Jump to content

SKIFEKETE

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    31
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

SKIFEKETE névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    opel
  • Város
    budapest

Legutóbbi látogatók

395 profile views
  1. Sziasztok! Fényre sötétedő tükröt szeretnék beépíteni. Kérdésem, hogy a tető környékén hol találok gyújtásra kapcsolt pozitív szálat? Illetve, hogy amikor meghúzom a világítás kapcsolót, akkor a belső világításra a kapcsoló + vagy - -t ad? Az alany coupe, sima alap belső lámpával, nem térképolvasós. Köszi!
  2. Köszi, a leírást pusztán kíváncsiságból szívesen megnézném, de akkor így valóban jobban megéri a veramon
  3. Sziasztok! Sok kutakodás után sajnos még mindig ugyan annyit tudok, mint előtte. Létezik valami leírás a gyári teljes funkciós MID bépitéséről? A veramont már néztem, maximum marad az, csak érdekelne, hogy a gyári mennyire lehetetlen küldetés :D
  4. Sziasztok! Szerény beltérvilágítású autómba szerettem volna komolyabb lámpát szerelni, egész pontosan ezt: https://www.jofogas.hu/tolna/Opel_astra_G_zafira_terkepolvaso_lampa_76168899.htm A probléma a következő: gyárilag az alaplámpával volt szerelve, vagyis egy darab szofita izzó, és csókolom, ebből adódóan nincs bevezetékezve a csatlakozó sem. Dartvödör kollega által készített lábkiosztás segítségével sikerült beüzemelni a lámpa azt a részét, ami megegyezik az eredetiével (tehát ajtó nyitásra, lámpa kapcsoló húzásra ég), de a másik kettő, amihez külön kis kapcsolók tartoznak a lámpabúrán, állandóan égnek, nem lehet kikapcsolni őket. Kérdésem az lenne, hogy előfodrulhat-e hogy a bekötés jó, de a ki-be kapcsoló elektronika feladta a kűzdelmet, vagy máshol kéne keresni a hibát? Köszi!
  5. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Sziasztok! Keresnék tanksapka központi zár rudazatot. (Motor megvan) Ha esetleg valakinél van elfekvőben hálásan megvenném
  6. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    szia! nekem se működött a belső világítás, de csak a jobb oldali ajtónyitásnál, bal oldalon jó volt. Szét szedtem a küszöbnél és szét volt korrodálódva a vezeték, pedig nekem sem volt megbontva, lehet ott is ilyen gond lehet
  7. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Szia, Nekem a vezető oldalon van a motorháztető nyitó kar melletti műanyag burkolat alatt. Oda elfért maga a riasztó illetve az ablak felhúzó doboz is, elég ragyogó hely. Ott találsz tápot is.
  8. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Szép napot! Lenne nekem egy olyan bajom, (vagy inkább bajaim), hogy tulajdonképp erőtlen az autó. A motor c14nz. Kórlista: -Az összes fokozatban lehet hallani a szelepek igen hangos csörgését, minél jobban nyomom annál inkább csörög. (akár kettesben is) -Néha, csak álló helyzetben alapjáraton szinte 500 körülre leesik a fordulat majdhogynem lefullad, aztán magától visszamegy (főleg meleg motornál) -Tolatás közben kuplung felengedésre inkább ugrál gurulás helyett Egyéb tudni valók: -nemrég volt benne lambda szonda csere (valami amerikai, hurrá) -vezérlés csere (előtte is csörögtek a szelepek) -illetve ultrahangos befecskendező tisztítás A szerelőm szerint össze van törve a kerámia a katalizátorban, ami a gyatra teljesítményre ugyan megoldás lehet, de a fulladásra kétlem :icon1: Segítségeteket előre is köszönöm Ui: az alapjárat szerintem elég alacsony, ezen lehet, vagy érdemes állítani?
  9. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Nem teljesen, a műszerfal ugyan tigrából való, de corsába van beépítve. Egyébként ez a folyamatban nem sokat számít, csak a lényeg, hogy fordulatszám mérős legyen, mert a simákban fém a számlap, azt meg problémás hátulról megvilágítani :D
  10. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Sziasztok! Megcsináltam az órákat ilyenre: Kb 2 hetet kutattam, mire találtam értelmezhető leírást arról, hogy hogyan is kéne ezt megcsinálni. Úgyhogy arra gondoltam, hogy leírást egyenlőre nem készítek, de ha valakinek megtetszett az ötlet szóljon nyugodtan, és állok rendelkezésére, akár privátban is :D Üdv: Skifekete
  11. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Dave, Zsiráf, köszönöm a segítséget, megforrasztottam, most jónak tűnik.
  12. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Sziasztok! Mostanában szórakozik a TID hőmérséklet mutató... Általában a 3 - vonalon kívül szokott még -34.5 fokot is mutatni... a külső szenzor vezetékeit 2x forrasztottam újra, után egy darabig jó aztán megint nem. Olvastam korábban, hogy a TIDnél a forrasztás elszokta magát engedni, nem nem emlékszem, hogy hol volt, azt hiszem LököttZsiráf írta, bár ha így lenne akkor nem találom a magyarázatot arra, hogy néha miért jó... Valakinek valami elképzelés?
  13. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Szia! Én ugyan távol állok bármiféle szakmai tudástól, de az én autóm is hengerfejes volt, és nem produkált ilyen tüneteket, ettől függetlenül nincs kizárva, de szerintem ettől nem kellene hogy kimaradjon a gyújtás. Esetleg gyújtás kábelt nézted már?
  14. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Már szerelőnél van a drága, csak kíváncsi voltam hogy más is arra ggondol amire én
  15. SKIFEKETE

    Corsa B - Általános -

    Sziasztok! Vasárnap történt az eset, hogy lementünk pestről nyíregyházára, majd onnan vissza pestre... legalábbis ez lett volna a terv. Az autó '96-os C14NZ. Lefelé menet dobott hibalámpát, ezt még helyszínen ki is villogtattam, lambda szonda, gondoltam megvesz, kicserél. Aztán haza felé észre vettem, hogy a víz hőmérséklet nem csökken, még akkor sem, ha csökkentem a sebességet, pedig lefelé nem produkált semmi ilyet, így aztán félre álltam, és próbáltam tesztelni. Mint kiderült a ventilátor nem akart bekapcsolni, aztán néztem, hogy a hűtővízből is igen kevéske maradt, illetve a hűtőn tátongott egy nagyobb lyuk. Na most feltételeztem, hogy azért nem indult be a ventilátor, mert kifolyt a hűtő víz a gomba előtt. Viszont rövid tesztelés után kiderült, hogy egyáltalán a hűtőbe sem megy be a víz, tehát a termosztát lehet a hunyó. Ezzel kapcsolatos kérdés, hogy érkezés után megnéztem a lambda szondát, szét húztam és sikerült letörnöm a külső műanyag borításon egy kis rögzítő pöcköt, ettől függetlenül én nem gondolnám, hogy ez okozhatott problémát a hűtésben. (lyukat a hűtőn nem számítva) Ezzel elronthattam a termosztátot esetleg? Illetve hogyan keletkezhetett 2 ujjnyi luk egyik pillanatról a másikra? Kő felverődés? Bocsi, hogy ilyen hosszú lett :) N UI: a ventilátor direktbe kötve működött!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.