Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

omitd

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Érd

omitd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. omitd

    DIGIT-KLÍMA

    Köszönöm a válaszokat, ha meg lesznek a hiányzó elemek neki is ugrok előre érzem mekkora szívás leszedni az egész műszerfalat gondolom tele van trükkösebbnél trükkösebb csavarokkal úgy, hogy lehet azért még zargatni foglak titeket. Köszönöm a válaszokat.
  2. omitd

    DIGIT-KLÍMA

    Tehát akkor elektronikából elég egy kapcsoló meg egy relé és már megy is kompresszor? Milyen relé kell és, hogyan kötöm be? Egyébként a kompresszoron és a csöveken kívűl már meg van minden. Még egy kérdés van itthon egy digit klímás bennzines omi annak a kötege jó a diesel klímájához külön körön van vagy egybe van az egész a többi a köteggel? Omega műszerfalat még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta, de már csináltam ilyet. Most úgy is van időm bügykölni az idegeim is drótkötélből vannak és sör van bőven a hűtömbe. :D
  3. omitd

    DIGIT-KLÍMA

    Hali! Na úgy döntöttem, hogy szeretnék manuális klímát a kocsimba kábelköteg csere nélkül, hogy lehetne megoldani? Mik kellenek hozzá relé meg ilyenek vagy, ha esetleg van valakinek kapcsolási rajza azt megköszönném.
  4. omitd

    DIGIT-KLÍMA

    Köszönöm szépen a válaszokat ezen akkor még elgondolkodok. Tehát akkor van amit tudok használni a benzinesből én nekem is a kábel köteggel van a legnagyobb bajom lehet marad klíma nélküli. Kókányolni semmiképpen nem szeretnék. Most volt az adagoló javítva a még a turbót is kell majd csak utána foglalkozok a klímával.
  5. omitd

    DIGIT-KLÍMA

    Üdv mindenkinek! Lenne egy olyan kérdésem, hogy benzines b omega digit klíma mennyire kompatibilis a 2.5 tds-el. Van egy bontásra szánt benzinesem abból szeretném átépíteni a Diesel-be az nem klímás mennyi az esélye, hogy elő van kábelezve?
  6. Üdv mindenkinek! Lenne egy olyan kérdésem, hogy benzines b omega digit klíma mennyire kompatibilis a 2.5 tds-el. Van egy bontásra szánt benzinesem abból szeretném átépíteni a Diesel-be az nem klímás mennyi az esélye, hogy elő van kábelezve?
  7. omitd

    Egyéb csevegés

    Jó ezt mind értem csak azért kérdeztem, mert ez a probléma senkinél se társult az adagoló hibához és ha esetleg más problémát is sejtet ez a rángatás mondjuk gyenge kompresszió vagy porlasztó csere akkor 2x meggondolom, hogy bele kezdjek vagy használjam így amíg nem lesz pénzem egy jobbra, mert a motorgenerál és a porlasztó csere nagyon sok arcképes papír ami meghaladja már az autó értékét bőven amennyiért már akár tudnék venni egy jobbat is. De, ha szerinted az adagoló miatt van ez is akkor megyek az első adagolóshoz és megcsináltatom csak nem szeretek kísérletezni főleg, hogy nem két Deák amiket írtam. Ha ennyire tele lennék nem írogatnék a fórumon. Már párszor elindultam a kályhától és nagyon sokba volt a vége és igen szög egyszerű a diesel működése csak, ha tér és az idő nem egyezik csak egy picit annak ezer oka lehet. A volvommal elég sokat szívtam amikor a váltóba eltört az a központosító csavar és puffogot durrogot és kb. 150-be került csak anyag árba a dolog, mert a trafótol a főtengely jeladóig minden ki lett csrélve és akkor még jött a váltó csere is, mert persze a 6 csavarból az tört el ami tőcsavar volt és szét kellet szedni az egészet, még szerencse, hogy magamnak csináltam. Az opel meg különösen érzékeny, mert még a tágulási tartályba is jeladó van a benzines omegáknál is a főtengelyjeladót cseréltették egyfolytába pedig az alapjárati motor volt a szar,mert ezek a szerelők többnyire csak a ladához értenek a főtengely jeladónál megáll az élet más hiba nem lehet az autóba.
  8. omitd

    Egyéb csevegés

    Jó tervbe van már véve az adagoló felújítás, de tegyük fenn áll még a hiba akkor mi lehet még a baj? Kb 1 hete regisztráltam és az omegás támákat már majdnem mindet végignéztem és senkinek nem volt ilyen hibája, hogy rángat.
  9. omitd

    Egyéb csevegés

    Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a kocsim 1500-2300 fordulaton rángat mint, ha nem kapna elég naftát vagy ilyesmi ez lehet porlasztó hiba? 2.5 TD a kocsi és adagoló hibás is, de ilyen problémát nem találtam fórumon sehol meg mostanában hidegen is nehezen indul meg néztem a gázolajszűrő sincs csurdultig egy kb 3-4 dl hiányzik belőle valahol levegős a rendszer vagy mi? Esetleg rossz a az üzemanyagpumpa?
  10. omitd

    Tempomat

    Már rá is martam a cuccra remélem működni is fog.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.