Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Anti83Harlanc

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Anti83Harlanc névjegye

  • Születésnap 1983-09-05

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Hatvan

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Z14xep
  • Város
    Hatvan

Anti83Harlanc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kb harmincezernél nekem még a két tárcsa is csereérett volt,mivel olyan válla volt,hogy szégyelltem volna azzal összerakni...mióta van benne normális,nem jön szóba szabályozás,meg túlzott kopás és hasonlók.Szerintem a gyári betét és tárcsa így együtt egy kalap kaki.De azért egy takarítás,olajozás sok mindenre gyógyír lehet.Ősszel cseréld őket mindenféleképp!
  2. Nullkilométeresen hoztam ki a G-csodát a szalonból,s miután ladán nőttem fel,gondoltam idő "előtt" 5000 kiléométernél csinálok egy olajcserét...mivel friss motor,s nem került tizenmilliókba,gondoltam nem forgatták sokáig próbapadon,tehát még kopik a motor,azzaz az első párezer kilométeres olajreszelékes szutykot érdemes leváltani,s mindez odáig fajult,miután őszinte meglepődésemre ette a gyári előírt olajat,hogy azóta is 15.000-enként új az olajunk.Az is tény,hogy ez a motor 5w-s olajat imádja...megenni.Tehát maradt a 10W40(!),amivel úgy üzemel olajcserétől olajcseréig,hogy nem kell utántöltenem.Viszont a reggeli láncbecsörennés egy idő után egészen megszokható,főleg,ha tudjuk az az 1-1.5 másodperc,még tart, nem okoz károsodást.Őszintén remélem,hogy nem...De összefoglalva:nekem már egynapos kora óta úgy néz ki a szűrőházam,mint a tiéd.(lehet,hogy már gyárilag egy selejtet kaptam:)
  3. Így elsőre korrektnek tűnik,de ha esetleg mennél vele egy karikát,többet mesélne magáról.
  4. Ha sokat fékezel,előfordulhat,de max a betét lehet szerintem.A vályatok hosszirányúak?
  5. Egyszer megpróbáltam lehúzni a váltógombot,de nem adta magát,erre én kicsit erőszakosabb lettem,mire kiszakadt az egész váltókar a lejjebb lévő műanyagból,ami aztán azt eredményezte,hogy olyan volt váltani,mint egy békebeli IFA-val...:)
  6. Érdekesség:Megpróbáltam lehúzni erőszakkal a váltógombot,és az egész váltókar kiszakadt a műanyagból odalent...volt ám sírás...két hetes volt a kocsi!:)
  7. Aztaaaa!Nem alszik el a belső világításom...ötlet,srácok?Előre is köszönöm!
  8. Megnyugodhattok,az enyém gyári e.ablakemelős,és központizáras,de b@szik felhúzni az ablakot...szóval létezik gyári cucc komfortfokozat nélkül:(
  9. Ja,egy kis fujkálás segíteni szokott,de én meguntam kéthetente alatta fetrengeni...nyikorogjon,ha akar:)
  10. A nyikorgás téma sajnos állandó marad...Astra betegség,a szilentek nyikorgó hangja hidegben.nekem első évesen is csinálta,kollágáktól is hallottam minden életkortól függetlenül.Nem hiba,jelenség:(
  11. Akkor most akkor mi van :D ...sorry,ha hülyeséget írtam és kösz srácok,hogy helyesbítetek,nálam bevált :P (szerencsés véletlen lehet).
  12. Indítás,akksi ki,ablakhúzogatás...ha csinálja a produkciót,akkor szar a generátor!Ha nem,szar az akksi.És így nem kell méregetni:)
  13. Ez bizony generátor.Amíg nincs nagy áramfelvétel,még csak töltöget annyit,hogy elég,de komolyabb igénybevétel esetén bőven nem tölt 12 voltot.Ki kellene méretni...Ez az én véleményem.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.