Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

andris26

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szekszárd

andris26's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi a választ. Nem volt még időm nagyon nézelődni, én a diffire gyanakodtam leginkább( mivel a csere váltó bontott volt, 2 éve állt, ráadásul le se ellenőriztem felszerelés előtt), levettem az alsó burkolatot, semmi különöset nem vettem észre, viszont a diffibe menő tengelyvégnek van kb 1 mm holtjátéka vertikálisan. Nem tudom ez okozhat e nagyobb mértékű kopogást/ütést. Mindegy is a héten visszateszem a gyári váltót. Viszont megnézem amit tanácsoltál, mivel össze vissza alábakoltam az autót, lehet valamit elnyomtam vele, vagy elfelejtettem valalmit rögzíteni.
  2. Sziasztok. De jó, hogy pont ez a téma. Nekem is olyan problémám van, hogy motorféknél, gázelvételnél Kopog valalmi.( nem recsegés vagy ropogás) Történet: Váltót cseréltem, kuplungot, féltengely gumiharangot is, én úgy érzem mindent megfelelően szereltem össze. Kb. 50 km megtétele után, nyagyon halk kopogást lehetett hallani ami 150km megtétele után annyira felerősödött fokozatosan, hogy már kb. használhatatlan az autó. Kis túlzással be rázza jóformán a kasznit is. eleinte kis gázadásra/terhelésre/ megszűnt a kopogó hang gáz elvételre visszajött, most már csak extrém kigyorsításnál szűnik meg, illetve majdhogynem független a sebességtől. alacsonyabb sebességnél valalmivel lassabban de 20km/h nál is kopog. Kanyarodáskor/ kereszteződésből jobbra vagy balra sem változik semmit, volt már hibás kopott féltengelyem másik autón ott el tudtam különíteni, most viszont képtelen vagyok. Alámentem, féltengelyek nem kotyognak, bent vannak a helyükön, kuplug sem "szabadult" el. Autó elejét megemeltem, végigmentem minden sebességfokozaton, úgy nem kopog. leginkább úgy jellemezném, hogy csak akkor áll fenn a hiba amikor a kerék "tolja" fejt ki terhelést az autóra és akkor is ha csak üresbe gurulok. Köszi Üdv
  3. Sziasztok Pár hónapja vettem egy A Corsa-t(ez a második :rolleyes: ) lesz egy motorcserém C14Nz-ről Se-re. Viszont elakadtam a légszürőnél(a gyári a kör alaku Az Se- pedig más). Eredetileg Astra F-t szerettem volna bele tenni de nem fér el a motortérben(túl nagy). Tudnátok segiteni, hogy melyik az ami tuti befér?(Tudom az eredeti de hol találok olyat? :D ) pl.B Corsa. Nem szeretnék felesleges köröket futni bontóból bontóba (főleg messzire). Felénk elég szegényes a kinálat bontott cuccokból.... Gondolkodtam direkt szürőn is de nem sok tapasztalatom van velük, plusz ahogy láttam az "értelmesebbek" elég drágák :icon4: ......A pár ezer forintos darabok pedig nem hinném, hogy "egészségesek" lennének a motornak. Válaszokat előre is köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.