Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gyuri80

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    99 Opel Astra F 1.6 16v
  • Város
    Demecser

Legutóbbi látogatók

651 profile views

gyuri80's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv! Újra a segítségeteket szeretném kérni! Van egy barátomnak egy b corsája amin elszakadt a vezérműtengelyben eltört a fogaskerék rögzítő csavarja. A vezérlés szétment a vezérműtengelyt sem szeretné javítani. Ez a motor még a rotoros gyújtáselosztóval , és központi injektorral volt szerelve. Kerítettünk egy másik hengerfejet amin már holtponti jeladós gyújtás , és hengerenkénti injektorral van szerelve. kábelestől vezérlőstől megvan mindenestől. Két csati van amit számomra homály fed . Az egyik a mostani vezetékkötegben van ami gyújtás ráadásakor elveszi a testet A másik az új korbácson van és az egyik pólusa az akksi pozitívjára megy a másik valahová be a kapcsolótáblába Ha esetleg valaki eltudná mondani hogyan tudjuk ezeket a különbségeket megoldani nagyon hálásak lennénk. A válaszokat előre is köszönöm ! Tisztelettel Gyuri
  2. Üdv! Megint a segítségeteket kérném. Adott egy F Astra 1.6 16v x16xel motorkódú autó. A hibajelenség az hogy gyújtás ráadásakor a műszerfal visszajelzői halványan világítanak, ha leveszem a gyújtást és visszarakom már normális fényerővel világítanak. Ha indítózni próbálok elalszik az összes visszajelző. ha lekötöm az önindító vezetékeit szintén ez a helyzet, akár az akksiról kikötöm szintén. megpróbáltam kivillogtatni de hibakód elég furcsa. Megvillogja a 12 őt ami a diagnosztika utána 30 picit hosszabb szünet 02. és csak ezt ismételgeti. Ha valakinek van ötlete előre is köszönöm. Tisztelettel Gyuri
  3. Köszönöm a válaszokat! Jó pár kilométer intenzív autózás után a szelephang javult viszont a pufóban megmaradt a fura pukkadozás.Gondolom valamelyik kipufogószelep nem zár jól, vagy esetleg több szelep nem zár jól. Valószínűleg hengerfej felújítás lesz belőle. Köszönöm még egyszer a segítséget!
  4. Üdv ! Szeretnék segítséget kérni c14nz motorkódú motorban cseréltem hidrotőkéket ( csattogó szelephangot adott, Pufóban fura pukkadozás) Maradt ugyanaz a helyzet.Kopottnak láttam a himbákat őket is kicseréltem. A helyzet jobb lett, de még mindig megvan mindkét jelenség , csak csendesebb lett. A kérdés az lenne mennyi időre van szükség hogy a hidrotőkék beálljanak. A cseréjüket egy itteni topik alapján végeztem. Megvoltak lágyítva a tőkék. (kézzel össze tudtam nyomni őket) Válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel Gyuri
  5. Köszi a tippet Zotya de a beállítás után is ugyanez a helyzet.
  6. Sziasztok! A problémám az lenne ,hogy van egy szeretett F astrám 1,6 16v a motorkódja x16xel. A párom vezeti pár éve, aki kicsit agresszíven használja a váltót. Az autó most az 5.-dik sebességet kidobálja néha. Ha nagy gázt taposok 5 ben automatikusan kidobja. ha csak finom gázzal haladok nincs gond. Gondolkodtam egy váltócserén , de mindenféle váltókóddal találkozom, és nem tudom eldönteni igazából milyen váltó is kellene hozzá. Ill van nekem 2 darab f13 ha esetleg valamelyiket beleépíteném mi történne? A tanácsokat válaszokat előre is köszönöm! Tisztelettel Gyuri
  7. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Vásároltam egy b corsát hazahoztam ment szépen csak nagyon vacakolt az alapjárat. (14 i 1996 os) Kipucolgattam injektort alapjárati motort stb. Ki akartam próbálni mit sikerült javítani de az indításkor kattant a zárbetét a gyújtáskapcsolóba és eltörött. Kibontottam a műszerfalat hogy le tudjam varázsolni a gyújtáskapcsolót kiszedtem a törött zárbetétet , tettem újat. Összeraktam és azóta a kocsi beindul pár másodpercre majd leáll. Kivillogtattam a hibát. 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas . Ha valakinek van valami jó ötlete megköszönném. Kilométerórát vagy 10 szer megmozgattam hátulján nincs összezárva semmi. A sárga kontroll lámpa elkezd villogni ekkor áll le a motor. Válaszotok előre is köszönöm! Tisztelettel ! Gyuri
  8. gyuri80

    Motor

    Meglett a megoldás! A vezérműszíj automata feszítője meghalt, így laza lett a vezérműszíj ami lassan kopni kezdett, és valószínűleg sétált ez okozta a változó fordulatszámot, és az erőtlenséget. Az egyik vezérműtengelyen volt elvileg elmenve a szíj. Nagy szerencsémre nem tört össze semmit. Vezérműszíj , és feszítőcsere vezérlésbeállítás , és azóta csodálatosan duruzsol a motorom, majd szétszakítja az aszfaltot. Nagyon köszönöm minden segítőkész fórumozónak a tippeket!!
  9. gyuri80

    Motor

    Köszi a tippet holnap próbálkozom tovább.Amint alakul vele valami informállak titeket!
  10. gyuri80

    Motor

    Üdv újra itt!! Mai napom is ennek a gyönyörű opel astrának szenteltem, hetyke ötlete szöget ütött a fejembe ezért leszereltem a középső dobtól a kipufogósort , majd a katalizátort is, de sajnos nem hozott eredményt a jelenség ugyanaz megy szépen ha nem taposom a szemét fel sem tűnik hogy valami nincs rendben , viszont 5000-es fordulat fölé nem hajlandó menni. Végső elkeseredésemben elkezdtem szétszedni ismét az egészet és az egyik kis elektromos kütyüből kipotyogott ilyen grafitos fekete valami http://kep.psharing.com/821964.jpg ez alkatrész mindkét irányba kell engedje a levegőt?
  11. gyuri80

    Motor

    Az 5000 es fordulatot nem akkor néztem meg, a szerelgetés utáni tesztüzemnél kezdtem meleg motornál pörgetni. A kódolvasást megpróbálom. Köszi a sok segítőkész fórumozónak!
  12. gyuri80

    Motor

    A lámpa nem gyullad ki , és szép sima a járása is. 5000-es fordulatig minden sima, de nem megy tovább. A füst az amit nem tudok még hova tenni.
  13. gyuri80

    Motor

    A fordulatszám soha nem megy 5000 fölé , ha lassan nyomom a gázt ha gyorsan sehogy sem jut el fölé. Ezen felül teljesen jól müxik, picit talán gyengébb.
  14. gyuri80

    Motor

    Igen mindegyik gyertya kormos. Kifelé nem látok folyást a blokkon, és a hűtővizben sem látok olajos szennyeződést. Ha pedig gyűrű tört volna annak gondolom hangjának is kellene lennie. Nagyon szépen duruzsol, és terhelésnél is leforgatja 5000-re. Ha kompresszió lenne nem kellene neki kevesebbet forognia terhelésnél?
  15. gyuri80

    Motor

    Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, mert tanácstalanná váltam astra f 1,6 16v motorommal kapcsolatosan. A hiba pár hete kezdődött elmentem vele este melózni teljesen jól ment ( 4km távolság) , reggel mintha csak 3 henger menne, erőtlen füstölőssé vált a kocsi. Alapjárat ingadozó volt, bár ez úgy éreztem a henger kihagyása miatt volt. Gondoltam semmi gond, gyújtógyertya, benzinszűrő , olaj, olajszűrő csere. Szépen kicserélgettem ezeket alapjárat frankó minden rendben elmentem vele kicsit hosszabb útra kb 20km után újrakezdte, rángat, erőtlen. Másnap ismét nekiláttam utána néztem mi is lehet az oka. Erg szelep levakol, alapjárati motor sika. Az alapjáratom szép egyenletes, de a motorom üresjáratban nem pörög 5000 fölé. Terhelés alatt sem. Gyenge és szerintem túl intenzív a füstje is. A hűtővíz nem kopik, tehát nem gondolnám hogy hf-es. A gyújtógyertya erősen kormos ahhoz képest, hogy mióta beraktam alig futott.Hibát nem jelez a műszerfalon Az ötleteket előre is köszönöm!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.