Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

conquistador

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.103
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

conquistador névjegye

  • Születésnap 1979-02-06

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tatabánya

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F
  • Város
    Tatabánya

Legutóbbi látogatók

3.151 profile views

conquistador's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hol lehetne hozzájutni az Asta H alaktrész adatbázisához, ami a cikkszámokat is tartalmazza, csak a gyáriak érdekelnek, helyettesítő, kiváltó cikkszámok nem! Régen volt valami ilyen program, de nem tudom hová tűnt! Köszi
  2. Tehát nem rég került hozzám az autó, nem régen észre vettem, hogy alapjáraton ingadozik a fordulat, mivel pár benzineshez volt már közöm, így gondoltam, hogy ez nem a, de ugye itt minden úgy kezdődik, hogy obd2 és látod a valós dolgokat is néha! Tehát ez volt a miértje,hogy el kezdtem ezt a témát forszírozni, nem azért mert unatkoztam! A benzinesek terén van némi rálátásom ezen dolgokba, csak azoknak 2 kereke van! Dizel most egy új meder számomra és ha nem gond senkinek lesznek még láma kérdéseim ebben a topikban is! :) Tehát Csaba, ez itt a miértje a témának! :)
  3. Alapjáraton néztük a nyomást és ott volt az elég nagy változás benne, emelt fordulatot már nem is forszíroztuk, mert ki jött, hogy valami nem túl jó!
  4. Sziasztok! Agyamban megy a gondolatmenet rendesen! Valaki obd-vel nézett már rá a cammon rendszer nyomására? Mit írt neki számszerű adatnak ki a program? Nekem ma 60000 Kpa volt a normál és attól kezdett eltérni a rendszer + - 20%-ot ami elég komoly szórás ha jól gondolom, motor hangján is keményen észlelhető volt a jelenség, hogy nem tetszik neki a dolog! Tehát ha valaki mért már rá ilyenre a diag csatin keresztül az ossza meg velem ha lehet! Köszönöm
  5. Ok! De az üzemanyag pumpa csak gyújtára indul, akkor ez 2 személyes mutatvány? Ha nin esetleg ezen sem, holnap kiderül, akkor simán csak indítozzak aztán majd megoldja magának a rendszer?
  6. Sziasztok! Jó ez a videó a szűrő cseréről, de egy kérdés felmerült bennem, mivel sok típust olvastam már eddig! Légtelenítés: írtátok ha jól fel van tőltve a szűrőház gázolajjal akkor szinte rögtön indítható a téma, de olvastam olyanokat is, hogy gyujtás ráadásakor elindul a tankban lévő pumpa és a szűrő tetején lévő légtelenítő csappal ki lehet termeltetni a házból a bent ragadt levegőt! A dtr motoron most akkor melyik a járható út? Bocs a láma kérdések miatt, de traktorral még soha nem jártam, és most tanulom a dolgokat csak! üdv
  7. Sziasztok! Kérdésem annyi lenne, hogy tatabánya környékén tud-e valaki szerelőt aki hibakódot olvas nem márkaszervíz árban? Köszi
  8. Köszi az infót, akkor nálam is ez lehetett a dolog nyitja, csak mivel az első dizel autóm ezért néha tud meglepetést okozni a technika még bőven! üdv:BB
  9. Sziasztok! Nem nagyon találok erre infót az oladlon, annyi lenne a kérdésem, hogy az 1.7 DTR motoros autók minden esetben jelzik a regenerációt az ikonnal? Tegnap érdekes dolog esett meg velem, most elsőnek kicsit meg lett hajtva a gép rövidebb szakaszon, pár km, és utána jelzés nélkül mikor megáltam akkor nézem a pillanatnyi fogyasztáűs mérőt és egy helyben , alapjáraton 3L/h értéket írt ki klíma nélkül. Melette még a hütő veti is ment ráadásnak, pedig nem volt olyan komoly a hajsza időben és teljesítményben sem. Az alapjárat sem volt szép, de aztán venti leállt és leállítottam az autót, utána szép egyenletesen járt pár perc mulva mikor indultam tovább! Élő adatot csak obd/ tech2 vel lehet kinyerni az autóból? Mi ennek a módja és fojamata? Köszönöm a váaszokat! Üdv
  10. Sziasztok! Lenne néhány érdekes kérdésem, lehet az, hogy a forgalmiban nem stimmel a motorkód és a Kw egymáshoz? Elvileg A17DTR a beírt motrokód, de ehhez nem a 81 Kw teljesítmény tartozik hivatalosan! Ehhez a motortípushoz 100e km környékén milyen olajat ajánlotok, ja és eddig nem találtam a szerelésit sehol, le lehet ezt szedni valahonnan? Köszi Üdv:BB
  11. Szia! Nem kap már az ac relé sem delejt! Tehát azt kizárnám, az ecu csatikat kéne kimérnem, hogy megy-e be delej vagy jön-e ki, ehhez kéne esetleg segítség.A lábkiosztáson hol kéne gyújtásra és gyújtás nélkül feszt mérnem, ill hol kell fesznek lenni ha inditózom?
  12. Sziasztok! Rég jártam erre, de most már nincs ötletem a hibával kapcsolatban ami fent áll! A lényeg, kéne nekem egy kapcsolási, vagy inkább ecu lábkiosztási rajz az 1,4 hez vagy ha az 1,6 ugyan az akkor ahhoz! Nincs se diag lámpám, se benzinem az injektor hídon, a relé jó, benzinpumpa szintén oké, de valamiért nem kap naftát a vas, csak nem tudom mit keressek a kiosztás nélkül. Köszönöm előre is a segítséget!
  13. Sziasztok! Rég jártam erre, de most lenne 4db gyári alufelnim eladó! http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg 45e gumival az ára, nem üt, nem sérült a gumi 80%-os rajta 190/50 -es 15"-ös méretben. Tel: husz 44 hét 56 nyolc nyolc-as számon elérhető vagyok.
  14. Ok Köszönöm, akkor valami szívja a vasról a naftát, mert majd 4w terhelés van állandóan szegényen és úgy, hogy nincs semmi fogyasztó bekapcsolva, riasztóm pedig nincs, max én magam :lol: Utána járok mi lehet az azért, mert így ez nem nagyon frankó. Üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.