Nullkilométeresen hoztam ki a G-csodát a szalonból,s miután ladán nőttem fel,gondoltam idő "előtt" 5000 kiléométernél csinálok egy olajcserét...mivel friss motor,s nem került tizenmilliókba,gondoltam nem forgatták sokáig próbapadon,tehát még kopik a motor,azzaz az első párezer kilométeres olajreszelékes szutykot érdemes leváltani,s mindez odáig fajult,miután őszinte meglepődésemre ette a gyári előírt olajat,hogy azóta is 15.000-enként új az olajunk.Az is tény,hogy ez a motor 5w-s olajat imádja...megenni.Tehát maradt a 10W40(!),amivel úgy üzemel olajcserétől olajcseréig,hogy nem kell utántöltenem.Viszont a reggeli láncbecsörennés egy idő után egészen megszokható,főleg,ha tudjuk az az 1-1.5 másodperc,még tart, nem okoz károsodást.Őszintén remélem,hogy nem...De összefoglalva:nekem már egynapos kora óta úgy néz ki a szűrőházam,mint a tiéd.(lehet,hogy már gyárilag egy selejtet kaptam:)