Hali mindenkinek! Most regisztráltam egy órája a fórumban, úgyhogy új vagyok itt.
Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy astra f '92 1.8i automata (4 sebesség, téli és sport menet, extrák: majdnem full) típusú autónak. Miután megvettem kb. 2 hónapig nem volt semmi baja, majd egyszer lerobbantam az úton. Ekkor még nem sokat tudtam az automatákról, de annyit sejtettem, hogy csak N-ben tudnak elhúzni szerelőig. Így is volt, elhúztak kötéllel. Szépen megjavította az autót 1 héten belül, ha jól emlékszem a hengerfejtömítés szakadt át és 2 henger összedolgozott (de lehet most h_lyeséget írtam), teljes olajcsere, szűrők (talán szimering is volt)... 54 ezer. Azóta teljesen rendben van az autó, ha kell megy mint a disznó. Nem tudom, hogy a vontatás miatt van-e, én azóta úgy tudom nyugodtan lehet vontatni automatát, de előfordul (főleg hidegebb időben) nálam is főleg ha több napot áll a garázsban, hogy hideg motornál álló helyzetben hátramenetbe kapcsolás után jön a hibajelzés, villog a sportlámpa. Aztán motor leállít, újraindít és semmi gond. Egyébként azt vettem észre, hogy csak akkor jön elő, hogyha hirtelen rakom R-be, pl. D-ből rakom R-be és a 2 kapcsolás között megállítom N-ben akkor tuti nem lesz gond és szépen vált hátramenetbe, egyébként lehet hogy ránt egyet a kasztnin. Lehet mégis kellett volna a váltógenerál? De lehet, hogy már az előző tulajnál is csinálta csak elfelejtett róla beszámolni. Ezen kívűl semmi probléma motorikusan, ügyesen teszi a dolgát minden fokozatban.