 
        Hozo62
Fórumlakó- 
                Hozzászólások22
- 
                Csatlakozott
- 
                Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
- 
											
												Város
												Herend
Hozo62's Achievements
Newbie (1/14)
2
Hírnév
- 
	Tényleg, de érdekes módon akkor még csak 103 pacis volt!
- 
	Szerintem a G strában nem is volt 16xep csak 14,vagy tévedek?
- 
	Nehéz dolog így tanácsot adni,de lehetséges,hogy szelepeknél lesz a baj. Jobban jártok ha leveszitek a hengerfejet, és egy hengerfejessel csináltattjátok meg. Olcsóbban jöttök ki mintha 16 szeepemelővel kezditek a javítás!
- 
	Ha kivették a twinport szelepeket, akkor azok már biztosan nem adnak hangot,de kis fordulaton nyomatékszegény lesz tőle az Astra :omg: A szelepemelő meg nem hidrós ebben a motorban!
- 
	Honnan vagytok ennyire biztosak a nem valós km-be??
- 
	Kicsit össze kell kopnia a betéteknek az új tárcsákkal,aztán majd érezhető lesz a javulás ha tényleg minden ok!
- 
	7-es inbusz kell hozzá szerintem.
- 
	Igazad van de, futóműben szinte semmi különbség nincs . Egy kicsit abban is kételkedem,hogy ennyi pénzért hibátlan diesel H Astrát lehet venni.
- 
	Ha megfelelő olajat használsz, és időben cseréled nem lehet koksz lerakódás az olajjáratoknál. A dieseleknél meg inkább a szívócső és EGR szelep környéke szokott elkokszosodni, de ezeknek meg nemsok köze van ahhoz,hogy öblögetsz vagy nem!
- 
	Maximum a szelepfedél belső falát érheted el! A motoröblítő használatát sokan nem javasolják, bár ez ügyben kiváncsi lennék Mantec véleményére is!
 
			
				