Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

singlee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

singlee névjegye

  • Születésnap 1979-02-05

Elérhetőség

  • Skype
    tutto.norbert

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csapi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel omega B 2.5 td caravan cd
  • Város
    Csapi

Legutóbbi látogatók

480 profile views

singlee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Hali tagok! Egy kérdésem volna, ha segítenétek ebben. Vectra c autóból ha kiveszem az adagolót azt le kell nullázni? S ha igen akkor hogy? A másik hogy minden elektromos kütyüt ha kiveszünk a kocsiból le kell tanítani a kocsiról? Vagy így hagyhatom, s ha a másikba rakjuk át elég ahhoz hozzá tanítani? Köszi előre is. Üdv.
  2. singlee

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Izzító gyertyát vennék de ha lehet ujjat. Persze nem arany áron, tudtok valami webshopot? Köszike előre is. Üdv. SInglee
  3. Üdv márka társak. Hát megajándékoztam magam én is egy 98-as b omega caravannal. Nos látszik az a 4 év állás rajt. Már elsőre ac-t kellett takarítanom, na meg résolaj csöveket cserélni. De még kinéz egy nyomástartó szelep be építése is a szívó oldali ágba. S itt jön a kérdésem, mert a vákum vagy nyomó cső nem tudom, le voltak húzva, mind az egr- szelepröl, mint a szívó csonk aljáról, s addig legóztam, míg nem sac per kb össze is raktam őket de, szerintem nem stimmel. Oldalt van egy olyan apró fekete érzékelő melyen 1 csöcs van, majd mellette vagyis alatta van olyan melyen 2, aztán találtam még egy felálló ágat melyen egy szűrő is van. De az egr s a szívó csonkon csak 3 hely van összesen. Valaki elmagyarázná melyik hova, vagy esetleg képet tudna róla nekem küldeni? Egyrészt lusta a kocsi igy de nagyon, másrészt ha vissza engedem a gázt feldobja egy pillanatra a moter checket, harmadrészt induláskor nagyon úgy indul mint amikor a v8 scania-ra rátolom a full előtöltést. De azt egy pillanat alatt kisimul. Márka társak nem akarok okoskodni de minden épkézláb ötletet megköszönnék s ha van kép róla azt meg még jobban. Motor : 2.5 td soros 6 hengeres bmw. 1998-as gyártású. Köszönöm előre is. umzug24de@gmail.com Köszi mindenkinek. Üdv Norbert
  4. singlee

    Tempomat

    Üdv. Akkor ha jól olvasok nekem elég csak kapcsolót cserélni, össze dugni s megy a tempomatom. 98-es kiadású 2.5 td caravan cd. Ja s mácsik keverős még a váltó. S ha már itt vagyok had kérdezzek. Űlés fűtést utólag be lehet szerelni? mert azt hiszem az enyémben nincs vagy csak nem jó, még nem volt időm azt bontani hogy megnézzem mi az ábra, hogy van-e vagy nincs benne. Az ülésen egy gomb van ami mozgatja előre háta. Az elakadás jelző kapcsoló mellett meg egy ablak fűtéshez hasonló kapcsoló van csak a közép konzolon. Ezek szerint akkor az enyémben nincs ilyen. Csak kérdezek mert nekem most van ilyen kocsim elsőre. De most elsőre a reggeli nehéz inditást okát keresem, mert ha áll többet akkor lelevegősödik ez a szép auto, de rajt vagyok a projekten. Ja s valaki aki már turkált a motor térben. Az egr szelepnél, s a szivó csonk alján van összessen 3 rádugós levegő cső, gondolom vákum. s van 3 cső is, az volna a kérdés melyik hova megy? Valaki tud erre nekem válaszolni, esetleg lefényképezni az övét? Köszike előre is.
  5. Én javasolnék egy komplett diagnosztikát elsőre majd hiba törlést. Pár ezer ft, s nem kell egyből szétbontani. Nagy a valószínűsége hogy az aksi s a rendszer feszültség ingadozása kavart be kicsit neki. Mercees sprintereknél ez jellemző hiba volt mindig, s mivel egy náció egy helyen gyártja ezeket gondolom itt is ez lesz a hiba.
  6. Tisztelt renegát úr! Jelentem a kocsin a csövek cseréje megvan, a szivattyú is a helyén a fentebb leírtak szerint. Töltő bikázó üzemmódba rá, s nosza neki vagy 20 szor gyújtás fel s le míg a kis szivattyú dolgozott. Majd kb fél perces köszörülés után be indult. Igaz mint a beteg szamár elsőre. Aztán kisimúlt hagytam járni üzem melege. majd tesztkör. Majdnem jó is. S itt jön a de s a gány ami nem tőlem, hanem az elöző tulaj keze munkája. Nos van 2 csöcs az egr szelepen, plusz egy a szívócsonk alján. Mikor szedtem szét ezeken semmi nem volt, de kutakodtam kicsit a gépben s találtam mit hova. Vagyis darabra megvagyunk, csak a melyik melyikhez az ami nem passzol szerintem, mert mintha lusta volna a drága. Találomra össze dugtam őket persze ezeket is vadonat új csövekkel. De majd még kérdezek kutakodok okosabbaktól, hogy melyik kihez is való. Addig pedig így járok vele. Reggel még egy teszt, hogy indul-e vagy sem, de nagy a sansz rá hogy nem ejti most el a nyomást. Ja s még egy érdekes dolog, eddig ugye okádta a gázolajat a résolajcsöveknél, Akkor alap járaton a kijelzőn 0,8 1,1 literes órai fogyasztást irt. Most 0,6 -0,7 közt lépeget. Nem akarom a spanyol viaszt feltalálni, sem kötekedni, de a vákum csövek helyét is meg fogom keresni mert ugye azokat se dísznek s felesleges baromságnak tervezték bele a kocsiba, csak pár embernek könnyebb lekötni, mint megjavítani a dolgokat.
  7. Látom te nagy spiler vagy ebben hogy mi a gányolás s mi nem. Nos hogy hol tartok a tank tiszta, szivattyú kipucolva bent a helyén már, gázolajjal feltöltve, most megyek be kanizsára csöveket venni, mert a résolaj csöveket kicserélem. Ja s csak úgy szólok, minden gázolaj rendszerben van vissza csapó nyomástartó lábszelep, ebben is s gyárilag, csak az a kérdés hogy működik-e vagy sem. Én nem fogom neked a spanyol viaszt felfedezni, csak gondoltam, hogy megírom a gondom, s hogy miként tudtam orvosolni, hátha másnak ezzel is segítek. Csak azt nem értem, hogy az ember segítségért fordul ide, majd leírja hol tart te meg támadsz, mondjuk abban is kételkedem, hogy neked van ilyen autód, mert a butaságokat te is tudod osztani. S csak úgy megsúgom, ami olyat látok a kocsin ami hibaforrás azt mind ki fogom cserélni rajt, nem fogom magam leszívatni a spórolással meg a gányolással. Na majd este írom, hogy megoldottuk-e a gondot avagy sem. Ja s csak hozzá teszem, csaltam a tankjelzőn, hogy kevesebbet mutasson kicsit a valósnál, így tuti nem fog kifogyni belőle a gázolaj, mert a mutató még negyedet mutatott s irt is még 200 km-ert de csak kb 5-6 liter volt már benne. Most 10 literrel a piros tetején áll, úgy állítottam be.
  8. Már akinek. Én sohasem szoktam gányolni. Amúgy szerelőként dolgozom csak nem személy hanem kamionokban. Azért dobtam fel a kérdést mert nem ismerem a típust. S most szépen elmegyünk holnap az elindulásig s megkeresem hol szivárog nem meg mért. Ami olyan az csere.
  9. Nos a Goór rokonom, s ha nem baj nem adok a kezükbe kocsit. Amúgy ma kivettem a tankszivatyút ki kellet takarítanom, reggel vissza teszem a tank kitakaritása után, mert ugyanis már innét nem volt gázolaj, de a szivattyú dolgozik, mert kint padon megpróbáltam. Úgyhogy reggel friss nyál bele, szivatyú bele, s kezdőthet a légtelenítés, rendszer feltöltés majd indítás. Aztán jöhet a résolajcsövek cseréje na meg egy lábszelepet be kell iktassak a tankcsonkhoz. Jó lesz ez, de majd írom közben, hogy hol tartok.
  10. Üdv márkatársak. Vettem egy ilyen szép csodát, de nem tudom megérte-e? 1998as évjárat td 2.5 kombi,a bőrön kívül full. Nos gyöngyösről nagykanizsáig nem volt nagyobb gond. Másnap reggel nem indult, csak féktisztító befújassál. Nem izzitó gyertya gond, hanem gázolaj hiány miatt. Haza fele észre vettem hogy ég a motor check e ha nekiléptem s dolgozott a motor akkor elaludt. de csak akkor ha terheltem, ha nem nyomtam neki akkor ismét égett. Harmadnap reggel ismét légtorokba spray. Majd állt vagy 6 órát majdnem elindult magától is de mégsem, mert mintha levegős lett volna. Aztán haza fele ismét beringatta magát, mint amikor vagy van vagy nincs gázolaj, aztán megállt. Levettem a légtorkot, elől érzem a gázolaj szagot, amit a résolaj csövektől gyanítok. Holnap nekilátok kiveszem a gázolaj szivattyút, s megnézem hogy működik-e. De a motor check miért viselkedik így ez az ami zavar. Valaki esetleg akinek volt ilyen tapasztalata azt kérhetem hogy ossza meg velem. Köszönöm. üdv. Singlee. umzug24de@gmail.com
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.