Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Pityusz13

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    81
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Pityusz13 névjegye

  • Születésnap 1990-11-29

Elérhetőség

  • MSN
    pityusz13@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    hévízgyörk

MOTE klubkártya

  • Város
    Hévízgyörk

Pityusz13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Pityusz13

    Motor

    Sziasztok szükségem lenne egy motorra. 1.6, 16V. X16XEL jó állapotú érdekelne, ha valakinek van egy az keressen meg harminc-5nyolcnyolc-20nyolcnyolc. 8-24ig hívhattok sürgős lenne :S ma szétszedtük és kiderült hogy miért háromhengerezett... kitört egy darab a dugattyúból meg a gyűrűből, mivel én így jártam még vele kb. 1200-1400 km-t ezért szépen bele is mart a hengertérbe így fúrni kéne vagy hüvelyezni, hengerfej felújítás komplett, szelepszárszimeringek, komplett vezérlés csere, gyűrűk, dugattyúk stb. állítólag 2körül állna meg :S szerintetek?
  2. "... egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!" úgyérted, hogy a hátsó ajtón? (sedanom van!) nekem a sedannál elvileg csak a majrévasak tartják meg az oldalsó burkolatok, de nem néztem át tüzetesen csak ahogy járt a fejemben hogy hogy kéne leszedni hogy később vissza is tudjam rakni.
  3. Kárpitszövet megvan, de milyen szilikonra gondolsz? Szilikonos ragasztóra gondolsz, vagy a kinyomható szilikonra amit ablakoknál használnak pl.? ezt az üvegszálas merevítéses dolgot nem értem hogy hol van benne mert még nem szedtem ki a tetőkárpitot, csak gondoltam megkérdem előre hogy ne sok meglepetés érjen.
  4. Sziasztok nem találtam a kérdésemnek megfelelő témakört ezért ide írom. Gondolom már sokan találkoztatok vele hogy a tetőkárpit megereszkedett, nekem már anyira megereszkedett hogy az oldalsó műanyag burkolatok tartják és a "majrévasak", amúgy leesne egy rongydarabként. Ha le van húzva az ablak olyan mintha zászló lenne a fejünk felett :P Kérdésem, hogy sedanból hogy szedjem ki legegyszerűbben a tetőkárpitot, és hogy mivel ragasszam fel a szövetet? Kiszedésné nemtudom hogy jobb-e ha ledöntöm az első ülést vagy egyáltalán elől vagy hátul szedjem-e ki :S Ragasztónak mondták már nekem hogy sima legolcsóbb ragasztót vagy palmatex vagy ilyenek de mások meg azt mondták hogy palmatexet meg ne próbáljam mert nyáron gyantázás lesz a nagy melegen ha megolvad a ragasztó... szerintetek?
  5. érdekelne róla kép :P hogy néz ki ekkora gummákkal ;) e-mailcímre vagy ide fel tudod tenni?
  6. Pityusz13

    Kormánymű

    Hali olvastam a fórum elején hogy befeketetid az olaj, nálam is ez van, elég az olajcsere vagy valami gebasz van? szerintetek tudok a kocsiba tenni G-s vagy H-s astra kormányt? '96os X16XEL, sedan, nagykormányos..... szervós, egy légzsákos
  7. okés köszi, talán a 175/65 r14 a gyári is nem?
  8. hali sedanom alá 14es felnire mekkora gumit tehetek? (többen is szoktunk vele menni, szokott ülni a segge) mi a legnagyobb felniméret amit még rá tudok tenni? le akarom cserélni a gyári lemezeket de nemtudom milyen méretűt nézzek... ha esetleg lenne valakinek garnitúrája eladó akkor érdekelne 25-30 körül akár csak felni is. köszi
  9. Sziasztok Sedan Fastrám van még mindíg és úgy néz ki inkább megtartom mint eladjam. viszem motorfelújításra mert háromhengerezik X16XEL de azért írok mert akarok venni rá felni garnitúrát... sedanra milyen méretűt ajánlotok? Pofás legyen a kocsi... 14est vagy 15öst? ET számot mondjatok pls. hogy mekkora méretig gondolkozzak... lyukosztás 4x100 ugye? :$
  10. Halihó, sziasztok;) eladóvá vált az autóm '96 Fastra X16XEL sedan. tavaly vettem rá egy garnitúra új YOKOHAMA gumiszettet nem olcsóé... van egy suzuki stiftem még itthon egy régebbi 98as évjárat. a gyári lyukosztása 4x114,3 (elvileg) szerintetek létezik ilyen lyukosztással 14"os felni? nem akarom odaadni a yokohamákat az opelhoz hanem át akarom tenni a suzukira csak nem jó a gyári felnim hozzá :S suzka gumiméret:155/70R13 Opel gumiméret: 185/65R14 szerintetek?
  11. nemtudom, nem borítottuk még szét istenigazából a motort, mert most nem tudom kiállítani sajnos a használatból, de ha "csak" gyűrű akkor azt mondom hogy megmarad a kocsi és megcsináltatom. hengerfejtömítést másik szerelő csinálta de őt azóta hanyagolom... nem volt semmi jele a hengerfejtömítés átszakadásának de ő kicserélte.... mutatta mondjuk már határon volt hogy átégjen tehát nem olyan para.... ok de akkor szerinted/szerintetek érdemes felújítani ezt a motort? vagy tényleg nézzek bele másikat, a motorszám meg lesz az ami.... még annyit hogy szelepek elvileg jók, azokkal nincs gond.... azért írom, hogy elvileg mert nem én néztem át :S link: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_16v_gls-5553651
  12. Halihó, sziasztok lehet hogy még emlékeztek rám de már nagyon rég nem írtam ide :S egy kis tanácsot szeretnék kérni.... eladóvá vált az autóm de (nyomós okok miatt) nem vette meg senki ebben az árban.... azon gondolkodom hogy érdemes-e ráköltenem annyit hogy felújítsam.... első tulajok vagyunk '96os sedan (talán) GLS. X16XEL motor. egyedüli extra a szervó, más nincs az autóban. gondok a következők: a tetőn és a motorháztetőn megpattogva a lakk, rozsda indult meg a hátulján a hátsó lámpa alatti lemezillesztésnél, a tanksapkánál egy kicsit még csak és bal hátul a hátsó kerék előtti köszöbvégen van két körömnyi részen megrohadva, az alját megnéztem a hétvégén és egyben van, hálistennek a küszöbök is jók, stb. hátul a két nemtudom mi ami a felfüggesztésnél van, három ágú bazi vas darab nem jut eszembe a neve :@ ááá na mindegy gondolom tudjátok miről van szó, na az van átrohadva és az cserés lenne,(tehát telifény) a sofőrülést újra kárpitoztatni szivacsokkal mindennel együtt, de lehet hogy inkább csere mert már hegesztett a váza, tetőkárpit lóg, elsőlámpák cserések mert kőverődésesek, és ami a nagyobb gond, hogy a motor háromhengerezik.... nemtudni miért (a szerelők ezt mondják) de van egy tippem hogy az a 315.000 km nem heccből van a km órában.... egyszer már volt fúrva a motor mert szétment benne két dugattyú. kompresszió adatok: 1henger:3, 2henger:16, 3henger: 11, 4henger: 16,5. szóval így áll a motor. hengerfejtömítés ki lett cserélve, a gond megmaradt, trafó cserélve lett, a gond megmaradt, ezen a motoron nem csak a fúrás segíthet? de van-e értelme újrafúrni megint ha már egyszer volt. és talán kettes túlméretre lett fúrva. ömm kb. ennyi. első tulajok vagyunk, szervó van akocsiban, klíma nincs, abs nincs, elektromos ablak- tükör nincs, meg úgy semmi. mi használtuk, nem volt húzva a szája, vigyáztunk rá. nincs szívünk odaadni 200ér a feketéknek, akkor inkább az udvarban rohadjon szét :S Ja! ismerős aki opelnél dolgozott ő aztmondta, hogy motor az kuka és inkább vegyünk egy másikat, ő tud szerezni 130ér egyet és munkadíjjal mindennel olajfeltöltéssel meg minden ilyesmivel együtt 200ért kicseréli a motort a régi meg marad alkatrésznek. kérdésem: van értelme felújítani? köszönöm a segítségeteket :)
  13. Pityusz13

    Motor

    ENNYI?! én a legtöbbet ez a kis avazós módszert hallottam ami nem túl célszerű meg olyanokat hogy KPM vizsga meg minden anyám kínja ami belekerülne 150-200forintomba.....
  14. Pityusz13

    Motor

    corsa caravan? :lol::O:O:O:O:O azthittem a combora érti, hogy kombi....
  15. Pityusz13

    Motor

    hát így jelen állapotában szerintem 200-250et ér.... :S madarat nem akarok fogni mert nem akarok senkit sem átb.szni, ha akarja fizesse ki érte a pénzt ha nem akkor bontás vagy hajtom amíg megy aztán ha végképp megáll akkor bontás. gyűrűk elvileg jók, a szelepek, szelepfészkek jók, a motor már egyszer volt fúrva 2dugattyútörés miatt, így is kétszeres túlméretre kellett fúrni szóval kuka a motor, csak a papírozás nemtudom mennyibe állna meg, ha én egy motorcserét csinálnék az autón :S gondolom annyit nem érne az autó mint a papírozása..... hajtom amíg megy.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.