-
Hozzászólások
52 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
akos.pmc névjegye
- Születésnap 1987-10-19
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra G 1.4 16V NJoy Diamond
-
Város
Budapest
akos.pmc's Achievements
Newbie (1/14)
7
Hírnév
-
És hol van ez az ellenállás és a jeladó? Kicseréljük az enyémből, megnézzük mit csinál vele.
-
Sziasztok! Após Astráján (2003, Z14XE) nem kapcsol be a motorhűtő ventilátor és bp-i araszolgatáskor felforr a vize. Elmondása szerint a biztosítékok jók. Nincs vmi reléje a ventinek? Mert a motortérben levőkről nem találtunk leírást a kezelési könyvben... Előre is köszi a segítséget!
-
Nekem is le van zárva, nincs hibalámpa, nem fogyaszt többet, ugyanúgy megy. Szóval hajrá! ;) (Z14XE, 2003)
-
Kicsit bővebben: Ha befekszel a kocsi alá, akkor a váltón találsz egy kapcsolót, amiből indulnak vezetékek. Vagy elromlott a kapcsoló (-> csere), vagy elrágta vmi a vezetéket. (nekem pl. nyest... -> forrasztás) Sok sikert!
-
Biztos, h jobban kéne mennie, mint ahogy megy??? Nem tudsz másik ugyanilyen motorral szerelt Astrát kipróbálni? (Most mondanám, h szombaton megyünk "hozzátok" esküvőre és találkozzunk, próbáld ki az autót, h ez jobban megy-e mint a tiéd, de 90%, h nem a miénkkel megyünk, így nem tudnád kipróbálni.)
-
Vmi Opeles oldalon azt olvastam még régebben, h az X-es motorokig tényleg 10W-s olaj kell, de a Z-s szériától 5W-s a belevaló. Bár hiába lenne jó vitatéma, mindenki mást mond rá, így úgy érzem, h felesleges. A lényeg nem is ez, hanem, h csörög. Olajtól függetlenül, merthogy mikor megvettem, akkor 10W-s volt benne és akkor hallottam először ezt a hangot, azóta csak többet hallom (vagy csak jobban kiéleződött rá a fülem).
-
Nekem a szíjas Z14XE motorom játssza ugyanezt... :( Reggeli indításkor 1mp-ig van ilyen kertyegő-kalapáló hangja, utána rögtön elmúlik, aztán másnap reggelig szépen indul. Após szerint vékony bele az 5W-40-es olaj (Castrol Magnatec egyébként), 10-es kéne bele. (De akkor meg szerintem hosszabb ideig lenne ilyen hangja, mert akkor a hideg olajat kezdetben nehezebben keringetné, tehát tovább nem jutna el az olaj mindenhova...) A menet közbeni csörgést szintén produkálja, bár azt a jobb oldalon hallani jobban és főleg 2-3-4-ben, gyorsításkor. (Tnapelőtt voltunk kirándulni, és az erdei utakon sokkal jobban lehetett hallani, ahogy a fák és a sziklafal visszaverte a hangot.) Már kb. egy éve is hallottam ezt a csörgő hangot, de csak néha, most kezdett el idegesíteni, h az egész Mátrán keresztül hallgathattam hazafelé. Engem is érdekelne a megoldás... Én is köszi! Uff
-
Szerintem azzal a fekete, hőálló, sziloplaszt szerű tömítőpasztával kend be a vékony EGR alátét mindkét oldalát, és úgy csavarozd össze, akkor valószínűleg meg fog szűnni. Nekem is ugyanezt csinálta, de ez után megszűnt. (Nekem sincs leprogramozva, csak félrefordítottam.)
-
Azt tudom, h sokat számít, nade ennyit??? :blink: A télivel kevesebbet eszik télen, mint a nyárival nyáron??? Egyébként minden kerékben 2.2-2.4 van, télen-nyáron. Egyébként most így visszaemlékezve, mikor megvettem/tük az autót, akkor csodálkoztam is, h mennyire elpattog minden kanyarban, itthon aztán megnéztük, az előző tulaj 3,1 bart nyomott minden kerékbe. :blink: :omg: Akkor valószínűleg azért evett olyan keveset, mert nem tapadt. :D De ez a téli-nyári anomália akkor is furcsa...
- 5.469 válasz
-
Sziasztok! Nekem Z14XE, csapottseggű a verda. Az első hosszabb útján (2 éve, pont a megvétel után) 185-ös kopott téli gumival (Barum Polaris 2) a Mátra lankáin, 2-en, lájtosan rakott csomagtartóval, lendületesen autózva evett 6,03 litert. :blink: Aztán lett 195-ös nyári Conti PremiumContact 2 cipellő, azzal már 6,7-7,3l között fogyaszt, amit nem bírok lejjebb tornászni (vidéken, de vegyesben rövid és hosszabb távon). Az új 185-ös téli Conti WinterContacttal meg !!!kicsit kevesebbet eszik!!!, mint a nyárival. (Szóval a télivel télen kevesebbet eszik, mint a nyárival nyáron. :icon11: ) Noooormális az ilyen??? Uff
- 5.469 válasz
-
Szevasz! Milyen motorkódú az autó? Az alapján lehet megmondani, h EUROhányas. :) (Nem is tudtam, h így működik, h csak EURO4-től lehet nem EUból behozni...) Uff
-
Nekem 2003-as Z14XE és van benne EGR (apósé szintén zenész). 2004-től meg tudtommal az XEP-s motorokat csinálták a Classic II-be. Nem?
-
Akinek ilyen baja van (= cserét ajánl neki a szerelő, hátha azzal megszűnik a hiba), annak célszerű lenne megírnia, h pontosan milyen motorja van, milyen alkatrészt keres és hol lakik (legalább nagyjából), hátha lenne itt a fórumon olyan jólelkű kolléga, aki közel lakik és szívesen segítene akár egy ilyesfajta cserével. Nemde??? (Lehet, h egymástól csak pár km-re lakunk oszt kesergünk, h nincs haver akivel cserélgetni lehetne egy próba erejéért...
-
Helló! Csak a km alapján ajánlott szervizlátogatásra figyelmeztet, más jelentősége nincs. A kilométerszámláló nullázóját nyomjad, add rá a gyújtást, nyomd tovább a gombot, amíg el nem tűnik a felirat. Ennyi. :) Uff
-
Ősszel volt cserélve a gyújtótrafóm, mert csak 3 henger ment. Én is így próbáltam ki, h após Astrájáról levettem a trafót, és így tutira mentem, nem lutrira vettem új trafót. Viszont így, h új nem valószínű, h ez okozza a kis rángatásokat... :S