Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Horysz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    73
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Horysz névjegye

  • Születésnap 1991-01-28

Elérhetőség

  • MSN
    horvath.david@pofa.be
  • Weboldal URL
    http://horysz.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyar

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra 1.4i GLS
  • Város
    Tab

Legutóbbi látogatók

1.773 profile views

Horysz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Horysz

    Riasztó

    A gyári riasztót kulccsal tudod kikapcsolni, pontosabban ahogy kinyitod a vezető oldali ajtót inaktiválódik. Szóval valószínűleg nem gyári a riasztód, attól függetlenül sem, hogy a kürttel riaszt, sokat úgy kötnek be. Egyébként a gyári riasztót onnan is könnyű felismerni, hogy a vészvillogó kapcsolóban van egy piros led is. Próbáld meg beazonosítani a riasztót, keresd meg a központi egységét, vagy a motortérben van és akkor könnyen felismered, vagy ami valószínűbb, hogy a műszerfal alatt van. Ha mázlid van és kevésbé profil szerelték be, akkor csak felnyúlsz a pedálok fölött is meg is találod, ha kicsit profibbak akkor le kell bontanod pár dolgot, hogy megleld.
  2. Horysz

    Riasztó

    Attól függ! Ha volt benne egy másik, akkor meglehet 2 óra alatt, mert ott van minden kábel. De én már eltököltem vele 2 napot is, hogy normálisan elfűzzem a kábeleket, stb. Meg ugye itt ami még plusz idő az az ajtók szétbontása, oda kábeleket behúzni. Én a helyedben inkább ezt választanám: http://biztonsagtechnika.bolt.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=34&category_id=12&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=33 hozzá pedig ezt, simán ráköthető a vezérlőre: http://biztonsagtechnika.bolt.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=98&category_id=3&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=33 de a 204 is jó választás, csak azon nem tudod pl. külön kikapcsolni az ütésérzékelőt. Szerk: azt azért nézd meg, hátha van központizár benne, akár utólagos, csak épp ki van kötve! Sokat egyszerűsödne a dolog, és ha volt benne riasztó, gondolom kpzárat is tettek bele.
  3. Horysz

    Riasztó

    Mi hasonlót szereltünk a renaultba, azzal a különbséggel, hogy abban már volt kpzár. A kulcsok fél év után szétestek, nem lehet becsukni a tollat, állandóan lötyög, az elemet 2 havonta lemeríti, és egyébként is sok kell bele. Én csak caesar-t javaslom, tönkretehetetlenek, és viszonylag olcsók is
  4. Horysz

    Riasztó

    Azzal az a baj, hogy riasztáskor sem ad hangot :)
  5. Horysz

    Riasztó

    Jó eséllyel Caesar, ők használták ezt a tokot, és astrákba is sok ilyent raktak. De ez egy univerzális tok, sok más gyár is használta. http://biztonsagtechnika.bolt.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=168&category_id=9&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=33 Ezen az oldalon egyébként van users manual. A riasztó típusa a központi egységén fel van tüntetve, a műszerfal alatt van valahol. Próbáld lekövetni a led vezetékét, ha nem használ valamelyik leírás az oldalról.
  6. ŐŐŐ nem teljesen. Csak lekapcsolja a kompresszort. A nagyfordulatra kapcsolást a 4csatis nyomáskapcsolótól balra, a csonkok felé levő köralakú nyomáskapcsoló kapcsolja 18 barnal. Értelem szerűen ha ez beragadt mindig nagyfordulaton pörög, ha meg szakadva halt meg, sose kapcsolja a nagyfordulatot, engedi 23barig a nyomást, majd a 4csatisban levő nagynyomású kapcsol, ekkor kapcsolja le a kompit. (Ebben 2 nyomáskapcsoló van, 1 alacsony [1-2 láb 3bar], és 1 magas [3-4 láb, 23 bar]) Szóvak rossz nyomáskapcsoló esetén előfordulhatnak, hogy Van elég gáz, de nem kapcsol be a rendszer egyáltalán Nincs gáz, de bekapcsol a rendszer Megnőtt a nyomás 18barra, de nem kapcsol a nagyfordulat Nincs 18bar a nyomás, de folyamatosan nagyfordulaton megy 23bar a nyomás, de nem kapcsolja ki a kompresszort, csak nagyfordulaton megy 23bar a nyomás, kikapcsolja a kompresszort, de kisfordulaton megy és ezek kombinációi. alacsony nyomásúra utaló hiba: 1. 2. 18baros kapcsolóra utaló hiba: 3,4,6 magasnyomásúra utaló hiba: 1,5.
  7. Horysz

    Riasztó

    Szia! Ehhez tudni kéne a riasztó típusát, hogy hogyan kell ezt a funkciót kikapcsolni, ha egyáltalán lehet. Esetleg a távirányítóról ha van kép az segíthet beazonosítani a márkát.
  8. Horysz

    Motor

    Ezt a 3 hengerezést más is mondta már, és a hangokból erre következtetek én is. Gázzal természetesen nem remeg. Nem igazán tudom mi van benne, a párom autója, de valami automata rendszer, gázzal nem tudom indítani, talán 30°Cnál kapcsol gázra. Szóval injektor. Tisztítás segíthet? (Egyszer már volt UH-s tisztításon) Szerk: Az elektromos hibát jelezné az ecu? lecsúszott injektor csati, szakadt kábel, stb.
  9. Ezt a külön levő kis köralakú nyomáskapcsoló kapcsolja, 18barnál kapcsolja a nagyfordulatot A négycsatis nyomáskapcsolón az 1-2 az alacsonnyomás 3bar, a nagynyomás 24bar, ott kapcsolja le a kompresszort és csak a ventik mennek.
  10. A motor járt ugye? :))) Kéne egy nyomást mérni, van-e a rendszerben egyáltalán? Egyébként ha jól értelmezem, amikor a hiba jelentkezett spontán elindult a klíma. Én a nyomáskapcsoló hibájára tippelnék. Ezt egyszerű kipróbálni, megmérni a nyomást a rendszerben, ha van benne 3 bar nyomás és zárva van akkor jó, ha nincs nyomás és zárva van akkor betojt, de azt is érdemes megkeresni hogy miért ment el a gáz.
  11. Horysz

    Motor

    Na kicseréltem a vízhőfok jeladót (2 vezetékes). Sajnos nem lett jó, bár mindenképpen rossz volt az érzékelő, ahogy kipróbáltam egyszerre az újat meg a régit. Csináltam egy videot az indításról, hátha valaki okosabb tőle http://youtu.be/NulvUouoAms Elsőre nem indul, elkapná de lefullad. Másodikra beindul, de rázza a kasznit, remeg. Közben egyszer átkapcsol gázra, ekkor megszűnik a remegés, de rögtön vissza is kapcsolom benzinre, ekkor van az a pillanatnyi fordulat leesés. A vége felé kikapcsol a szekunder szivattyú és beáll a fordulat. Gázadásra szépen reagál nem fullad tőle, 2x próbáltam ahogy látszik is. Mire tippeltek?
  12. Horysz

    Motor

    Na ami a tippem volt, hogy kevesebbet mutat megcáfolódott. Kivettem, és jégkockás vízben 2.7 k körül van az ellenállása, kb 20°C gondolom a táblázat alapján, szóval kizárnám, hogy hibás. Illetve ha az is, nagyobb értéket mutat, de akkor meg nem dúsítna, és nem fulldokolna.
  13. Horysz

    Motor

    Én is falazást javasoltam. Előtte az volt a gond, hogy menet közben is leállt sokszor. Ez azóta megszűnt és sárgalámpa és hibakód sincs. Állítólag nagy opeles a koma, és neki is X16XEL van, állítása szerint ez a motor nem szereti ha lefalazzák. Én meg nem értek ehhez úgyhogy elhittem. Lehet hogy hiba volt
  14. Horysz

    Motor

    Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy tavaly lett EGR cserélve, újra. Nem tudom pontosan milyen, kb 30k volt, szerelő ajánlotta. A vízhőfok jeladót akarom kimérni vizes tálban. Hátha csak bizonyos tartományokban rossz. Azt nem tudjátok, hogy C14SE motorban van-e, és ha igen hol van ez a jeladó? Próbára átraknám az enyémből.
  15. Horysz

    Motor

    Szenzorok mérésre jók. (Vízhőfok szenzor, levegőhőfok szenzor) meg ugye a map szenzor próbára. A lambdát nem tudom kimérni mert sajnos nincs nálam oszcilloszkóp. De a meleg motort ne üzemi hőfoknak képzeld ám el! :) Annyi már számít, hogy 10 fokosnak érzékeli, nem 0nak, akkor már nem "trottyog" az öreg. A szimulálást meg úgy végeztem, hogy átálltam a ház mögé a parkolóba, hogy ne nézzenek a banyák, ez már elég volt ahhoz, hogy ne kapcsoljon a szekunder, ekkor a hiba se jött már elő. Fogtam a megfelelő ellenállatokat és a vízhőfokot meg a levegőt is lenulláztam. na itt 10ből 10szer már szarakodott. Ez a pár fok már számít? A kábeleket már ezerszer végignéztük, "sajnos" jók. konktaktsprét lelkesen használtuk. Gondoltam már arra, hogy nagyon dús keverékkel üzemel a verda. Egyébként benzin/gázos, ha gázra átkattan kisimul azonnal az alapjárat és szépen megy. De persze a teszteket csak benzinnel végezzük. A motortérben iszonyat égéstermék szag van, párszor beszédített a délelőtt ahogy bújkáltam, mintha nem a kipufogón távozna. Lehet valami repedés a ludas? De a kipuffot "befogva" nem hallani, hogy valahol kifújna. Alapjárati motor esetleg? egy időben játszotta, hogy lámpánál / váltásnál lefulladt egy pillanatra, de erről most leszokott. szerk: Igazad lehet. Nem 0 fokot kéne szimulálni indításkor sem. Azt kihagytam, hogy télen semmi baja induláskor, kizárólag melegebb időben. Lehet gond, hogy hidegebb ellenállást ad le a szenzor ezért dúsítja a keveréket, ettől pedig fulladozik. Hidegben meg szépen megeszi a keveréket. Köszi a tippet!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.