Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Wodka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    96
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Wodka névjegye

  • Születésnap 1983-01-02

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Hajdúszoboszló

Wodka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Hírnév

  1. Sziasztok, Én is így jártam nemrég, Nekem a jobb oldali mechanika ugrott szét, szétesett a műanyag gömbfejes csatlakozó. Szerintetek melyik a legjobb megoldás? Bontóból komplett mechanika, annak a rúdnak a cseréje, vagy lehet olyan műanyag csatlakozót kapni? Köszi.
  2. Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Adott egy Y17DT motorkódú Astra G. Mostanában az első indítása elég nehézkes, de indul. Ma viszont sokáig és többször kellett indítózni, hogy beinduljon. Nem is röffent addig. Hibakódot nem ad sem villogtatással, sem ELM-327-el. Miután sikerült beindítani, leállítottam, másodjára pöccre indult. Én első körben izzítógyertyára gyanakodnék, de úgy tudom, azt jelezné hibakóddal. Akksi, jó, tekeri mint állat. Júliusban vettem, Bosch. Olajcsere egy hónapja + szűrők(üzemanyagszűrő is) Mindig ugyanoda viszem, eddig minden rendben volt. Olaj: Castrol magnatec 5w40, mint eddig mindig. Izzítógyertya nálam még nem volt cserélve.(2011 októbere óta az enyém) Előtte nem tudom, nincs szervízkönyv. Ősz óta, amikor megnyílt a közelünkban az Auchan kút, gyakorlatilag csak ott tankolok az ár miatt. (Ezzel lehet baj?) Van valami ötletetek? Köszönöm.
  3. Köszönöm, hogy megnézted. Majd megnézem egy melegebb napon is, mert amikor néztem nálunk csak 20-21°C volt. Ez is számít, ha jól tudom. Egyébként szűk két éve lett feltöltve, rendes masinával, 600g, amennyi a gyári előírás. Plusz persze olaj és UV kontraszt, ami után át is lett nézve lámpával. Akkor 450g volt benne előtte, azzal már haloványan hűtött, de ment folyamatosan.(Mondjuk nem nézegettem) Egyébként mostmár a relére gyanakszok inkább, mert akkor javult meg, mikor átpiszkáltam mindet a motortérben. Csak sajnos még mindig nem tudom melyik az. Lehet a csatlakozópiszkálással a vezetéket húzgáltam, az meg a relét? :confused: Egyébként ha csak gyújtást adok rá, akkor is behúz a relé, vagy csak ha jár a motor? (Digitklíma) Mert járó motornál nehéz meghallani a kattanást, főleg az utastérből, ahonnan még elérem a kapcsolót. :lipssealed:
  4. Csak nem hagy nyugodni, ránéztem elm327 el, scanmyopel azt írja a klímanyomásra: 1008kPa. Ez ugye ~10bar. Nem tudjátok mennyinek kénne lennie? Közben tekerte a kompresszort, hűtött is. Hőmérsékletet nem tudok mérni.
  5. Fejlemény, hogy megint működik, de ugyanúgy, néha elengedi a mágneskuplung. viszont így mérhető fesz volt a csatlakozón. Nem tudom mi lehet, piszkáltam mindent, a motortéri reléket is átmozgattam. Ha valakinek van valami ötlete, szívesen várom, nem szeretnék rá költeni, főleg 10ezreket. Viszont mára befejeztem, megyek pihenek kicsit, mert éjszakás leszek.
  6. Képet nem csináltam, viszont eljutottam odáig, hogy egyáltalán nem működik. :omg: Rámértem a csatlakozóra és nem volt benne fesz.(Járó motor+bekapcsolt klíma) Viszont megnéztem akkusaruhoz is mindkettőt, mindkettő +12V. Kikapcsolva meg mindkettő 0V. (de lehet fordítva, csak összekeverem) Meg tudná valaki mondani, merre találom a relét helyileg? Biztosítékokat néztem, jók. Pls help! :hiya:
  7. Köszi, hogy megnézted. Kontaktspay-t már próbáltam, nem segített, néha ugyanúgy nem működik. Akkor ezt a csatlakozót cserélni kell? Ha vezetékestül cserélném, szét kell hozzá szedni a mágneskuplungot, vagy ott is valami csatlakozó van?
  8. Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a klímakompresszor mágneséhez tartozó elektromos csatlakozót szét lehet-e szedni? Mert nekem úgy tűnik, mintha nem lenne bontható. A problémám az, hogy valószínűleg kontakthibás a csatlakozó, mert néha nem kapcsolja a kompresszort, de ha elkezdem "piszkálni", akkor behúzza. Úgy sejtem hogy a hiba a mágnes felőli csatlakozóban van, nem a relé felőliben. Előre is köszi!
  9. Én is simán lecserélném rá a benzinest. :icon13: Igaz én diesel-párti vagyok.
  10. Így van, én is így tudom. Csak jó lenne valami hasonló megoldás, mint a torque, de ami felismeri az opel saját protokollját elm327 interfészen keresztül. Mert élőadatot nézni a scanmyopel felületén vezetés közben kihívás. :sneaky:
  11. Lenne egy pár kérdésem. Jármű profilban mit jelent a "Use alternate OBD header"? Beállításoknál OBD2 Adapter settings -> Disable ELM327 auto timing adjust? És van a extra PID beállításoknál Add predefined set -> Pontiac/GM/Opel/Vauxhall Ha ezeket hozzáadom, akkor mi lesz? Mert a custom PID hozzáadásánál kiír valami figyelmeztetést.(Azt írja, akkor használjam ezt a funkciót, ha tudom mit csinálok. :huh: )
  12. Holnap megnézem megint, mert szabadnapos leszek, de szerintem a torque nem fog menni, mert szerintem nem obd2 kompatibilis az autó, ezért nem ment eddig se.
  13. Sziasztok! Az ELM327 nevezetű kütyüvel való tapasztalatomat osztanám meg veletek. Szóval vettem ezt a készüléket, bluetoothosat, de a torque nem akart vele komminikálni. 2003.12 a gépjármű, szomorúan konstatáltam, hogy nam OBD2 kompatibilis. De nem adtam fel, és rátaláltam a megoldásra. :D ScanMyOpel az androidos app neve, és működik. Az ELM327 7es lábát használja, ahol ugye pont a motor ecuja csücsül, meg nekem az ABS, mindkettőt megtalálja és működik. Volt egy P0370 hibakódom, tudtam törölni és nem is jött vissza. :icon1: Nálam a csatlakozóban a 3,4,5,7,12 és 16 lábak vannak jelen az autóban. Elvileg ha összekötjük az ELMben a 3-7-12 lábakat, akkor mindent megtalál. Az alábbi ECU család választható ki az appban: Engine - AT - ABS - EPS A 16-os +12V(nem kapcsolt!), a 4 és 5 pedig test, egyik a jel test, a másik az elektronikát működtető, elvileg közösíthetők, de nincs rá szükség. Én nem kötözgetem össze a vezetékeket, de ha van egy vállalkozó szellem, örülnék ha jelezné az eredményt. Annyit még, hogy sajnos nem olyan szép grafikus a felülete, mint a torque, pusztán számokkal jelzi ki az értékeket. Eddig nem nem mondtam, élő adatok is vannak. Üdv!
  14. Sziasztok. Lenne egy kérdésem, hátha nincs nagy gond. A helyzet az, hogy tegnap észrevettem, hogy gyújtás után nem alsik el a villáskulcsos jel, indítás után eltűnik. Kivillogtattam, P0370 hibát jelez. (Vonatkozásihelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség) Mi lehet ez? Lehet valami nagyobb baj vele? Visszaolvasva itt a fórumon ezt találtam: "Sziasztok! A P0370 az adagolóban lévő forgás helyzet érzékelő szenzor hibájára utal. Nem biztos, hogy a hiba mindig jelen van. Több ilyen motornál láttam már ezt a hibakódot, de tüneteket azoknál az autóknál nem okozott, amikor élőadat listában figyeltük akkor rendesen mutatta az adagoló tengely fordulatszámát ami nyilván a főtengely fordulatszámának a fele. A vezérlőegység a járás egyenletlenség szabályozáshoz is használja pl: alapjáraton." Előre is köszönöm.
  15. Na, mostmár nincs olyan hideg és a kocsi is meg lett hajtva hosszabb távon(előtte csak városban ment egy pár napig), elmúlt a jelenség. Tankjelző sem esik vissza. Szerintem nem normális a tankjelző leesése, mivel sose szokott ilyet csinálni, csak a múltkori hidegben.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.