-
Hozzászólások
17 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Levi80 névjegye
- Születésnap 1980-06-08
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Vectra B 1.6i
-
Város
Ózd
Levi80's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok!Slayer08 kérdéséhez csatlakozva,mi a véleményetek a TA-Technix cuccokról?Én egy 60-40-est néztem ki,az még éppen elfér:) Köszönöm a válaszokat.
-
Levi80 started following X.Hungarian Blitz Weekend (2014)
-
Sziasztok újfent!:) A kérdésemre kapott válaszokat köszönöm,csak azt mondjátok még meg,hogy hogyan tudom kideríteni,hogy a 9 pin-ből melyekre nincs szükségem(tehát melyek tartoznak az ultrahang szenzorokhoz)estleg próbalámpával,vagy multiméterrel kideríthető a dolog?ráadásul azt olvastam egy helyen,hogy ezekben középen a gyári telefon mikrofonja(vagy kihangosítója)is megvan,szóval akkor van még legalább egy láb,amit nem kell bekötnöm.... egyelőre itt tartunk: http://kepfeltoltes.hu/view/140305/WP_20140226_024_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
- 5.482 válasz
-
Köszönöm a válaszokat,nekilátunk:)
- 5.482 válasz
-
Kérdések, kritikák és észrevételek az oldalról
Levi80 replied to forumadmin's topic in Kérdések, kritikák és észrevételek
Helló! Szeretnék a profilomba képeket feltölteni az autó folyamatos alakulásáról,hogyan tehetem meg?Köszönöm a segítséget. -
Sziasztok! A beltér átalakításában kérek segítséget.Egy alap,tehát nem kapcsolós(két vezeték közt egy szofita izó)de késleltetős beltér világítást szeretnék lecserélni egy szebb kivitelűre,amit bontóból szereztem: http://kepfeltoltes.hu/view/140222/WP_20140129_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140222/WP_20140129_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg tud valaki ehhez kapcsolási rajzot adni,vagy tanácsot ahhoz,hogy kell kötni,hogy a térképolvasó funkció is működjön,ill.mely lábak tartoznak az ultrahangos érzékelőhöz(amire nincs szükségem).Köszönöm a segítséget.
- 5.482 válasz
-
Sziasztok! Sikerült hozzájutnom a cseredabhoz,valóban sárga csatis az enyém('96-os évjárat),valamit a vásárolt is,ami '97-es.szóval,ha valakit érdekel,aki hozzám hasonlóan nem tudja,akkor a '96-'97-es évjáratok sárga csatlakozósak:)
-
Köszönöm!:)
-
-
Sziasztok! A '96-os gyártású Vectrámból szeretném lecserélni a pixelhibás 2 soros kijelzőt.Ezekből az egységekből van eltérő csatlakozós fajta,kell-e figyelnem valamire,vagy csak egy féle készült belőlük,amit majd a 3 soros,meg a multi váltott fel? Ha van valakinek infója,kérem ossza meg velem:)Köszi!:)
-
Igaz:)rosszul emlékeztem:)A forgalmiban 1267kg van.Klíma,elektromos ablakok-tükrök,központi zár,abs
-
Köszi:)és szerintem is az ottani szerelő hibája ez.ADAM1-nek pedig csak annyit,hogy a legkisebb motorhoz a legkisebb súlyú kaszni is jár a maga 1245 kg-jával,amit tökéletesen mozgat.Nekem,mint kezdő autósnak pedig tökéletesen megfelel:)
-
Sziasztok! Az alábbiakat csak és kizárólag friss használt autó tulajdonosoknak,akik hozzám hasonlóan nem értenek(még)az autószereléshez,illetve azoknak írom,akik csak tervezik,hogy használt autót vesznek(de szintén nem konyítanak a gépjárműtanhoz):) Egy X16SZR motorkódú "kicsikét"sikerült kiválasztani a tömegből,"aki"bár szó szerint is cseppség(szerintem minden itt fórumozó kisöccse:) )de kasznira,és motorikusan is nagyon jó állapotú volt a vételkor-legalább is azt hittem.Meg ment is,ahogy kell-legalább is azt hittem eddig. A vásárlás után nem sokkal kezdődtek alapjárati problémák:kinyomott kuplungnál,és üresjáratban felpörgő,ordító motor,gyakori fulladozás,erőtlenség.Természetesen a "kötelező dolgok",mint a levegőszűrő,pollenszűrő,olaj-olajszűrő,azonnal cserélve lettek.Mivel az eladó magánszemély volt,és igen megbízható képű,ezért nem is kételkedtünk,mikor elmondta,hogy nemrég lett vezérlés cserélve,valamint a gyertyák,meg a gyújtókábelek ugyancsak.Időközben összeismertettek egy nagyszerű szerelővel,akihez elkezdtem hordani a kiskincsem,hogy minél jobb,megbízhatóbb legyen.Mivel elsoroltam neki mindent az autó vételének körülményeiről,Ő sem tartott semmi problémától,és elsősorban a futóműveket kezdtük felújítani.Aztán egy különösen fulladozós,felpörgős alkalom után felhívtam,és elmondtam neki,mit tapasztaltam.Azonnal magához rendelt,és elkezdte a hibakeresést.Az eladő iránti bizalom ekkor kezdett bedőlni.Kiderült,hogy nem az autó tipusához passzoló gyertyák kerültek a motorba,ráadásul teljesen szénné is voltak égve,sőt ennek következtében már minden gyújtókábel áthúzott.Mivel az előző tulaj bevallottan átjárt Ukrajnába benzinért,a szűrő volt a következő célpont.Nem is volt rossz célkeresés,hiszen leszerelve érezhető súlya volt a sok mocsoktól,ami beragadt.Csere után még mindig lomha az autó.....Na akkor irány a laptop,hátha mondja a hibát.De sajnos nem.Tehát mechanikus hiba,lehet a baj is nagyobb.Első körben kipufogás vizsgálat,ezen átment,nincs eltömődés,tehát nagyobb a baj.Tehát vissza a műhelybe,motortér felnyit,légszűrőház kidob,vezérlésburkolat szintén,és láss csodát,a vezérlés átugrott egy fogat!A szétszerelést folytatva feltárul a hiba oka:a vezérlést annakidején valóban cserélték,ez látszik,csakhogy a fakezű ottani szerelő nem húzta meg emberesen a fogaskerék szorító csavarját,amitől az lógott,az ékpályát elnyalta,a vezérlés elmászott,a főtengely jeladó össze-vissza jelet kapott.Hála Istennek a szerelőm bont is,és be is spajzol,mindkét fogaskerekemet tudta helyben cserélni.Azóta már megjártam vele egy nagyjából 30km-es utat,tökéletesen üzemel,és olyan erő van benne,amit még sosem éreztem:) Tehát:ha itt,vagy bárhol valaki azt tanácsolja Nektek,Tisztelt(hozzám hasonló)kezdő autósok,hogy a VEZÉRLÉST AZONNAL CSERÉLD,VAGY VIZSGÁLTASD MEG,tessék szót fogadni,és megtenni.Ja,és még valami:ha egy jó szerelőt találsz,aki becsületes,megbízható,aranyat találtál!:)Ezúton is köszi Zolikának!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
-
Utána járok!Köszi:)