Sziasztok!
A következő probléma van az autómmal(Astra H 1.7 CDTi 2005)
Karácsony előtt megadta magát a generátor, nem volt töltés, a töltés lámpa világított is menet közben! Év elején fel is lett újítva a generátor, az autó összerakva és hibátlanul működött 2 hétig.
Kb 2 hét elteltével ismét nem indult, de most minden előjel nélkül. Be lett bikázva, újabb 1-1,5 hétig hibamentes és ismét nem indul! Az érdekes az, hogy eljöttem dolgozni vele, majd haza ebédelni, újra vissza dolgozni, és munka után haza, de ekkor már nem töltött az autó. A töltés úgy le esett, hogy még a ventilátort is lekapcsolta, villogott az ESP és ABS lámpa, a töltés 9.7-11 között ingázott (BC szerint). Hazaérve leállítottam, nem is indult természetesen. Ahogy bebikáztuk ismét töltött rendesen, BC szerint 14-14.1 volt a töltés! Pár napja semmi hiba nem volt, de tegnap munkából haza indulva ismét 10.5 körül volt a töltés, ventilátor sem ment. Megálltam egy boltnál, de nem állítottam le a kocsit, mert akkor tuti nem indult volna el. Mire kiértem a töltés a BC-n 13.8-13.9 volt...
Valaki tapasztalt már ilyet, ha igen mi lehet a megoldás? Generátor hiba, hol jó, hol nem? Esetleg akksi vagy csak egy kábel?
Előre is köszi a válaszokat, tanácsokat, tippeket!
Ui. A Testmode menüjében a MODE-nál mit jelent az U illetve a NONE jelölés? Amikor a képek készültek éppen volt töltés!