Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

VectraZo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    84
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    BP.XV.

VectraZo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kürt gomb javításra alternatíva: http://www.varrga.hu/ Nekem eddig ez a legszimpatikusabb verzió, bár tapasztalatom még nincs.
  2. Hát most már mindegy, meg nem is "legális" de lehetett volna "kézenfogni", megköttetni a kötelezőt és "átdátumozni" az esetet. Vagy ez nagyon gáz, ha amúgy tudjuk miről is van szó?
  3. Lambdaszonda kihülés esetére nekem bevállt a kipufogó bandázs.
  4. Azt megköszönöm! :-) Motor fórumon neked van problémád a ECU+IMMO párossal? Ha érdekel tudok én is ajánlani egy hozzáértőt. Nekem az ECU-val volt gondom 2-szer is, és mindkét esetben hasznosak voltak!
  5. Most már értem, köszönöm a segítséget. És a lényeg, hogy csak szét kellene szedni ezt a váltót egy "túrás" 5.-hez :-)
  6. Az kb annyi mint amit "csiptuning"-al szoktak ígérni :-). De ez legalább tényleg megéri, ha ennyivel olcsóbb marad az üzemanyag hozzá.
  7. Egy ideje magam is erősen gondolkodom egy ilyen e85 kit beépítésén. Több helyen írják hogy még teljesítménynövekedést is várható. Ez mennyire érezhető?
  8. Hát ez nem kevés sajna :-(. Ezt az utolsót viszont nem értem, mit jelent hogy nem szűken meg hosszan? Mert az lett volna a másik ötlet hogy ennyiért komplett f17wr-t lehet már venni.
  9. 3.74 szerintem a végáttétel. Amúgy 1.8-as motor. 3000-es fordulatnál valahol 100 és 110 között mutat. Mennyi lenne egy ilyen mutatvány? :-)
  10. Üdv! Nekem F17CR-es váltóm van és engem is nagyon zavar hogy autópályán sokat pörög. Ezt a fajta váltót is lehet így "javítani"?
  11. '98-as x18xe1-es G Astrámon erősebb fékezéskor és intezivebb kanyarban kigyullad egy piros !-jel a műszerfalon, az ami akkor is ég ha behúzom a kéziféket. Ez vajon mit jelent?
  12. A második problémád: eltört a belsőlevegő keringető lap csapja .
  13. Hát nem hiszem, hogy egy feszítő ugy menne tönkre, hogy egyre jobban feszít, inkább pont fordítva. szerintem a pumpa csapágyával van valami gixer. Garban nem cserélik?
  14. Van egy kis problémám. Az autómon kb 10 ezer km ezelőtt volt vezérlés csere (szíj, feszítők, görgők, vízpumpa). Kb 2 ezer km ezelőtt a vízpumpa elkezdett nyüszíteni alapjáraton. graf volt benne és sajnos csak otthon vettem észre de szintén Grafot vettem megint. Szóval visszaszereltem az új pumpát és alig telt el 2 ezer km már megint nyüszít alapjáraton. A kiszerelt vízpumpa csapágya bizonyos pontokon beugrik, ami nem tudom mitől lett.... Mikor az új pumpát beszereltem a feszességet a könyv szerinti "used" jelhez igazítottam. Mit rontok el? Miért hal be egy pumpa ilyen hamar? Lehet a feszítő úgy rossz hogy túlfeszít???
  15. Mennyibe fájna? Ha szabad megérdeklődni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.