Jump to content

SKIFEKETE

Forummember
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About SKIFEKETE

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    opel
  • City
    budapest

Recent Profile Visitors

470 profile views
  1. Szia! Sajnos nem tudom hogy megegyezik-e, de ha igen akkor örülnék neki
  2. Szia! Köszönöm a segítséget! Ilyen sarut hol találok, google nem adott ki semmi hasnzálhatót a 3mm csúszósaru kifejezésre :D Köszi
  3. Sziasztok! Z18XE Coupéba szeretnék TC gombot szerelni. Vezetékelése nincs meg, ezért a kérdésem az lenne, hogy az ABS csatlakozó hanyas számú pinjére kell kötni a vezetéket, ha csak tc van a kocsiban, esp nincs? Tgabikának megtaláltam annó a leírását egy másik fórumon, de valamiért soha többé nem enged belépni. Köszi
  4. Sziasztok! Fényre sötétedő tükröt szeretnék beépíteni. Kérdésem, hogy a tető környékén hol találok gyújtásra kapcsolt pozitív szálat? Illetve, hogy amikor meghúzom a világítás kapcsolót, akkor a belső világításra a kapcsoló + vagy - -t ad? Az alany coupe, sima alap belső lámpával, nem térképolvasós. Köszi!
  5. Köszi, a leírást pusztán kíváncsiságból szívesen megnézném, de akkor így valóban jobban megéri a veramon
  6. Sziasztok! Sok kutakodás után sajnos még mindig ugyan annyit tudok, mint előtte. Létezik valami leírás a gyári teljes funkciós MID bépitéséről? A veramont már néztem, maximum marad az, csak érdekelne, hogy a gyári mennyire lehetetlen küldetés :D
  7. Sziasztok! Szerény beltérvilágítású autómba szerettem volna komolyabb lámpát szerelni, egész pontosan ezt: https://www.jofogas.hu/tolna/Opel_astra_G_zafira_terkepolvaso_lampa_76168899.htm A probléma a következő: gyárilag az alaplámpával volt szerelve, vagyis egy darab szofita izzó, és csókolom, ebből adódóan nincs bevezetékezve a csatlakozó sem. Dartvödör kollega által készített lábkiosztás segítségével sikerült beüzemelni a lámpa azt a részét, ami megegyezik az eredetiével (tehát ajtó nyitásra, lámpa kapcsoló húzásra ég), de a másik kettő, amihez külön kis kapcsolók tartoznak a lámpabúrán, állandóan égnek, nem lehet kikapcsolni őket. Kérdésem az lenne, hogy előfodrulhat-e hogy a bekötés jó, de a ki-be kapcsoló elektronika feladta a kűzdelmet, vagy máshol kéne keresni a hibát? Köszi!
  8. Sziasztok! Keresnék tanksapka központi zár rudazatot. (Motor megvan) Ha esetleg valakinél van elfekvőben hálásan megvenném
  9. szia! nekem se működött a belső világítás, de csak a jobb oldali ajtónyitásnál, bal oldalon jó volt. Szét szedtem a küszöbnél és szét volt korrodálódva a vezeték, pedig nekem sem volt megbontva, lehet ott is ilyen gond lehet
  10. Szia, Nekem a vezető oldalon van a motorháztető nyitó kar melletti műanyag burkolat alatt. Oda elfért maga a riasztó illetve az ablak felhúzó doboz is, elég ragyogó hely. Ott találsz tápot is.
  11. Szép napot! Lenne nekem egy olyan bajom, (vagy inkább bajaim), hogy tulajdonképp erőtlen az autó. A motor c14nz. Kórlista: -Az összes fokozatban lehet hallani a szelepek igen hangos csörgését, minél jobban nyomom annál inkább csörög. (akár kettesben is) -Néha, csak álló helyzetben alapjáraton szinte 500 körülre leesik a fordulat majdhogynem lefullad, aztán magától visszamegy (főleg meleg motornál) -Tolatás közben kuplung felengedésre inkább ugrál gurulás helyett Egyéb tudni valók: -nemrég volt benne lambda szonda csere (valami amerikai, hurrá) -vezérlés csere (előtte is csörögtek a szelepek) -illetve ultrahangos befecskendező tisztítás A szerelőm szerint össze van törve a kerámia a katalizátorban, ami a gyatra teljesítményre ugyan megoldás lehet, de a fulladásra kétlem :icon1: Segítségeteket előre is köszönöm Ui: az alapjárat szerintem elég alacsony, ezen lehet, vagy érdemes állítani?
  12. Nem teljesen, a műszerfal ugyan tigrából való, de corsába van beépítve. Egyébként ez a folyamatban nem sokat számít, csak a lényeg, hogy fordulatszám mérős legyen, mert a simákban fém a számlap, azt meg problémás hátulról megvilágítani :D
  13. Sziasztok! Megcsináltam az órákat ilyenre: Kb 2 hetet kutattam, mire találtam értelmezhető leírást arról, hogy hogyan is kéne ezt megcsinálni. Úgyhogy arra gondoltam, hogy leírást egyenlőre nem készítek, de ha valakinek megtetszett az ötlet szóljon nyugodtan, és állok rendelkezésére, akár privátban is :D Üdv: Skifekete
  14. Dave, Zsiráf, köszönöm a segítséget, megforrasztottam, most jónak tűnik.
  15. Sziasztok! Mostanában szórakozik a TID hőmérséklet mutató... Általában a 3 - vonalon kívül szokott még -34.5 fokot is mutatni... a külső szenzor vezetékeit 2x forrasztottam újra, után egy darabig jó aztán megint nem. Olvastam korábban, hogy a TIDnél a forrasztás elszokta magát engedni, nem nem emlékszem, hogy hol volt, azt hiszem LököttZsiráf írta, bár ha így lenne akkor nem találom a magyarázatot arra, hogy néha miért jó... Valakinek valami elképzelés?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.