerelőhöz.
Gelko Elküldve Augusztus11, 2008 Elküldve Augusztus11, 2008 Szvsz, ideje lenne elvinni a vasat villamossági szerelőhöz. igen, de első körben kicserélem a generátort hátha az a ludas... de az is lehet hagyom a francba az egészet ....
rtomi Elküldve Augusztus11, 2008 Elküldve Augusztus11, 2008 igen, de első körben kicserélem a generátort hátha az a ludas... de az is lehet hagyom a francba az egészet .... Cseréld csak ki. :lol:
peki Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 sajnos nem ment minden rendben, mert még odafele Velencénél megállt az autó, ezért létrejött az üzlet :lol: http://img1.tar.hu/gelko/size2/35760263.jpg egyre lassabban ment az ablaktörlő, elszállt a világítás.Szóltam Mr.Mantának h jöjjenek mögém mert baj lesz. Nem sikerült már megelőzni őket mert a motor is kihagyott -ő ment be a belső sávba úgy tudtam elgurulni mellette :lol: kimentünk egy kútra, ott végképp megállt a gép. meg se nyikkant. az akksiban semmi áram sem volt. bebikáztuk, utána ment és ha felpörgettem tiltásra az autót akkor jött meg a rendes töltés- beindult a benzinszint jelző és a fordulatszámmérő. Azóta is így megy a kocsi h beindítom semmi, tuiltás és akkor megy...hosszútávon nem kifizetődő :lol: Hello! Ismerős a jelenség. Tipikusan akkor csinál ilyet, ha a generátor és a műszerfal töltésvisszajelző lámpa közt a vezeték szakadt. Tehát próbaképpen zárd rövidre indítás után a generátoron levő kis kábeltsarut(ami a töltéslámpához megy) +12V-al, akkor egyből megjön a töltés. Vagy a másik variáció a gázfröccs. Ilyenkor a fordulat hatására jön meg a töltés. Ezt a jelenséget egy ford escort játszotta el ugyan ilyen bosch generátorral. Kipróbáltam a C16NZ-mnél is hogy lekötöttem a kiskábelt a generátorról, és ugyan ezt produkálta. Én is már szénkefét meg fesszabályzót cseréltem meg kondit, de semmi. Már a generátort is szét akartam szedni. Aztán méregettem meg próbálgattam, és bejött. JA, és ezt nem jelzi a töltésjelző lámpa. Tehát észre se veszi az ember. Persze az akksit meg leszopja mivel nincs töltés.
Hic Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 Hello! Ismerős a jelenség. Tipikusan akkor csinál ilyet, ha a generátor és a műszerfal töltésvisszajelző lámpa közt a vezeték szakadt. ... Ez sanszos lehet, tekintve, milyen állapotok vannak a műszerfal alatt. Már régóta esedékes lenne egy teljes átnézés....
Gelko Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 nekiálltam ma lebontani a műszerfalat, amit találtam szigeteletlen kábelvéget-szakadást azt leszigeteltem, de semmi változás...jah az akksisarut is megcsináltam amennyire lehet de elég szar még így is... a szakadt kábel verzió jól hangzik... ráadom a gyújtást, csak az olajnyomás működik..se benzin,se víz,se check,se fordulatszámmérő...indítás után szintúgy...megkapja a tiltást, akkor működik a fordulatszámmérő, a benzin, a hőfok egy picit, a check-et és az olajnyomást nem tudom mert annak ugyebár nem szabad égnie...index minden megy... utálom az elektromosságot...
rtomi Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 Nézd meg a testet a kasztni és a motor között valamint a generátor és a motor közöttit is. Csavarozd le és ott fémtiszta felületnek kell,hogy legyen. És tényleg nézd meg a visszajelzőjét a töltésnek mert,ha nemkap gerjesztést a generátor akkor b@szhatod a töltést.
coupe Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 Nézd meg a testet a kasztni és a motor között valamint a generátor és a motor közöttit is. Csavarozd le és ott fémtiszta felületnek kell,hogy legyen. És tényleg nézd meg a visszajelzőjét a töltésnek mert,ha nemkap gerjesztést a generátor akkor b@szhatod a töltést. Az izzó jó,azt megnéztük a verdanapon..... :lol:
rtomi Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 Az izzó jó,azt megnéztük a verdanapon..... :lol: Kérdés az,hogy a gyujtás ráadásakor világít-e? :lol: Mert ha nem akkor tuti a vezetékszakadás. :lol:
Recommended Posts