Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fullboy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Zalaegerszeg

MOTE klubkártya

  • Város
    Zalaegerszeg

Legutóbbi látogatók

965 profile views

fullboy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia, Igen mindkét kulccsal csinálja, próbáltam élő adatmentést csinálni, egy "rendes" és egy problémás indítást is felvettem minden szenzor értékével, semmi különbség.. Hétfőn jön a bontott vezérlő, meg tudtam beszélni hogy visszapostázom ha nem jó, szóval reménykedem. Azért köszönöm a tippet! :)
  2. Sziasztok, Sajnos nem jött be, motorvezérlő csatlakozójában nem láttam trutyit, de azért 2x is befújtam kontakt sprével, biztosítéktábla csatlakozók rendben vannak, azért azt is lefújtam, minden csatlakozó, amit a motortérben könnyen elértem széthúzva befújva, de ugyanúgy találomra indul csak az autó. Esetleg bármi más ötlet, vagy marad az ECU csere próbára? Akkor újra aktuális lenne a kérdésem, hogy másik ECU típus is jó lehet, vagy mindenképp a DTXW végűt kellene keresnem? Az enyémben jelenleg: 12230740 D04004 DTXW Amiket találtam: 12230740 D04004 FAHF 12230740 D04004 FCCY Köszönöm!
  3. Köszönöm, és szilar6d-nak is az infókat, megnézem ezeket és jelentkezem történt-e változás :) Jobb lenne mint ECU-t cserélni.
  4. köszönöm, megnézem ma délután ha lesz rá időm, 1-2 éve már kipucoltam a csatlakozókat is, de az most nem derült ki számomra, hogy a zselének ott kell lennie, vagy az baj ha zselés trutyis a csatlakozó?
  5. már évek óta csinálja az autóm, hogy néha gondol egyet és indításnál letiltja a gyújtást, a cim modult már javíttattam orosz leírás alapján kormánygombok meg is javultak, de ez az indítási probléma már egyre rosszabb, 2-3 perc mire el tudok indulni. gyújtás ráad - 2-3at fordít az önindító - esp felvillan - önindító onnantól nem hajlandó megmozdulni - kulcs ki - vár fél percet - kulcs be - újrapróbál ezt kell 2-3-4x eljátszani mire elindul az autó, ha túl hamar rakom vissza a kulcsot ESP világít, önindító nincs. voltam egy szerelőnél aki sokáig opel szalonban szerelt, ő mondta hogy a hibakódok és a jelenség alapján motorvezérlő lesz. hibakódokból is van elég pl szerintem ezt pont egy ilyen indítás után diagnosztikáztam: P0201 - 1. henger befecskendező hibás működés (00) - Nincs jelen P0202 - 2. henger befecskendező hibás működés (00) - Nincs jelen P0203 - 3. henger befecskendező hibás működés (00) - Nincs jelen P0204 - 4. henger befecskendező hibás működés (00) - Nincs jelen P1550 - Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény (5A) - Nincs jelen P1600 - Cserélje az elektromos vezérlőegységet (ECU) (3A) - Nincs jelen De pl volt egy ilyen is: P0230 - Üzemanyagszivattyú elsődleges áramkör alacsony (02) - Nincs jelen P0650 - IPC (műszer) üzenet nincs a névleges tartományban (70) - Nincs jelen P1113 - A bemenet kiiktató helyzetérzékelő áramkör kis feszültség (06) - Jelen van P1550 - Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény (5A) - Nincs jelen P1571 - Fékkapcsoló áramkör hiba (00) - Nincs jelen P1600 - Cserélje az elektromos vezérlőegységet (ECU) (3A) - Nincs jelen P1613 - Indításgátló nincs vagy rossz a jel (00) - Nincs jelen U2103 - CAN-busz, Nincs kapcsolat (00) - Nincs jelen U2104 - A CAN-busz alaphelyzetbe visszaállító (törlő) számláló túlfutott (00) - Nincs jelen U2108 - Érvénytelen adatok az ABS-től (blokkolásgátló fékrendszertől) (70) - Nincs jelen U2139 - CAN-BUSZ Nincs kommunikáció a kormányoszlop-modullal (70) - Nincs jelen
  6. Sziasztok, Motorvezérlőt kellene cserélnem, csak az a gondom, hogy annyi féle van és persze még pont azt nem találtam bontóban mint ami nekem van. Valaki esetleg meg tudná mondani, hogy a lent említett típusok közül jó-e valamelyi? Egy 2004-es z16xep motorról lenne szó (igazából csak az utolsó négy karaktert nem értem mi különbséget jelenthet): Az enyémben jelenleg: 12230740 D04004 DTXW Amiket találtam: 12230740 D04004 FAHF 12230740 D04004 FCCY Ismerősöm alvázszámom alapján ezt a 2 cikkszámot kapta rendszerből: 28020960 1232006 Most akkor csak a DTXW végű lehet jó nekem, vagy esetleg más is? Köszönöm!
  7. Igen olommentessel; de csak a panel egyil oldalan lettek ujraforrasztva. Remelem elegendo.
  8. Sziasztok, tegnap kiszereltem a cim modult es egyik ismerosom megcsinalta a forrasztast, de nem szedte ki a csatlakozokat, csak ujraforrasztotta a labakat. Szerintetek ez is elegendo nem kell teljesen 0rol csinalni a forrasztast? Sokat szivtam a szetszedessel biztosra akarok menni osszerakas elott :) Köszönöm előre is!
  9. Koszi megvan: #3985 Majd szerintem kb 1 honap mulva neki is allok, de ez az orosz cim forrasztasos leiras nekem egy kicsit keves infot ad, 3 csatlakozot mutat amit meg kell forrasztani? Van ismerosom aki tud forrasztani, de ehhez lehet keresek egy tapasztalt embert :) Esetleg Egerszeg kornyekerol nincs Valaki aki mar megcsinalta, es ha ugy adodna szemelyesen elmagyarazna ha elakadnek? Draga az uj alkatresz csak azert vagyok ennyire bizonytalan :) Koszonom!
  10. Koszonom!! Nekem is ugyanez, kulcs ki be kb fel perc varakozassal, es utana tudok inditani, altalaban ezutan elsore elindul, de volt hogy negyed oraig alltam egy helyben... Akkor keresek valami elektrotechnikust aki jol forraszt en nem merem bevallalni. Orosz oldal szerint csinaltad Te is? Esetleg ha van masik leiras is megkoszonnem a linket, az orosz nem tul beszedes. Zsolti25 A tempomatot altalaban mindig tobb utazas utan szoktam hasznalni, amikor mar lusta vagyok nyomni a gazt, vagy varoson kivulrol amikor beerek faluba, es amig nem inditom ujra az autot addig nem szokott mukodni hosszu ut alatt sem. Olyankor meg nyomok eleg feket szerintem :) De az elozo valasz alapjan tuti a CIM modul lesz a hibas es az okoz tempomat gondot is. De azert koszonom, legkozelebb ha elojon megprobalom a feket is :)
  11. Akksit megnezettem autovillamosnal 93%-os (Bosch akksi 3 eve vettem vele az autot, egesz jol birja :)), generator jol tolt (14,4 atlagban megvan), nyugalmi allapotban is jo a feszultseg. Amit a forumon nem biztos, hogy emlitettem, nekem is cim gondjaim voltak, visszahivas ota ritkabban, de a tempomat neha nem kapcsol, illetve nagyon ritkan a hangeroszabalyzo multigomb se mukodik. Autovillamos azt mondta, hogy szerinte akkor ezt az indulasi problemamat is a cim modul okozhatja. Masnal nem olvastam ilyen problemarol aki cim modullal kuzdott, azert nalam elofordulhat? Nincs kedvem ujat venni, esetleg a forrasztasos javitast ajanljatok, vagy az elofesziton allitsak elso korben? Arra hogy merjem ki az oninditot mennyit vesz fel, a villamossagi szerelo azt mondta, hogy honnan tudom mennyit kellene felvennie, felesleges kimerni. Ha valaki tudna adni egy referencia erteket, es hogy hova kossem inditaskor a multimetert azt megkoszonnem :)
  12. Én is zárlatra, szakadásra gondoltam, az is érdekes, hogy külső hőmérsékletnek is köze van hozzá, nyáron majdnem napi rendszerességgel, míg télen max havi 1x ha előjön. Akksi cserét még nem próbáltam, a feszültség megfelelő, de megpróbálok szerezni egyet kölcsönbe. Köszi!
  13. Sziasztok, Mar szenvedek egy idelye az autommal, ha valaki talalkozott mar hasonlo hibajelenseggel, vagy van hasznalhato otlete azt megoszthatna velem :) Az auto: Astra H 2004, Z16XEP. Egyre tobbszor jelentkezik az a problema, hogy mikor inditom az autot 2-3 fordulat utan az onindito megall, az ESP lampa nekiall vilagitani, es onnantol az inditast letiltja az auto. kulcs ki fel percet var kulcs be es vagy elindul vagy elorol ugyanez. A relek at lettek nezve, motorvezerlo cserelve lett, trafo cserelve, tobb szerelonel is jart mar az auto. CIM modullal kapcsolatban volt egy visszahivas, arra is elvittem. Hibakodok: P0230 - Üzemanyagszivattyú elsõdleges áramkör alacsony (02) - Nincs jelen P0650 - IPC (mûszer) üzenet nincs a névleges tartományban (70) - Nincs jelen P1550 - Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény (5A) - Nincs jelen P1571 - Fékkapcsoló áramkör hiba (00) - Nincs jelen P1600 - Cserélje az elektromos vezérlõegységet (ECU) (3A) - Nincs jelen U2103 - CAN-busz, Nincs kapcsolat (00) - Nincs jelen U2104 - A CAN-busz alaphelyzetbe visszaállító (törlõ) számláló túlfutott (00) - Nincs jelen U2108 - Érvénytelen adatok az ABS-tõl (blokkolásgátló fékrendszertõl) (70) - Nincs jelen U2139 - CAN-BUSZ Nincs kommunikáció a kormányoszlop-modullal (70) - Nincs jelen Elore is koszonok barmilyen hasznos valaszt!
  14. Ha akkor adja a hangot mikor levego iranyat allitod, akkor eleg bezsirozni vagy olajozni a fogaskereket, nekem 1 evig jo volt utana aztan visszajott, majd ujra megcsinalom. Azt hiszem pont itt olvastam, ha a pedalokhoz befekszel es felnezel a muszerfalba kb a radio iranyaba, akkor egy feher fogaskereket kell latnod, en arra fujtam zsirozo spray-t es par allitas utan elhagyta a nyekergest.
  15. Koszi, en is nezegettem az utangyartottakat, valoszinuleg inkabb azt rakok bele mint hasznalt gyarit. Sajnos mar igy vettem, csak akkor meg nem latszott a hiba, de hegesztve is volt a csonk szoval az elozo gazdajanal tortent vele valami. Nemetorszagban olcsobb az utangyartott mint itthon lehet, hogy onnan hozatok egyet. Koszi, Gabor
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.