Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

padisah

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    OPEL G ASTRA 1.7DIT
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

padisah's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Sürgős segítségre lenne szükségem! Vettem egy 1996-os F Astrát tartlék autónak, dolgozni. (1,4 66kW). A kérdésem lenne: A klíma nem jó benne. A klímaszűrő ereszt. Mennék szerdán 1000 km-es útra, muszáj ezzel az autóval mennem. meg fogunk pusztulni klíma nélkül. A klímás nem ér rá megcsinálni, ő csak kivákuumozná és feltöltené. Hogyan kell kicserélni a klímahűtőt? Le kell ehhez venni a lökhárítót? Nagy műtét?
  2. Üdvözlet a társaságnak! Szeretnék segítséget kérni! Van egy Isuzu motoros G Astrám. Brutálisan veszti a vizet. 2-3 nap alatt kiürül a kiegyenlítőtartály. Nem forralja a vizet, olaj tiszta, víz (fagyálló) szürkés-barnás színű, szóval az nem teljesen kóser. Lehet, hogy csak koszos a hűtőrendszer. Csövek nincsenek felkeményedve. Sehol semmilyen szivárgásnyomot eddig nem sikerült találni. Nem tudom, mi tévő legyek. Rám akarják beszélni, hogy hengerfejes a járgány. Hűtőradiátor cserélve volt, meg a motortól a fűtőradiátorig menő cső is, mert ezek egymás után két különböző időpontban kirepedtek. Van-e valaki Debrecenben, vagy Hajdú-Bihar megyében, aki _ISMERI A TÍPUST_!!!!! elmehetnék, ott hagyhatnám a kocsit és szőröstül-bőröstül átnézné nekem a hűtőrendszert, radiátort, csöveket, bilincseket, bánat bütykét és el tudná dönteni, vagy kizárni, hogy ez hengerfej-e vagy sem? A hűtőrendszer átnézése után kompressziót, sűrítési végnyomást mérni, jó lenne a teljes hűtőrendszert megnyomáspróbázni, stb.
  3. Sziasztok! Most csatlakoztam a fórumhoz, egy 1996-os ISUZU dízel motoros Astrával kapcsolatban lennének kérdéseim. Legelső kérdésem az, hogy ebben az X17DT motorban, ami szemmel láthatólag egy közönséges "faék egyszerű" adagolós dízel, van- e valami ECU vagy motorvezérlő, vagy bármi elektronika, ami a motor működésébe beleszól? Arra akarok kilyukadni, hogy a hagyományos adagolós dízelmotornak, még ha katalizátoros is, szerintem nem kell semmilyen elektronika. Hiszen a dízelben minden vezérlést "elintéz" az adagoló. (Értelemszerűen a vezérműtengellyel merev szögkapcsolatban van) Ha mégis van ECU, az mit csinál? Ha nincs ECU, akkor elvileg egy adagoló mágnesszelepére kapcsolt 12 V-al mennie kell. Azért érdekes ez a dolog, mert utána akarok járni, hova avatkozik be az immobiliser, ui. ki akarom iktatni.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.