Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kacsa7

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    126
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

kacsa7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Hírnév

  1. kacsa7

    Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok! Tudja valaki, hogy az ISO csatlakozóban a piros-fehér és a szürke ér az micsoda?
  2. Jelentek meg FLAC-et lejátszó Kenwood és JVC fejegységek. Ezek közül választottam olyat, ami BT kihangosítós is. Úgy tűnik, hogy valami gagyi mikrofon van hozzájuk, mert a manualokat nézegetve egyrészt az összes Kenwood és JVC ugyanúgy néz ki és kell kezelni, másrészt ugyanaz a mikrofon van mindhez... Csalódást keltő... Az autó bármely szegletében elhelyezve, ahol lehet rögzíteni, használhatatlan a végeredmény. Pedig a fejegység többi része szuperül működik.
  3. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy használ bárki olyan fejegységet, ami bluetooth kihangosítós? Vettem egy JVC KD-X310BT fejegységet. Játszik FLAC-et, szuperül szól, minden klassz, csak épp amiért legfőképpen vettem, hogy tud bluetooth kihangosítóként működni. Adták hozzá a vezetékes mikrofont, ami fel is lett rakva az A oszlopra (könnyebb volt mint gondoltam). Na most bármit állítok rajta, vállalhatatlanul érteni a túloldalt amit az autóban mondok. Már próbáltam több helyen is elhelyezni, de gyakorlatilag ha nincs 10 cm-en belül a számnál, akkor használhatatlan. Aki használ bluetooth kihangosítós fejegységet, leírhatná a tapasztalatait.
  4. Ja nem úgy. A fóliás mondta aki itt van a közelben. Ennyiért csinálja meg, Skyfol fóliával. Tavaly ősszel kérdeztem.
  5. Nekem Skyfol fóliára mondtak 40 ezret úgy, hogy szélvédőn felső sávban a sötétítő csík, és a B oszloptól hátra a 2 ajtó+ csomagtér üveg. Nekem kicsit soknak tűnik...
  6. Sziasztok! Szeretnék olyan fejegységet beszerelni ami bluetooth kihangosítós. A kérdésem annyi lenne, hogy a vezetékes mikrofont hogyan lehet kijuttatni a műszerfalon az A oszlop irányába? Ahogy néztem az kézikönyvet, az A oszlop burkolatot 3 bolha fogja, szóval azt csak egyszerűen lepattintom és ráhúzom a mikforont. Odáig viszont nem tudom hol tudom kihozni a kábelt. Valaki csinált már ilyet?
  7. Hűha :D Úgy látom, ez akkor általános jelenség.
  8. Én is ősszel cseréltem. Nálam így nézett ki: http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Én vettem használtan 2db gyárit 5eFt-ért valamelyik adok-veszek honlapon, azóta is tökéletesen megy.
  9. Ez még akár igaz is lehetne, ha nem a 185/65 lenne a nagyobb átmérőben. :icon1: Egyébként én is most rendeltem meg a nyári gumikat, és szintén a méreten gondolkoztam, de valahogy a 195/60 jobban mutat és úgy voltam vele, hogy 6-8 évig úgyis ezt lehet használni, akkor meg nem azon a ~10eFt-on fog múlni.
  10. Sziasztok! Van itt bárki, vagy valakinek ismerőse aki belépett a Forensis-be? A 8Ft/l üzemanyag kedvezmény egész jól hangzik, de nem tudom lehet-e hátulütője a dolognak. http://www.forensis.hu Remélem ez nem minősül reklámnak vagy ilyesmi. Ha mégis, akkor töröljétek :icon1:
  11. Sziasztok! Az autó kb. 1 hetet állt itt az ünnepek miatt, most mentem vele és a következő hibát produkálja. Beindítom, ég a műszerfal világítás, a középkonzol és a fejegység standby ledjei, ahogy elfordítom a világítás kapcsolót akár helyzetjelző akár fényszóró állásba, elsötétül a műszerfal és a középkonzol, valamint villog a fejegység. Minden más lámpa tökéletesen működik, az autó megy, az óracsoport mutatói működnek. Ha bekapcsolom a fejegységet, az is tökéletesen megy. Ez mitől lehet?
  12. Sajnos ismerve azt, hogy merre tart a világ, egyáltalán nem vagyok benne biztos, h. sokkal előrébb járnának azok a motorok, ha épp nem a SIDI-ről beszélünk, ami már valóban egy új fejlesztés. A H Astrában pl tutira ugyanaz a motor van, ha megnézem az értékeket, csontra ugyanaz mint a G-nél. A J-nél már reszeltek valamennyit. Az összes gyártó, nem csak az Opel és nem csak az autó, hanem a fűnyírótól a kenyérpirítóig mindenki arra megy rá, hogy bírja ki 1-2-3 évig, aztán vegyél újat. Ennek eredményeképpen nem vagyok benne biztos, hogy azok a motorok elmennek akár csak annyit, mint a G-ben. Teljesítményben és menetdinamikában sem vagyok benne biztos, hogy pl. az említett 1.4 twinport érezhető különbséget tudna felmutatni. Főleg, hogy az autók méretei csak nőttek, mind a befoglaló méretek, mind az menetkész tömeget tekintve. Ettől függetlenül egy J Astrát bármikor elfogadnék, mert tetszik a forma és a beltér :icon1: Viszont az árát tekintve, ha új autót vennék, biztosan nem J lenne az.
  13. Hát ízlés kérdése. Nekem személy szerint az összes kopogós műanyagos autó, legyen az H Astra, Mondeo, Golf, egy csomó Skoda műszerfala visszataszító. G Astránál ha nem is bőr, legalább olyan hatású. Amellett, hogy az autó műszerfala amúgy szintén ódivatú. Másrészt azért a H-ra azt mondani, hogy sokkal újabb konstrukció, számomra merészen hangzik. Pl. az 1.4-es twinportos motor kb. pont ugyanaz mint a G-ben.
  14. Szerintem mindkettő túlárazott, amellett h. szépen néznek ki. Én direkt twinportosat nézegettem, amikor tavaly vettem az enyémet.
  15. Szia! Nálam sem ment az egyik lámpa állítómotor. Csak simán el kell fordítani, mint az izzót és kijön. Kivettem, és megráztam, olyan volt mint ha mondjuk sóval lenne tele. Belenéztem és nálam szét volt rohadva az egész. Valahogy nedvesség juthatott bele. Vettem 2 használt állítómotort 5eFt-ért és az egyiket beraktam. Azóta is tökéletes és van 1 tartalék állítómotorom. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&page=1494#entry961133
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.