Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

balboa85

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    24
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Város

balboa85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. balboa85

    Motor

    Ha kicseréljük jól működik fél évig. Egyből megszűnik a hiba,majd utána ismét előjön. A vákumcső nem repedt. Most utoljára ki lett cserélve a dugalj,amibe bele kell rakni,hátha esetelg vmi érintkezési gond,de nem attól se lett jobb. Azért fura,mertha mástól megy tönkre,akkor miért nem egyből jön elő a hiba,pár hónapig hibátlanul megy utána meg kezdi előről.
  2. balboa85

    Motor

    Sziasztok! Van egy 2001-es F astrám. Már a 3.map szenzor lett bele cserélve. Hibatünet a nagyon magas fogyasztás volt, kicseréltük a mappot a fogyasztás beállt 13L ről 6-7l re. Aztán kb eltelt fél év,majd kigyulladt a motorhibajelző lámp az autó rángatott,indulásnál akadozott az alapjárat fogyasztás ismét megnőtt. A map szenzor hibáját olvasta ki a diagnosztika. Ki lett cserélve,ismét jó lett minden. Aztán megint eltelt fél év és ugyane a hiba jött el, kigyulladt a motorhiba lámpa,rángatott. Ismét csere és most jó lett. Létezik hogy ezt az alkatrészt tönkreteszi valami? Vagy ezek tényleg csak fél évet bírnak? Mitől romlott el ilyen hamar? Még jó hogy 2év rá a garancia,így igazából gariba cserélték,de azért szeretném tudni,hogy mégis mitől lehet ez,hogy ilyen sűrűn elromlik? Válaszotokat előre is köszönöm!
  3. Sziasztok! 2004es Opel G astra 1.7 cdti z17dtl motorkódhoz mekkora szélességű hátsó fékbetét kell? Két fajta van 95,5 mm és 104,5 mm szélességű. Válaszokat előre is köszi!
  4. Sziasztok! Van egy 2004es G Astram. 1.7 cdti motor z17dtl motorkód. Tegnap reggel még szépen beindult,leálltam vele,majd másodjára műszerfalon felvillant a töltés visszajelző lámpa. (gondolom generátor hiba), eltudtam még vele jönni hazáig, utána már a motorhiba jelző lámpa is kivillant. Feltöltöttem az akkumlátort,reggel pöccre indult, a két hibajelező lámpa továbbra is kivillanva maradt,egyszer csak az alapjárat össze vissza elkezdett felpörögni és gázadásra kékes füst jött ki a kipufogóból,olyan koromszerűen színezte el a havat. Az olajszint rendbe van. Valakinek valami ötlete? Szervo elment, a generátor hiba esetleg okozhat motorral kapcsolatos hibát is?
  5. Aha akkor ez lett cserélve. okés köszi megnézzk a csövet is.
  6. Sikerült kiolvasni a hibakódot. A map szenzort dobta ki hibának. Elvileg ez lett már cserélve, ha minden igaz ez a szélvédő környékén van? Mert ott nem egészen egy éve ki lett cserélve egy alkatrész? Esetleg van máshol is map szenzor?
  7. Hát nekem azt mondta,hogy ennek még nem olyan a computere, hogy eltárolja a hibát. Csak akkor tudja kiolvasni mikor világít.
  8. Azt mondta a szerelő hogy nem tárolja el a hibát csak akkor tudja bemérni ha éppen ég a lámpa. o:)
  9. Sziasztok! Van egy 2001-es F astrám 1.6 benzines 8 hengeres. Mostanában olyat csinál hogy menet közben megtorpan, mint amikor hirtelen levesszük a gázról a lábunkat, rángat egy-2 mp-ig majd szépen megy tovább. Van amikor a motorhiba lámpa is kigyullad,de nem minden esetbe. Ha kigyullad a hibalámpa, következő indításnál vagy menet közbe kialszik magától. Valamint nem tudom van-e köze a hibához, de a fogyasztása is megnőtt 1literrel! Szerintetek? Lamdaszonda be lett mérve és jól működik.
  10. Lehet azert mert 2006-os. 2004-be sofima tipusu lett jo. A bosch tul hosszu es vekony.
  11. z17dtl, 1.7 cdti 2004es évjáratú az astrád? Ebbe a kocsiba ez nem ment bele, hosszabb és keskenyebb, mint a belevaló!
  12. A bosch tuti nem jó rá, rá se lehet húzni. Sofima volt a régi, az alapból kisebb és tömzsibb, míg a bosch hosszukás és vékonyabb. Bár cikkszám alapján jó bele,de mégse. Olajcserénél valószínű előbb leeresztették az olajat és utána lett kiszedve belőle a szűrő így előfordulhat hogy az miatt lett elég a 4 L. Amúgy 4,5l olaj kell bele, 5öt szoktak belerakni és úgy van egy picivel max fölött. Köszi a válaszokat! Ja és köszi a linket ugyanígy néz ki a flakon!!
  13. Arra valami ötlet hogy miért szaporodott meg az olajszint?? 4l flakonba nem hinném, hogy több mint 5l tettek volna. Idáig 4+1 L kellett bele, most meg beletettük a 4L és max felett van jóval.
  14. Bosch-t rendeltem tőlük. Telefonon is egyeztettem. De mégse jó bele, hosszabb 1mm-el és a belső átmérője is kisebb, nem lehet felhúzni a szűrőházra. Eredetileg ilyen volt benne: https://alkatreszek.hu/autotipus/opel/astra/astra_g_kombi_f35_1998_02_2009_12/17250/szurok/olajszuro/osszes_termek/-_1 A bosch meg ilyen: https://alkatreszek.hu/olajszuro_bosch_szurok_1/1457429199_sz Tök más a kiképzése is. A termékleírásba a bosch-t 92mm-re írják a másikat 94mm-re. Valóságba a bosch 93mm ami meg benne van sofima 92mm. Tehát a 92 a helyes méret,de nem értem akkor miért hozta fel a boscht erre az autóra ha nem is jó bele?! Az lehet a gond hogy a bosch nem betétes? Milyet érdemes bele venni márkába ami jó és passzol bele méretbe?
  15. Megnéznéd nekem! Most volt olajcsere,netről rendeltem. Ezen nincs hologram. Olajcserénél idáig 5l olaj kellett bele,most beletöltöttük a 4l flakont és max felett van a szint. Edge 5w-40-et tettünk bele. Kovácsauto alaktrészek oldalon rendeltem. Rendeltünk olajszűrőt is bosch és nem jó bele kisebb az átmérője és hosszam 1mm-el a leírtnál. Lehetséges hogy hamis az olaj és azért lett több a maximumnál? Vagy mi a csudától lett több olaj,mikor idáig 5L kellett és úgy lett maxon.??
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.