Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bandi111

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    28
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

bandi111 névjegye

  • Születésnap 1989-07-05

Elérhetőség

  • MSN
    bandee001@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest 13.ker

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1.4 GL
  • Város
    Kunszentmárton

Legutóbbi látogatók

762 profile views

bandi111's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. bandi111

    Futómű

    Na ennek örülök hogy nem kell hidat cserélgetni :) Honnan lehetne ezeket beszerezni? Van itt valakinek eladó vagy ismerősnek eladó? :D
  2. bandi111

    Futómű

    Hello Mindenkinek! Egy másik fórumon lapozgatva olvastam hogy F Astrát meg lehet oldani úgy, hogy hátul tárcsafékes legyen egy Vectra híddal. (Úgy hallottam hogy a GSi hidak drágábbak de lehet hogy nem így van :) ) Elvileg szélesebb is lesz 1-2 centivel a futómű és komolyabb a stabilizátora is. Ez az A vagy B Vectra hídja lenne? Mik kellenek még hozzá a fékhez? Érdekelne a projekt mert ugye sose baj ha van fék :) Esetleg mi árban lehetnek az alkatrészek hozzá?
  3. bandi111

    Motor

    Holnap meg is nézem, úgyis kipufogó szétszerelés lesz és alá-fölé kell menni :) Ha SE váltó van alatta akkor W-s vagy C-s kódú váltónak kellene lennie?
  4. bandi111

    Motor

    Hú... ebből mi derül ki? :) 2 helyre is be van írva a C14SE. Egyszer F13CR és F13WR váltóval. A WR-esnél pedig ott a C14NZ motor is. Viszont a végáttételeket tényleg másnak írja a 2 váltónál. Mondjuk ott se értem teljesen a betűjelöléseket. :)
  5. bandi111

    Motor

    Vhonnan fel lehet ismerni a 2 váltó közt a különbséget? Külsőre valami jellemző vagy szamkod.. Nem tudom. Kiprobalnam egy másik valtoval
  6. bandi111

    Motor

    Nem ugyanaz, az enyém 5ajtos, tesomé kombi. Az övé még lehet jobban is reagál a gázra. Más lehet a váltó attetel? Nem is gondoltam erre. Amúgy igen, kell porgetni hogy dolgozzon a motor, de akkor lehet hogy tényleg a váltó okozhatja. Azt hittem egyszerűbb a megoldás :) mert a motorral nincs baj, szépen megy, csak nem vmi jól gyorsul....
  7. bandi111

    Motor

    Köszi a választ! Esetleg vmi ötlet hogy miért nem akar menni jobban, vagy mi a különbség a 2 kocsi futasa közt?
  8. bandi111

    Motor

    Hello minenkinek! Van egy c14se motoros Astram. Öcsém vett egy c14nz motorosat. Összehasonlítottuk és nem igazán van különbség a két Autó közt, pedig elvileg több mint 20 LE lenne. Az enyembe még régen motort cseréltek nz-ről se-re, és elképzelhető e, hogy computert nem cserélték ki és maradt a régi, vagy egyáltalán kell e cserélni, elmenne e a régivel, stb. Ebben kérnék segítséget :) Előre is köszönöm!
  9. bandi111

    Motor

    Megoldódott a cső visszarakásával, mostmár jó a gép :) Köszönöm az infókat mégegyszer!
  10. bandi111

    Motor

    Valószínű ez lesz, mert ezt nem tudta visszadugni talán ahogy ő elmondta.. mondtam neki h próbálkozzon :) Köszi az infókat! Nagy segítség :)
  11. bandi111

    Motor

    Nekem az volt még úgy márciusban, hogy tankoltam Kecskeméten egy kis maszek kútnál, kb a 3/4 tankkal elkocsikáztam, és egyik napról a másikra nem indult be. Megütögettem az AC-t indítózás közben, akkor elkapta. Így jártam vele kb 1 hétig, utána 22ezerért let bele új AC... mit mondjak nem örültem neki :) Azóta haverom SX4-esében is megállt az AC, ugyanazon a kúton tankolt mindig...
  12. bandi111

    Motor

    Megpróbálta, hogy leveszi a tanksapkát, szusszant egy nagyot, szóval vákum volt benne rendesen, viszont nem lett jobb a helyzet. Azt mondja, hogy ahová az AC be van lógatva egy fehér műanyagba, arra egy cső nincs rádugva a tankon belül. Mi lehet az? Mi annak a szerepe? Nem értem én se teljesen a dolgot....
  13. bandi111

    Motor

    Hasonló hiba van nálunk is
  14. bandi111

    Motor

    Hello Mindenkinek! Öcsém a héten vett egy kombi F Astrát, 1.4-es 60LE-s motorral. Csöpögött a tanknál, kicserélte a tankot. Most azt csinálja az autó, hogy ha beindítja alapjáraton ketyeg de kb 2 perc után leáll, menet közben terhelés alatt pedig ki sem pörög. Úgy kezdődött, hogy néha néha megtorpant menet közben, utána már egy traktort se tudott megelőzni és a végén haza kellett húzni... A tank cseréje előtt nem volt ilyen probléma vele. Valakinek lenne valami ötlete hogy mi okozhat ilyet? Előre is köszönöm!
  15. bandi111

    Fogyasztás

    Hello Mindenkinek! Az lmúlt 2 napban lettem figyelmes egy jelenségre... Eddig kb 600-620km-t mentem el 1 tele tank benzinnel. Fél tank állásnál arányosan 300 km körül volt a nap számlálóm. Most elmentem vele 470km-t és még pont a fele állást jelzi a mutató. Annak nem hiszem hogy lehet köze hozzá, hogy AC pumpa csere volt a hétvégén, inkább gyanakszok valami műszeres problémára vagy a szintjelzőre a tanknál. Lehetséges az hogy az AC cseréjkor megbabrálhattam valamit a szintjelző körül? Vagy hirtelen ennyire takarékos lettem :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.