Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tgabor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Nagytarcsa

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tgabor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. És hogy férek hozzá? Persze ha nagyon szét kell szedni akkor hagyom egyenlőre
  2. Nemtudóm, hogy ez történik-e nálam is mert hirtelen fordulat emelkedés nem volt hisz az emelkedő miatt nem tudott gyorsan növekedni inkább olyan tartós 2500 után lassú emelkedés és úgy jött. Ma reggel viszont a pályán gyorsítottam szépen egyenletesen de 4-be szintén 2500 körül bejelzett, majd kialudt. De ha már meleg szépen megy 140-150 is.
  3. Olyan kérdésem lenne Z17DTH -val kapcsolatban, hogy most ahogy hidegebbek voltak, nem volt még teljesen meleg a motor, de már kb mentem 3 -4 km-t. Elég nagy emelkedő, kicsit meg akartam húzatni 4. ben. Olyan 2500 - 3000 között megjelent a kulcsos jel majd nem gyorsult tovább, felraktam 5. be pár másodperc múlva el is tűnt. Miután mentem még vagy 10 km-t melegedett a motor rápróbáltam már szépen ki lehetett húzatni. A kérdés az lenne hogy ez hiba vagy opció? Azóta még kipróbáltam 2x is sikerült ugyanezt reprodukálni. Szóval van benne ilyen védelem vagy valami gond van vele. Hibakódot nem tárolt el.
  4. köszi A kijelző akkor nem olyan fontos, viszont a bajom az üléssel van. Az a tippem, hogy valami csuszka van benne elkopva, de egyik alkatrészshopban sem találok ilyet csak VW típusokhoz. Szedett már szét valaki ülést?
  5. 3. GID de nekem a hátralévő távolságot írja és a pillanatnyit, ami az opelmuhelyen (H astra vételi tanácsadó) van a képeken az az átlagot is
  6. Sziasztok Nemrég sikerült a G astrát H-ra cserélni, és lenne pár kérdésem. Mivel vegyes kérdések ide írom. 1. Hátsó ajtó alul a gumikédernél megáll a víz, opelműhelyen van leírás hogy a hangszóró mellet folyik be a víz, de ebben nincs hátul hangszóró. Mi a teendő? (még nem szedtem szét) 2. Vezetőülés sajnos néhány centit (max 1-2 cm) elöre vagy hátra kottyan fékezéskor vagy gyorsításkor, nem nagy dolog de engem idegesít, mit lehet vele tenni? 3. A nagyobb kijelző van benne, de csak pillanatnyi fogyasztás ír, nem lehetne hogy az átlagot írja ki főképernyőre? 4. Tud valaki utólag beépíthető jó könyöklőt bele? 5. Z17DTH-nál mi az üzemi höfok? Szerintem 75 C nem elég és termosztát csere lesz Köszi
  7. Aha , most nézek egy videót, hogy az egy billenőkapcsoló és erővel kell nyomni, én azt hittem az egy apró mikrokapcsoló a kis pötty alatt:)
  8. Olyan érzéketlen a gomb nem is érzem h megnyomom. nincs abba valami mikrokapcsoló? A kapcsoló végén van nem, az ablak felé úgymond?
  9. Köszi De akkor miért irja a könyv a 30-at tempomatnál? Akkor 60-70-ig nem reagál semmit nektek se?
  10. Sziasztok Hétvégén lecserélődött a G astra H astrára . 1.7 101le. Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van e leírása valahol az fedélzeti komp. -ról. A kézikönyvben az van , hogy annak külön leírása van , de az opel oldalán csak j astrához van. (Sajnos azt se tudom mit nyomjak nem volt még ilyen bonyolult autóm nekem ez űrtechnika :)) A másik, hogy a tempomat nem reagál semmire, 30 felé megyek, fékezek egyszer de bármelyik gombot nyomom a bajuszkapcsolón még a km óránál sem jelez vissza, illetve a műszerfalon is van egy benyomható gomb ami kiugrik és azt tekergetve sem történik semmi. Amúgy a kormányon minden működik szerintem nincs megzavarodva a CIM. Illetve ezt is biztos tudjátok, de nekem is van sejtésem, de találkozott már valaki azzal, hogy néha bevillan, hogy kevés a hűtővíz, de persze van benne. Hol van az érzékelő vagy mit nézzek meg? És van valahol leírás ködlámpa beépítésről utólag? Köszi
  11. Sziasztok Hétvégén úgy néz ki megnéznék pár H astrát saját részre. Az opelmuhelyen lévő leírást már elolvastam, de azért itt is megkérdezem mire érdemes figyelni? Két típus érdekelne, (igazából benzinest nem nagyon találok) Kombi 1.7 101 le és az 1.9 150le Elvileg mindkettőben volt kettőstömegü cserélve. Az 1.9 részecskeszüjője állítólag hibátlan, viszont azon vezérléscsere kell. Illetve azt mondta az eladó, hogy a motorháztetőn apró rozsdákat lát, pedig törve nem volt magyarországi. (nem értem mire gondolhat). Ugy tudom itt a váltóra is kell figyelni mert gyárilag kevés az olaj. Csábít a 150le de nem tudom mennyivel macerásabb az a motor. Köszi
  12. Az enyém is eladó lett, hátha valakit érdekel. A HAHU -s ár úgy van megadva, hogy még nem sürgős, de ha itt valakit komolyan érdekel természetesen megbeszéljük. https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-12084821
  13. Tudom kissé hihetetlen, így lehet nem is írom bele a hirdetésbe ne kelljen magyarázkodni. Nem az a tipikus piacra járós nyugdíjas mint Magyarországon az idős bácsikról kialakult kép, szeretnek kirándulni, élvezik a nyugdíjas éveket Asszem azóta J astránál jár már 80 körül van. Mindegy ez a mese része úgyse érdekel senkit
  14. Szerintetek én mennyiért hirdessem kb 1 hónap mulva. 2005 gyártás 2006 forgalomba helyezés. Z14xep, klima, abs, el ablak. 2. Tulaj vagyok első tulaj csaladon belül idős bácsi 170e-el vettem. Most van benne 240 80% pálya, 207 nél lánccsere. Rozsdamentes parkolasi sérülések nélkül. mennyi lehet a hirdetési ára?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.