Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Hozo62

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    22
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Herend

Hozo62's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Tényleg, de érdekes módon akkor még csak 103 pacis volt!
  2. Szerintem a G strában nem is volt 16xep csak 14,vagy tévedek?
  3. Nehéz dolog így tanácsot adni,de lehetséges,hogy szelepeknél lesz a baj. Jobban jártok ha leveszitek a hengerfejet, és egy hengerfejessel csináltattjátok meg. Olcsóbban jöttök ki mintha 16 szeepemelővel kezditek a javítás!
  4. Ha kivették a twinport szelepeket, akkor azok már biztosan nem adnak hangot,de kis fordulaton nyomatékszegény lesz tőle az Astra :omg: A szelepemelő meg nem hidrós ebben a motorban!
  5. Kicsit össze kell kopnia a betéteknek az új tárcsákkal,aztán majd érezhető lesz a javulás ha tényleg minden ok!
  6. Olajnyomás gombának hívják és cserélni kell! :omg:
  7. Igazad van de, futóműben szinte semmi különbség nincs . Egy kicsit abban is kételkedem,hogy ennyi pénzért hibátlan diesel H Astrát lehet venni.
  8. Ha megfelelő olajat használsz, és időben cseréled nem lehet koksz lerakódás az olajjáratoknál. A dieseleknél meg inkább a szívócső és EGR szelep környéke szokott elkokszosodni, de ezeknek meg nemsok köze van ahhoz,hogy öblögetsz vagy nem!
  9. Maximum a szelepfedél belső falát érheted el! A motoröblítő használatát sokan nem javasolják, bár ez ügyben kiváncsi lennék Mantec véleményére is!
  10. Ha az olajbetőltőn benyúlva,eléred a blokk falát akkor nagy a baj ,vagy bűvész vagy :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.