Jó ezt mind értem csak azért kérdeztem, mert ez a probléma senkinél se társult az adagoló hibához és ha esetleg más problémát is sejtet ez a rángatás mondjuk gyenge kompresszió vagy porlasztó csere akkor 2x meggondolom, hogy bele kezdjek vagy használjam így amíg nem lesz pénzem egy jobbra, mert a motorgenerál és a porlasztó csere nagyon sok arcképes papír ami meghaladja már az autó értékét bőven amennyiért már akár tudnék venni egy jobbat is. De, ha szerinted az adagoló miatt van ez is akkor megyek az első adagolóshoz és megcsináltatom csak nem szeretek kísérletezni főleg, hogy nem két Deák amiket írtam. Ha ennyire tele lennék nem írogatnék a fórumon. Már párszor elindultam a kályhától és nagyon sokba volt a vége és igen szög egyszerű a diesel működése csak, ha tér és az idő nem egyezik csak egy picit annak ezer oka lehet. A volvommal elég sokat szívtam amikor a váltóba eltört az a központosító csavar és puffogot durrogot és kb. 150-be került csak anyag árba a dolog, mert a trafótol a főtengely jeladóig minden ki lett csrélve és akkor még jött a váltó csere is, mert persze a 6 csavarból az tört el ami tőcsavar volt és szét kellet szedni az egészet, még szerencse, hogy magamnak csináltam. Az opel meg különösen érzékeny, mert még a tágulási tartályba is jeladó van a benzines omegáknál is a főtengelyjeladót cseréltették egyfolytába pedig az alapjárati motor volt a szar,mert ezek a szerelők többnyire csak a ladához értenek a főtengely jeladónál megáll az élet más hiba nem lehet az autóba.