Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gauto

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

gauto's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. RendiCSEKK! Persze!
  2. Pest megye, de járok Pesten többször is hetente... 2-esben talán 108-ig megyen...jó mi?
  3. http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=14...r=asc&start=685 Itt már 1* felvetettem ezt a témát... Egyébként engem nem is az 5. fokozat zavar, hanem a 2. Ugyanis az is hosszú, és egy kikanyarodásnál meglepetések érhetnek ha nem váltasz vissza 1-esbe... :-( Mindez ugyebár az alacsony fordulaton gyenguska 16v mellett...
  4. Pedig DE! Tuti gyári! Ha akarsz találkozhatsz egy ilyen ritkasággal...jó pénzért! 8)
  5. Legjobb tudomásom szerint adott mocikhoz többféle váltó társul(hat)... Pl.: saját Astra G 1.4 16v 2001-es 5-ben, 130-nál 3000f/min, de ültem már 1999-es 1.4 16v-ben és 2004-es Classic II 1.4 16v-ben és azoknak rövidebbek az áttételeik...
  6. Kicsit megkésve...én úgy tudom, hogy az 1.6 SE/SI utódja. 8 szelepes és hengerenkénti bef. (85LE@5400 és 138Nm@2600, sűr.arány:9,6:1) (Adatok : www.opel.hu -> AstraG->műsz.adatok->pdf letölt) Eleinte leginkább Astra Van-ban láttam ilyen mocit, később az árlistákban már 5 személyes Astrákat is láttam. Mindez az Astra Clasic II megjelenéséig igaz. Bár a Danubia HUNlapján még akad... :-) ( http://www.opeldanubia.hu/arak.php ) Üdv, Gábor
  7. gauto

    Motor

    Lehet, de én most csak G -ről beszélek/írok. Van a LadaKlub oldalán egy xls file, amivel lehet bűvészkedni "váltó-áttétel-ügyileg". Próbálgatással kijöttek az én méréseim (mivel fogalmam sincs sem a váltó, sem a diffi áttételéről). (tegyük fel: diffi:3,27 kerék:60, akkor a fokozatok: 3,73 2,00 1,34 1,00) A táblicskuból látszik, hogy az egyes és kettes között túl nagy a különbség... OPEL16V! A Te adataidat beírva picit már jobb a helyzet... ...de 90LE@6000 és 125Nm@4000-hez még mindig kisebb különbségek kellenének. Akkor a fordulatot a "húzós" tartományba lehetne tartani (ha szükséges). Rosszul gondolom? Na ez a nagy harci helyzet :-( (mennyi bajom van...) Gábor /gauto/ u.i.: xls file: http://www.celtia.hu/ladaklub/egyeb/valto_v10.zip
  8. gauto

    Motor

    Ezek után az én váltó-áttétel tesztem 3000-es fordulatnál eképpen alakul: 2001.08. Astra G 1.4 16V Comfort+klíma ........ kilóméter-óra ........ digit (rádió-kijelzőn) I.............. 28 ............................ 25 II............. 52 ............................ 48 III............ 77 ............................ 70 IV............ 105 ........................... 96 V............ ~130 ....................... ~117 gumi is gyári 195/60 R15 (Comfort felszereltség) Köszi az eddigieket is! Gábor u.i.: kinek is van újabb "TIS progija"?
  9. gauto

    Motor

    Hali! Váltó-áttétel mégegyszer. Egy 2001-es Astra G 1.4 16V -ről van szó. Minden gyári. Szvsz ez a bizonyos 1.4 Ecotech motor nem gyenge (1.4 kategóriában) DE nem nagyon szereti az alacsony fordulatot. Nem valami könnyű a G kasztnija sem. Ezek után az ember fia azt gondolná, sebaj a váltót biztos hozzá igazítják. Mint a japcsik... De NEM! Nem lehet kettesben bekanyarodni egy elsőbbségtáblánál! Ha pörgősen vezeted akkor egy kicsit használhatóbb, de ha egyesben 6000f/perc-nél kapcsolsz kettest, a fordulat leesik 3200f/percre és olyan mintha megállna az élet!!! Vezettem 1.6 16V-s G Astrát annál rövidebbek voltak az áttételek (műszerfal alapján). Pont fordítva logikus, nem?! Ezért érdekel, hogy másoknál mi a helyzet... Gábor
  10. gauto

    Motor

    Hali! Normál, manuális, 5 sebességes. Mást nem tudok róla. (kellene? Honnan?) Egy 2001-es Astra G 1.4 16V -ről van szó. Gábor
  11. gauto

    Motor

    Miért kell benyaszűrőt cserélni ilyenkor? A tankot is kimossa? G.
  12. gauto

    Motor

    Kösz Gepard! Mások adatait is szívesen venném! Gábor u.i.: a neten nem lelem a váltóáttételeket...tipp?
  13. gauto

    Motor

    Üdv CARtársak! Honnan tudhatom meg egyes Opel típusok váltó-áttételezését? Egyúttal megkérdezném Opeltársaimat (főként G Astra) kinek milyen sebességet mér Opeljuk pl. 3000 fordulat/perc-nél különböző sebességi fokozatokban (elég lenne 1-2-3 talán 4, nem kell szálguldozni...) Gábor
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.