Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

boncserdavid

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

boncserdavid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Azt hittem hogy a motorvezérlő szabályozza. Köszönöm...akkor megkeresem. Azt ugye jól gondolom hogy a 0,27 A elég sok?
  2. Sziasztok. Gyors segítségre lenne szükségem. C18nz motorral szerelt autóról van szó. A hűtőventillátor folyamatosan megy, nem kapcsol ki. Gyújtás ráadásakor már megy is a ventillátor. Kimértem a hőfok jeladó ellenállását, jó értékeket mutatott. Gondoltam van a ventillátornak egy reléje és az "beragadhatott", nem találtam relét. Kivettem a 30A biztosítékát, gondoltam ezzel megoldom ideiglenesen a problémát. Viszont valamiért mióta fenáll a probléma, a nyugalmi áramfelvétel 0,27 A (ajtó bezárva, rádió kikapcsolva stb). Van valami ötletetek hogy hol keressem a hibát? Köszönöm
  3. Sziasztok. A következő dologban szeretnék segítséget kérni: 1.6-os 8 szelepes motor ősszel lett felújítva (300 ezer km volt benne). Dugattyúk, gyűrűk, hajtókar csapágyak, szelepszár szimmeringek, hidrotőkék, szelephimbák ki lettek cserélve, természetesen minden újra + GM 10w40 olaj lett beletöltve.. Azóta 6 ezer km ment bele. Most cseréltem olajat castrol magnatec 5w30-ra. Azóta arra lettem figyelmes (lehet hogy eddig is szólt valamennyire csak nem figyeltem) hogy az első hengernél csattog a hidrotőke, de csak egy. Hidegen is, melegen is. Cseréltem másikra, de hiába. Kiszerelve a tőke alján körkörös kopás látható. Motorfelújításnál a hengerfej összes olajjárata át lett fújkálva, olajnyomás van. Vajon mitől lehet ez? Az ötleteket, segítségeket előre is köszönöm.
  4. boncserdavid

    Motor

    Sziasztok. A következő dologban szeretnék segítséget kérni: 1.6-os 8 szelepes motor ősszel lett felújítva (300 ezer km volt benne). Dugattyúk, gyűrűk, hajtókar csapágyak, szelepszár szimmeringek, hidrotőkék, szelephimbák ki lettek cserélve, természetesen minden újra + GM 10w40 olaj lett beletöltve.. Azóta 6 ezer km ment bele. Most cseréltem olajat castrol magnatec 5w30-ra. Azóta arra lettem figyelmes (lehet hogy eddig is szólt valamennyire csak nem figyeltem) hogy az első hengernél csattog a hidrotőke, de csak egy. Hidegen is, melegen is. Cseréltem másikra, de hiába. Kiszerelve a tőke alján körkörös kopás látható. Motorfelújításnál a hengerfej összes olajjárata át lett fújkálva, olajnyomás van. Vajon mitől lehet ez? Az ötleteket, segítségeket előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.