Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fokker170

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    gerjen

fokker170's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Egy sajátos problémám lenne. A szerelőm vezérműlánc cserét és hengerfejtömítés cserét végez az autómon. Astra G X12XE 1998. Egyik szelephimba kopott és néha 'hangja' szokott lenni így a csere mellett döntött. Az új himba más súlyú és kiképzésében is más mint a régi. Arra jutott hogy nem a gyárival megegyezőek a himbák, melyek benne vannak. A himbák az alkatrészoldalakon és GM-es gyári katalógokban is az újat jelölik. Kérdésem az lenne, hogy mókolással esetleg az előző tulaj más himbákat épített-e be, s hogy melyik típus csereszabatos ezen himbával? Válaszotok előre is köszönöm.
  2. Még valami eszembe jutott a vezérműlánc cserével kapcsolatban. H egy fokkal félre van rakva a lánc, akkor nem kéne jelezni valami rendellenességet a számítógépnek? köszi
  3. Szia! Lámpabúra plexije nekünk is kezd homályosodni, ezért viszem majd regeneráltatni, mert mi sem látunk már nagyon... Nézd meg h elég "átlátszó"-e még a tied. Lehet ez a probléma is. A beállítás nehezebb dió otthon, szervízben gyorsan megcsinálják aprópénzért.
  4. Meggondolandó.. Újra szét kell szedetni az autót? Mindegy nem megy hát nem megy ez a kocsi... Kössz a tippet!
  5. Üdv! Helyzet: Z14XEP-nél eljött a lánccsere ideje (szokásos nyúlott lánc-hang miatt). A lánccsere megtörtént rendben. Tapasztalat: Úgy vettem észre, hogy bizonyos fokú teljesítmény-csökkenés érzékelhető azóta. Semmi hibajelzés, nem rángat, csak éppen "gyengusz", mondjuk mintha 5 személy, és teljes csomagtartó lenne a teher, pedig csak én ülök benne. Esetleg már valki hallott ilyesmit?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.