-
Hozzászólások
60 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
zsop névjegye
- Születésnap 1969-01-22
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Heves
zsop's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Valaki újíttatott már fel HDK-s fejet? 25e-ért hirdetik. Meg tudják ezt jól csinálni? Tartós? Érdekelne a téma.
-
Nekem is ezt csinálta kb. egy éve. Először ritkán csapkodott, aztán egyre sűrűbben. Végén már szinte egyfolytában. Először én is műszerfalon kívüli kontakt hibára gyanakodtam, át is néztem mindent de nem találtam semmit. Végül mérgemben vettem bele egy másik óracsoportot. Azzal rögtön megjavult. Hurrááá!!!! Minden szép és jó volt! Idáig! Most megint kezdi! Ezt nem hiszem el..... A régi óracsoportot most vizsgálja a villanyász, hogy mi lehet a közös az üza. és a ford.sz mérőben.
-
pepy31! A vaterán kérdeztél. Sajnos már elkelt.
-
Dízeleseknek!!!!!!!! http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1434073672.html
-
Hát akkor a gyér fűtést sajnos a radiátornak kell betudnom. Hát nincs szerencsém! Nem visz rá a lélelek hogy nekikezdjek ennek a melónak. Még szerencse hogy ilyen "jó" telünk van! (eddig)
-
Hát igen. Már körülölelgettem a motort, a váltót alulról, felülről. Végigtapogattam mindent. Nincs meg. Tulajdonképpen autószerelő volnék. Valamellyest értek is hozzá. Szóval kicsi fogalmam van a dolgokról. Abban igazad lehet hogy kiszedték a csapot, de akkor miért működik tökéletesen a hideg-meleg beálíitás?! Vagy ahhoz nem kell a fűtéscsap? Elegek a csappantyúk?
-
Sziasztok! Nincs valakinek 2.5td-hez való adagoló kinyomó célszerszámról rajza? Hivatalosan, ha jól tudom KM-825.
-
92-es hibakód: Tempomat hiba teljesítménycsökkenés: talán a katalizátor?!?!
- 3.291 válasz
-
Ahaaaaaa...?! Köszi a választ!:D)
-
Ha már az adagoló cserénél tartunk! Ha komplett adagolót akarok cserélni, mit kell figyelembe venni? Minek kell egyezni? Gondolom az adagoló test az egyforma. Az elektronikánáll kell valamit nézni? (95' 2.5 tds)
-
Úgy van. Csak kinyomott kuplungnál, és járó motornál ha kinyomom a kuplungpedált. Egyébként először a kuplung szerkezetre gondoltam, de ugye az kinyomott állapotban meg van feszülve. Érdeklődtem egy szerelő ismerősömnél és azt mondta, hogy cserélt már kettőstemegű lendkereket azért mert csattogott. Mondjuk az más tipus volt. Azért kérdeztem itt, mert hát itt a fórumon mégiscsak nagyobb az egy főre jutó 2.5td omega átlaga. Szóval ha egy kettőstömegű szerkezete megkopik akkor nem idézhet elő ilyen problémát? Jól van, tudom hogy szedjem szét, s majd úgy is meglátom, csak szeretnék felkészülni hogy mire számítsak. Tudom, tudom. Számítsak a legrosszabbra, akkor nem ér meglepetés.
-
Ha kinyomott kuplunggal indítok, (ahogy kell) akkor valami zörög, csattog. Ugyan ez van amikor leállítom. Ha már megyek vele, nincs semmi hangja. Nem ráz még. Gondolom az a későbbi fázis.
-
Sziasztok! Megtudná valaki mondani hogy a 2.5td omega manuális váltója megegyezik-e a BMW váltójával? Illetve konkrétan a kettőstömegű lendkerék egyezősége érdekelne. Sajnos az enyémen eléggé zörög, és egy BMW-s lenne bontottan. üdv