Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csekesz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    csekesz9@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

Csekesz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Csekesz

    Elektromos

    Közben eljutottam odáig, hogy a 10lábból egyet nem kell bekötni, nincs is a csatiba,7db egyértelmű, még kell 2! 1. DIAG (az ECU-val összekötve) X19 dugós csatlakozás mi van ha ezt kihagyom? testre tápra mire kössem? mit ad ez? mit vár? ez a nagyobbik gond. 2. WEG (az autó sebesség jele) ez annyira nem gond, mert tudom a színt, és elvileg kell lennilye ilyenemnek, csak kicsit próbálkozni kell :D
  2. Csekesz

    Elektromos

    Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy lehetne betenni 1.7Isuzu-ba tempomatot? Ami van: -a kocsiban a beltéri kábelköteg x20DTH-ból való, azaz ki van vezetékelve az ECU-ig minden. (ECU nincs mert isuzuba nem kell, csak a csati "vergődik" a motorhőfok meg a fordulatszám van csak bekötve a műszeregység miatt.) azaz a tempomatkar is be van vezetékezve. -tempomat kar az imént említett modellből, (X20DTH) -elektromos gázpedál (persze jelenleg nem evvel üzemel, de ott áll a polcomon) -kuplung/fék kapcsoló bevezetékelve - és ha veszek hozzá egy ilyet, be tudom vezetékelni? az A3.7 re azt írja menetsebesség szabályozás vezérlőegység. az meg mi a f* a? A tempomat motorra 10 lábú csati megy, holnap derülnek ki a színek. Ha az lenne az, akkor sima ügy, de honnan fogja tudni, jelenleg mennyivel megyek? ilyenkor hogy van mi van? Valaki tud segíteni?
  3. Bocsánat, mint látom ez ASTRA G rész, elnézést kérek, de nem figyeltem.
  4. Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy lehetne betenni 1.7Isuzu-ba tempomatot? Ami van: -a kocsiban a beltéri kábelköteg x20DTH-ból való, azaz ki van vezetékelve az ECU-ig minden. (ECU nincs mert isuzuba nem kell, csak a csati "vergődik" a motorhőfok meg a fordulatszám van csak bekötve a műszeregység miatt.) azaz a tempomatkar is be van vezetékezve. -tempomat kar az imént említett modellből, (X20DTH) -elektromos gázpedál (persze jelenleg nem evvel üzemel, de ott áll a polcomon) -kuplung/fék kapcsoló bevezetékelve - és ha veszek hozzá egy ilyet, be tudom vezetékelni? az A3.7 re azt írja menetsebesség szabályozás vezérlőegység. az meg mi a f* a? A tempomat motorra 10 lábú csati megy, holnap derülnek ki a színek. Ha az lenne az, akkor sima ügy, de honnan fogja tudni, jelenleg mennyivel megyek? ilyenkor hogy van mi van? Valaki tud segíteni?
  5. Csekesz

    Motor

    Nekem Vectra B-m van isuzu motoros, semmi baja nincs előtte Corsa B-ben volt ugyanez a motor, világbajnok volt, ahhoz képes ez lomhább (nagy kasztni) de minden gyári, bontottam egy DTH-t (ecotech) a motor azóta is a garázsban áll, pedig már 50.000ért is megválnék tőle, de az adagoló 1 hét alatt elkelt. van aki kifogja, és sokat elmegy vele, de engem az idegesítene, hogy minden előjel nélkül egyszer csak hopp nem indul. Isuzuval 1 baj van, gyárilag fapad! Ha találsz extrákkal szereltet az tuti nem gyári!
  6. Csekesz

    Motor

    Ha kell nekem van vákumszelepem!
  7. Csekesz

    Motor

    Pl.: Isuzu motor, és persze minden levételnél elreped a csatlakozásnál, és 20.000Ft az új!
  8. Csekesz

    Motor

    Vákumszeleped? nem lehet hogy el van repedve/törve, vagy vákumcső nem vezérel?
  9. Csekesz

    Motor

    adagoló tűzfal felöli oldalán megy be a vízcső egy izébe, aminből kijön egy 5 ös menetes szár, arra kell ráállítani kicsit
  10. Csekesz

    Motor

    bocsi teljesen igazad van csak nem nagyon volt időm végig olvasni de bele pillantottam a fórumba. valahol előrébb volt Egy hasonló kérdés isuzura. Ha kell valami, bontok egy ilyen kocsit. Ha hidegindítóval indul, nem hiszem hogy blokk kopás, ejtőkannával ha indítod, (jó magasra akasztva) se akar indulgatni? Nincs csípős füstje? Kukkold meg a hőmérséklet ill egyéb jeladók vezetékei nincsenek e Megszakadva, megégve... Mert lehet a vezérlő kap rossz hőmérsékletet.. Ill javaslom nem tudom mivel olvastátok ki, de a gyári bosch progi olyanba is belelát amibe pl egy elm327 nem
  11. Csekesz

    Motor

    Egyet értek. Ezeknek nincs is motorvezérlőjük :) csak izzítás vezérlő, s diagnosztikával csak lufi abs meg ilyeneket tudsz kiolvasni Először kiszedném az izzító gyertyákat, egyenként aksira, kB 5-10s alatt izzani kell a végének. Ha nem csere, vagy írsz és keresek... Ha pipa, kiszedném a porlasztótkat, egy nyomócsövet rajtahagynék az adagolón, s arra rátekerném egyesével az összes porlasztót, had spricceljen a szabadba... Ha mind a 4 nyom, porlaszt, és nem "hugyozik" nem lehet gond... Utána megnézném a szelephézagokat, nekem volt olyan, hogy a polcon álló hengerfejemben újra kellett hézagolni, pedig előtte jó volt. Ha egyik porlasztónál se csinál semmit, és nam imobilieseres a kocsi, akkor az adagoló végére a mágnesszelepre adj direktbe 12v t
  12. Csekesz

    Motor

    Nem vagyok mester ebbe a motorba, de ha bent ülsz, akkor jobb oldalt van a vezérlés. Mivel láncos, csöröghet az is. Ez lehet lánc kopás, feszítő izé, vagy azt vezérlő csövecske/vezeték.
  13. Csekesz

    Motor

    Ez több sebből vérzik szerintem, 1. az izzítás max 20s mínusz fokokban is. 2. ha szar a szelepszár szimering, akkor magas fordulaton kéne nyomnia a kéket... 3. A hengerbe olaj úgy kerülhet, -kopott a henger fala, vagy a gyűrű, így nem húzza le a henger faláról az olajat, ekkor nyomja a kéket -szelepszár szimering, magas fordulaton nem húzza le a selep száráról az olajat... -a tudbód nyomja az olajat. 4. ha szúrós szagó a füst, nem feltétlen kék, hanem inkáb fehéres, én arra gondolok, hogy a hidegindításnál az előtöltés szar!
  14. Csekesz

    Motor

    az izzítógyertya megkapja a megfelelő feszültséget? ha direktbe izzítasz egy vezetékkel az akkumulátor pozitív járól és a izzitógyertya tetejére akkor is ugyan ezt produkálja? ha nem akkor izzitó relé vagy vezeték szakadásod van. vagy az is elképzelhető hogy ő nem érzékeli a motor hőmérsékletét rendesen ezért nem állítja az előtöltés ezt is könnyen kiderítheted ha megnézed a szenzorra id ellenállását és rákeresel az interneten hogy mekkora értékűeknek kell lennie. Persze szoba hőmérsékleten.
  15. Csekesz

    Motor

    Igazából nem olyan bonyolult, én is játszadoztam vele a napokban. Küldök pár képet ami segít!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.