Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Wir Leben Autos

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    42
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Wir Leben Autos névjegye

  • Születésnap 1986-06-22

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Vác

Wir Leben Autos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Sziasztok! Furcsa problémával találkoztam a napokba..... Több kilóméter megtétele után is alig mutatott valami melegedést a hőfok mutató de nem is nyilvánítottam nagy dolgot mert hidegebb volt reggel.Majd egyszer csak elkezdett rángatni elindulásnál pici gázra leált. Inditózok teker teker de gázfröccs nélkül nem indul be majd magasabb 3000-es furdulaton forog a motor és beáll 1500-ra. Fogyasztása valamennyire megnövekedett de folyamatosan azt érzem amikor hidegben beindítom az autót és dúsított benzines szaga van mindegy menyit megyek vele.... Gondolom valamilyen szenzor adta meg magát de segítséget kérek hogy ilyenkor mit kell esetleg megnézni kicserélni stb.... Előre is köszi mindenkinek szép Hétvégét!
  2. Sziasztok! Szerintetek mi okozhatja azt a jelensèget,hogy menet közben üzem meleg motornál benyomom a kuplungot váltáshoz vagy csak hogy guruljak ès 1400-1800rpm között ugrál a forulatom kb 4-5másodpercig utána èszheztèr. Furi mert ha nullára lelassitok vissza áll 900ra viszont ha nem megyek a kocsival rendesen le esik forgatás után alapjáratra. Bosszanto ,mert a fogyasztásom is igen csak megnőtt igy az alapjárati motorra gondolok de lehet valaki jobban tudja egyèbkènt x16szr 1.6 8v motorrol lenne szò. Minden segitsèget előre is köszönök!
  3. Akkor mondok jobbat...... Félig kiégett kocsit akartak műszaki vizsgára vinni és elmondanám hogy fotózták körbe.......Google kereső színazonos kép katt fénykép a monitorrol és kész is!!! Ha nem a saját szememmel látom és nem az ismerősöm csinálja el sem hiszem,ugyan nem csak vizsga díjat kellett fizetni :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: De persze a full sötétítésnél ablak le,szarok a gátlók rá áll a rezgetőre ha szar a fék arra is van trükk.... Nekem szar volt a kipufogóm mert lyukas volt több helyen ami a mai napon fullra fel lett újítva annak az volt a trükje,hogy egy alkalmas rongydarab és befog a végénél..... Elsőre rossz volt a CO vár egy kicsit hogy elinduljon a venti jo meleg volt a motor és üveghan......hopp tökéletes lett!!!! :omg: Na szóval jó helyre kell vinni és mindenre van megoldás...... Ott van Mátyás,Széchenyi,Szent István rosszabb esetbe Deák.... De persze félre értés ne essék,mert teljesen elitélem a fék nélküli szarrá rohadt most esik ki a kereke autósokat hogy még 2 év és viszem a bontóba de már 3x eljátszották embereket!!!!!!
  4. Sziasztok! Úgy tűnik kezd megoldódni a rejtéjes fék csikorgás jobra fordulásnál..... Ma levettem az összes kereket megnéztema tárcsát betéteket mennyir forognak szabadon az elsők közül a jobbosnál észrevettem hogy a tárcsa legkülső fele vagy is a tetején 3-4mm-en lilás kék csík fut körbe ami valamennyire fogja a kocsit de kerékkel forog csak picit fogja. Bal első rendben bal hátsó picit fog viszont a jobb hátulja okozott némi fejvakarást. Forgatom a tárcsát nem forog.......picit megmozgatom a tuskót fut szépen hmmmmm...... Húzom magam felé a tuskót fogja a tárcsát a betét nyomom belfele csudszépen pörög forog.... :omg: Nos akkor nekem azt jelenti,hogy meg van a jobbra való kanyarodás közbeni csikorgás rejtéjes hibája! Ha picit behúzom a kézit azonnal elhalkul,mivel a bóvden elhúzza a tuskót vagy valami mást,de legalább csend van csak fogja a kocsit menet közben.... Esetleg valami ötlet???? Tuskó cserén gondolkodok mivel a nagyon sok állás nem tett valami jót a fékeknek...... főleg nem ennek! Viszont van jó hír is megjött a középső és hátsó dob Asso cég és egy kedves barát jóvoltábol :D
  5. Csak egy tipp azán lehet,hogy jò nagy butaságot irok.... Meg lehetne esetleg kèrdezni egy olyan ,,tuning műhelyt" akik irnak programot az adott autora.....elmondani hogy mit szeretnèl ès esetleg hozzá lehetne esetleg lőni a motort.... Persze az a kèrdès felmerül,hogy mekkora költsèggel járna ez a dolog,de ha műkődik lehetne egy picit erősebb normális èrtèkeket hozo autod ami a műszakin sem vèrzik el. Kellemes napot!
  6. Szerintem mèg vegyük bele,hogy kinek milyen olaj van a motorjába,mert hogy az se mindegy...... Vagy ki milyrn benzinnel ,,hajtsa " az gèpjárművèt:-) :-) :-) Nekem is többször az x16szr motorbòl 5.5 5,3as fogyit kihozni de mostanság a sok kirándulás meg a relativ rövid utakkal tarkitva 6,0 6,5 lett a fogyasztásom... Nem mondanám rossznak azèrt ezt sem de persze jobb,mint a 8-10 lityi :-) További szèp napot mindenkinek!!!
  7. Igen köszi a pontosítást azt akartam írni csak hozzá vagyok szokva rendes klaviatúrához.....Most meg laptopon nyomkodom a gombokat..... Egy kis 710-es film :D :D :D
  8. Ugyan nekem jobban ette a vizet,de ugyan úgy trutyis volt a 701-es alkatrész és egy hengerfej síkolás és egy hengerfej tömítés segített.... Esetleg fehéres szürkés füst vagy a csövek nyomás alatt nem izzadnak csepegnek vagy illesztési pontoknál... Másik lehetőség a vízpumpánál való szivárgás,de nem vagyok autószerelő :D :D :D
  9. Sziasztok! Igen bosszantó és rejtélyes hibával küzdök és abban szeretnék segítséget kérni,hogy ne legyenek nap mint nap rémálmaim...... :D A probléma a következő.:-kulccsal vagy belülről zárva az ajtókat a vezető a 2 hátsó és a csomeszt zárja az ,,Anyós" oldalit nem......./ mindig az anyóssal van a baj...../ -távirányítóval zárva az ajtót viszont csak a 2 hátsót és a csomeszt zárja... Próbáltam már egy két dolgot,átmozgattam a kábeleket befújtam WD-40-el,de semmi változás :confused: :confused: Egyébként egy 1998-as x16szr Comfort felszereltségű autóról lenne szó. Előre is köszönöm mindenkinek szép napot!
  10. Egy jó kis videó amolyan Opel-Gm Astra G ........ Érdekes ilyen ,,köntösben" viszont nem mondanám csúnyának :-)
  11. Szerintetek mitől lehet az hogy hátulról olyan érdekes csikorgó hangot hallok ugyan azt még nem tudom pontosan,hogy jobb vagy bal oldalon ,de ha jobbra megyek kicsit erősebb lesz ha balra elhalkul......Nem mindíg produkálja és a legviccesebb az egészbe mikor picit is behúzom a kéziféket azonnal el hallgat..... Egyébként 4 tárcsafékes Abs-es az autó ha segítség. Gyanakodtam a betétekre vagy a kerékcsapágyra,de vaktában nem akarok szerelőhöz menni....
  12. Megtisztelte a kocsimat egy kedves madár de a foltot elnézve életre kelt a Tatabányai Turul madár :blink: :blink: :blink: :D :D :D Meg szerintem paranoiás vagyok mert egyre több karcot veszek észre a kocsin viszont találtam egy oldalt ahol mint ha én szerepelnék benne :-) http://www.vezess.hu/magazin/harc_karcok_ellen/14655/ http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/hogyan_tavolithatok_el_a_karcolasok-7288 Szerintem egyre jobban el kell gondolkodnom a fólián..... :omg:
  13. Nekem mákom van mert jó kis verseny sisakom van /NEM MAI DARAB SHOEI / és nagyon jól viselkedik...Lásd link ::-) http://www.ebay.co.uk/itm/SHOEI-XV-WHITE-FULL-FACE-MOTORCYCLE-NEW-OLD-STOCK-SMALL-55-56CM-/111304986132?pt=UK_Motorcycle_Helmets&var=410295324501&hash=item19ea4b4e14 Vannak erre kitalált pára gátló szerek de a legjobb a dupla falú plexi :-) Egy kis trükk,hogy ne párásodjon annyira.....olyan bukó kell aminek jó a szellőzése van az orr előtt diffúzor van bogárfogó az alján és NEM SZABAD AZ EGÉSZ PLEXIT BEFÚJNI PÁRAGÁTLÓVAL MERT AKKOR SZART SE ÉR HAGYNI KELL A SZÉLEIT SZABADON ÉS AKKOR LÁTNI IS FOGUNK,DE A LEVEGŐ VÉTELLEL IS SOKAT LEHET SEGÍTENI :-)
  14. Készüljön mindenki,mert esni fog az eső,de nagyon.......viszont szép tiszta lett :icon13: :icon13: :icon13:
  15. Mit szólnál,ha elmennék érted Tatabányára és onnan ,,Gurulnánk" tovább,de persze előtte megnézném a kombi OPC-t :D :D :D :D Lemennénk Balcsira Csak azt kellene kitalálni,hogy Északi vagy Déli rész lenne jó a többieknek...????
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.