Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

soldier

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    33
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

soldier névjegye

  • Születésnap 1979-02-20

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Miskolc

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

soldier's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. jobbat? pár olajos ember külön-külön állította, hogy az egyik legjobb olaj... mi jobb. ár/értékben?
  2. CDTI cartársak, Ti milyen olajat használtok? A nyár közeledtével 5W-40-ben gondolkodom. 4 olajcserére visszamenőleg Liqui-Moly-t használtam, de kipróbálnék más (esetleg olcsóbb), tapasztalat szerint megfelelő olajat. 15.000-km-ként szigorúan cserélem...!? lehet hogy off, de érdekelne milyen gyártmányú olajszűrőt használtok!?
  3. attól függ milyen gyakran cseréled. én minden ősszel, ezért inkább olcsóbbat választok. de pl mikor megszületett a lányom kipróbáltam az aktívszeneset, nem éreztem semmi különbséget.
  4. érdekes, mert nekem a miskolci Cromax-nál ajánlottak egy Holland OEM hűtőt :) 19-ért...
  5. attól függ milyen gyártmányú hűtőt veszel. A gyári vhol 80-110 között van (az enyémbe Hella-Behr kellett volna). Végülis utángyártott Nissens vettem, mert ha jól vágom viszonylag ott vannak hűtőkben. Kedvezményesen vettem 25-ért. Mellesleg nekem azt mondták 2 módon tudják javítani a kavicsok miatt kilyukadt hűtőt. 1. beforrasztják; 2. kizárják azt a szegmenst az áramlásból. 5-6 ezer a javítás.
  6. Van tapasztalat hűtő-javítással? Kiderült, hogy mégsem klímakompresszor tömszelence, hanem hűtő. A venti mögött összeállt 5.5 év kosza és szépen kilyukasztotta a hűtőt... Nehogymá' örüljek kb ugyanannyi az utángyártott mint amennyiért a tömszelence-csere lett volna :-(
  7. Köszönöm az infót. Van infód arról honnan szereztek bele tömszelencét? Ki csinálta hol? Miskolcon azt mondták az Opel szervízben, hogy nem lehet cserélni. Jelenleg Egerből várok infót, hogy is lehetne kivitelezni.
  8. Szia, normál menetes (jobb). Épp tegnap szedtem le. Előtte párszor megfújtam csavarlazítóval.
  9. Sziasztok, újra én. Cserélt már valaki valah tömszelencét a klímakompresszorban? Üdv, Soldier
  10. Üdv Cartársak. Opel Astra G 2007-es masinában egyszercsak elszállt a klímagáz (600g helyett 100g volt cucc). Nyomáspróba is ezt igazolta. Tapasztalatokról érdeklődnék: kinek hol engedett? Tudom, hogy most következne egy feltöltés festett gázzal, de ugye annak is költsége van... ugyanúgy mint a klíma diagnosztikának... :-( Kösz előre is.
  11. Szia. Köszönöm. Átrágom magam az információtengeren és jelentkezem. Azt leírtad hogy kell majd beszerelni?
  12. Szia. Én külföldről tudok krómgyűrűt (nekem is van) 5000Ft-ért. illetve ugyancsak külföldről könyöklőt 10.000 - 12.000 körül:
  13. Szia. Kösz a választ, de aminél láttam az az Opel Corsa B 2000-es évjárat, de pl Skoda Felicia 1998-es évjárat szintén tudta. Kizárt hogy azokban CAN-bus lett volna :-)
  14. Sziasztok. két dologgal kapcsolatban keresném a tapasztalt márkatársakat előre is megköszönve az építő válaszokat! 1. utólag (szakszerüen) beépített tempomattal rendelkezem, kérdésem: hogyan oldható meg a műszerfalon a visszajelző bekötése? Esetleg ebben az esetben elégséges lenne a megfelelő piktogram mögé egy égőt tennem, a többit a computer elintézi??? :-) 2. találkoztam korábban olyannal, hogy az ablaktörlő szakaszos üzemének időtartama beállítható egy viszonylag egyszerű módon: kapcsolót CSAK bebillenteni (a törlés elindul) majd a kívánt időtartam után (nyílván az eredeti üzemidőnél kevesebb idő után) bekapcsolni. ezt követően a két törlés közti idő a billentés és a kapcsolás között eltelt idő lesz. Próbáltam az én G Astrámon, de nem működött (kollégám Opel Corsájánál, viszont igen). Tudja valaki, hogy mi kell hozzá? speciális relé, vagy valami komolyabb dolog?
  15. Ma voltam szakszervízben, ahol a szűrő előtt "megbontották" a rendszert, majd egy a rendszer légtelenítésére használt elektromos pumpát csatlakoztattak, amivel majd 50 litert sikerült kinyerni, majd megbontották az ülés alatti tank-nyílást és még onnan is kb 2 lityó kijött. Majd feltöltöttük a rendszert kb 10 liter gázolajjal majd ugyanezen szivattyúval feltötöttük a tank és a szűrő közti rendszert. Ezt követően kb 10. indításra elindult a motor (kitermelve a szűrő mögötti befecskendező rendszerbe jutott benzint). Az egész kb 1.5 óra. Emellett 10.000 erős magyar forint bánta... :-( Tanúságképen minden kedves Opel márkatársnak :-) Kellemers Ünnepeket és BÚÉK 2012!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.