Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Szinesmester

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    35
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Szinesmester névjegye

  • Születésnap 1977-03-19

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Apc

Legutóbbi látogatók

1.153 profile views

Szinesmester's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Hírnév

  1. Üdvözlet kedves Astrások! Hétvégén megváltam szeretett G Astra Caravan gépkocsimtól, helyette egy C Vectra Caravant vásároltam. Szeretném megköszönni mindenkinek az itt kapott segítséget és hasznos hozzászólást! Vigyázzatok magatokra, további jó fórumozást! Átköltözöm a Vectra topikba. :-) Üdv! Szines
  2. Egyetlen oka van, hogy nem ezzel a motorral szeretném a következőt. Amennyit 4 év alatt (ennyi ideje van nálam a vas) megspóroltam az üzemanyaggal a benzineshez viszonyítva, most rá is fogom költeni, adagolós lett a lelkem.
  3. Üdvözlet! Segítségeteket szeretném kérni. Jelenleg egy 2001-es évjáratú Astra G 2.0 DTI Caravanom van, igen jól felszerelt modell (Selection), barátságos fogyasztással. A közeljövőben szeretném lecserélni az autót, Zafira A-n gondolkodom. A Zafirát benzines motorral venném, a 2.2-esre gondoltam, azonban nincs róla egyenlőre semmi infóm, hogy milyen az a motor. Kíváncsi lennék a tapasztalatokra, akár az autóval, akár a motorral kapcsolatban. Köszi előre is! Jó éjt! Szines
  4. Ahogyan tgabika76 is írja, gyanús a dolog. Keress egy másik autót, ha megoldható. Sosem volt takargatni valóm, mikor korábban valamelyik autómat hirdettem. Bárhova vittem volna átnézetni, ha úgy kívánta volna a vevő-jelölt. Könnyen el is adtam őket, nem volt "apróbetűs rész". Pedig volt köztük Nissan Patrol GR is...
  5. Szia! Rendszámot cseréltek az autón. Annak az okát érdemes megkérdezni...
  6. Az én gépem annyit írt ki, hogy "Kritikus rendszer meghibásodás". Laptopon keresztül olvasta ki a szerelő a hibát.
  7. Szia morpheus77! Az én Astrám is produkálta ezt, Y20DTH az enyém is. EGR csere után ugyanúgy csinálta. Úgy vettem észre, hogy párás időben mintha többször jelentkezett volna ez a torpanás. Megígértem az autónak, hogy egy hétre le fogom adni szervizbe, így is lett. Mikor már vittem a szervizbe, már akkor nem jelentkezett, egy hétig jött-ment vele a szerelő, 430 kilométert elment vele, nem produkálta a dolgot. Aztán rá egy hétre irány nyaralni, M7-es autópályán még háromszor csinálta rövid időre, azóta sem szerencsére. Tavaly nyár óta tünetmentes. Lehet vákuum-rendszerrel is valami, sok oka lehet. Vezetési stílusod milyen? Én általában nagypapásan közlekedem (nem csúsztatott kuplunggal, csak szép kényelmesen :-) ), lehet az sem tett jót neki, a tünet megszűnése óta kicsit dinamikusabban vezetem az autót. Remélem, hamar befejezi neked is, roppant bosszantó hiba, főleg, mikor az ember országúton előzne és akkor jön elő... Üdv! Szines
  8. Gratulálok az új családtaghoz! Kívánom, hogy sok-sok hiba- és bosszankodás mentes kilométert töltsetek együtt. A témát érintő többi hozzászólással kapcsolatban: ízlések és pofonok. Unalmas lenne a világ, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Személy szerint én nem vennék ilyen autót, de ez az én saját véleményem. Jamies autóstárs viszont lehet, hogy sosem hallgatna olyan zenéket, mint én. :-) Ez így van jól.
  9. Kedves Gábor! Mint szintén Astra tulajdonos, kitöltöttem a kérdőívet, remélem, tudtam segíteni. Tisztelettel: Szinesmester
  10. Üdv Mindenkinek! Az én 2001-es évjáratú kombi G Astrámban Siemens NCDC1100 típusú fejegység van gyárilag, amit anno cd tárral szereltek. No a cd tár már nem volt az autóban, mikor megvettem. Annak vezetéke a kesztyűtartó mögött "szakszerűen" el van vágva, ott van hagyva. Szakiktól kérdezném, hogy esetleg van-e olyan megoldás, hogy pl. az elvágott vezetékre ráforrasztani jack dugót, így mp3 lejátszón lejátszani muzsikát úgy, hogy az mp3 lejátszót cd tárként ismerné fel a fejegység. Sok száz cd lemezem van, nem fér el az autóban. :D Az autóban gyárilag Bose hifi van, gondolom, ez a hangszórókra vonatkozik legfőképpen. Tény, ami tény, gyönyörűen szól. :icon1: Annak idején volt itt egy tagtárs, aki vállalta volna a megoldás kivitelezését, de sajna eltűnt, mint az a bizonyos szürke szamár... Köszönöm előre is a válaszokat!
  11. Üdvözlet Mindenkinek! Ssas! Ha nem veszed tolakodásnak, leírnám a tapasztalataimat az én G Astrámmal kapcsolatban. 2010. októberében vásároltam meg egy kereskedésből, mielőtt elindultunk volna érte, telefonon érdeklődtem. "Mérhetetlenül megbízható és őszinte" kereskedő kérdésemre elmondta, hogy egyedül a jobb első ajtó volt kismértékben törve, kijavították, lefényezték. Egy 2001-es évjáratú, 2.0 DTI Caravanról beszélünk, Selection felszereltséggel. Mikor odaértünk, valóban megbízható és végtelenül korrekt ezer éve Opeleket szerelő barátom (szó nélkül eljött velünk vasárnap!) átnézte az Astrát, majd sorolta, hogy a jobb hátsó sárvédő cserélve, teljes jobb oldala fényezve van az autónak. DE! A javítást szépen, alaposan végezték, legalábbis ő így látta. Próbakör után elmondta, hogy a motorja nagyon jó állapotú, szép hangja van, kellő erővel, váltó kitűnő, szépen veszi a sebességfokozatokat. A kilométerórában ekkor 163 ezer kilométer volt. Hangsúlyozom, az órában! Nekem kellett döntenem, hogy megveszem-e, hiszen ugye én fogom megvenni. Javított karosszéria vs. jó motor, jó váltó. Úgy döntöttem, hogy megveszem. Azóta több, mint 3 év telt el. A karosszéria nem rohad, semmi jele annak, hogy hanyag javítást végeztek volna a karosszérián. A vásárlás után az autó laptopra kötve, kiderült, hogy a motorvezérlő elektronikában kb. 50 ezerrel több kilométer van, valószínűleg ennyit tekertek vissza az órán. Éppen ma értem el a 220 ezredik kilométert óra szerint, az autó még mindig nagyon jól muzsikál. A futott km ellenére könnyen indul, nagyon gazdaságos, nyáron, légkondival, 90-100 körüli tempóval 5 litert is ki lehet csikarni belőle nagypapás vezetési stílussal. Visszakanyarodva a felszereltséghez, 4 lufi, tempomat, navis fejegység (igaz, csak Nyugat-Európa térkép van hozzá...), sport ülések állítható derék- és combtámasszal, légkondi, 2 elektromos ablak, fűthető elektromos külső tükrök. Bementem egy Opel márkaszervizbe, ahol alvázszám alapján elmondták, hogy mivel szerelték fel gyárilag, minden benne van, kivéve a cd-tár, azt valamelyik előző tulajdonos kiszerelte. Egy szó, mint száz, nem bántam meg az autó megvásárlását, nagyon szeretem, odafigyelek rá, ha valami rendelleneset tapasztalok, azonnal szervizbe viszem az említett szerelőhöz. Inkább nézze meg fölöslegesen, mintsem valami nagyobb galiba legyen. Eddig semmi komoly hiba nem volt, csak toronycsapágy csere, köszönhetően a kiváló minőségű Heves megyei utaknak. EGR szelepet rendszeresen tisztítom, nincs vele gond. Szóval a kilométeróra állás nem tükrözi az állapotot. Mielőtt elindulok az autóval télen, kicsit melegítem előtte alapjáraton, alacsony fordulatszámmal közlekedem vele, amíg be nem melegszik. Bocsi, ha hosszúra nyúlt a gondolatsorom. Üdv! Szinesmester
  12. Fényszóró témában köszönöm minden hozzászóló válaszát! A polírozás csak amiatt esett ki, hogy ha már a bal oldali fényszóró az égbe világít, fölösleges polírozni. :icon1: Beruházok az általatok említett fényszóróba, de előtte akkor azt valószínűleg bevonom az UV-álló fóliával. Úgyis készítek majd fotót a "beavatkozás" előtt is, meg a végeredményről is. Ha minden terv összejön, szép lesz az autó. Sajna az előző tulajok nem óvták ennyire, pedig nagyon hálás jószág. Üdvözlettel: Szinesmester
  13. Köszönöm scream24 a válaszod! Kedvező az ára, ha meg még jól is látok vele, az külön öröm. :icon1: A mostani fényszórók már bemattultak, ráadásul kancsalok is. :blink:
  14. Szép napot Mindenkinek! Segítségeteket és véleményeteket szeretném kérni. 2010-ben vettem a jelenlegi autómat, az eleje egy kisebb koccanás miatt minimálisan sérült volt már vásárláskor is. Kicsit megnyomva a motorháztető a hűtőrácsnál, alig észrevehető. De! Sajna a fényszórók fülei is sérültek, nemrégiben műanyagos megjavította, viszont így most a bal első fényszóróm nagyon kancsal, zavarja a szemből érkezőket még úgy is, hogy a fényszóró magassága teljesen a talaj felé lett állítva. A közeljövőben tervezem az autó csinosítását, az Astrám grafit-metál színű, véleményem szerint jól nézne ki az ún. N-joy lámpával. Ugyebár a gyári nem olyan olcsó, így a cromaxon nézegettem az utángyártottat, elég jó az ára. Róla van szó: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220050-elso-fenyszoro/146126-elso-fenyszoro-opel-astra-g-1998-2009 A kérdésem az lenne, hogy attól, hogy utángyártott, jól teríti-e a fényt a fényszóró, mert nem szeretném, ha gyengén terítené, nem világítaná meg megfelelően azt, amit kell. Köszönettel: Szinesmester
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.