Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mtxagent

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Budapest

mtxagent's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Hírnév

  1. Úgy tudom, hogy csak a hátsó lökhárító mögött van egy szellőző ajtócska a külvilágba. RIP hörcsög, majd ha büdi lesz, megtalálod.
  2. Ez ilyen, ha rövid távokat teszel meg, és nem tegnap volt olajcsere. A vízpárával emulziót képez az olaj, és ezt látod. Ha kihúzod a nívópálcát, azon is hasonló lesz. Ha letörlöd a sapkáról ezt a cuccost, visszatekered, kis idő múlva letekered, a párát is tettenérheted.
  3. Huh, akkor megnyugodtam... 77777 km http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=773Clipboard01.jpg
  4. Ez ilyen. Nyöszörög itt ott. Nekem is volt ilyen. Ment szilikon, gumipogácsa csavargatás. Részemről a gumipogácsa kicsavargatása nem hozott javulást, csak erősebben kellett levágni az ajtót. Aztán egyik napról a másikra megszűnt. Most a kormány mögött lévő műanyag burkolat ad ki hangot. Majd ha melegebb lesz, megszűnik XD
  5. Az igaz, hogy nem vonatkozik a KRESZ az általam említett dolgokra, és nem repeszt feléd, de bele lehet halni. Annyi a különbség, hogy egy felelőtlen autóst még meg lehet kérdezni, ha túléli, egy sziklát meg nem. Sok autóban a műszerfal akkor is világít, ha már ráteszed a gyújtást, fényszórótól függetlenül. Becsapós lehet.
  6. Tulajdonképpen arra is lehet számítani, hogy az úton egy döglött vaddisznó, szikla vagy egy kamiongumi hever. Az sincs kivilágítva. Sajnos ilyen ez a helyzet. Minden nap, amikor kocsiba ülsz, kell egy adag szerencse is.
  7. Osztom tgabika véleményét. Ez a helyzet, amit leírt.
  8. Én eddig úgy tudtam, hogy +3 fokig működik a klíma, de már meg is cáfoltál XD Akkor most az új tippem -5 esetleg -10 fok.
  9. Ősszel, télen nem nagyon gyűlhet semmi a kondenzvíz tálcába (hacsak nem folyik oda be valami úton módon... nem hiszem). Kondenzvíz csak a klíma működése közben kerülhet a tálcába. Ne feledd, esős + párás időben csak a klíma vagy a üzemmeleg motor segítségével fújt jó meleg levegő ér valamit. Ha meg esetleg belső keringetésen vagy akkor iszonyat pára lesz egy pillanat alatt.
  10. Ha belső keringetésen van, akkor magas fokozaton erős hangja van, de nekem nem rázza a műszerfalat.
  11. Talán én nem sípoló hanggal jellemezném, de az tény, hogy magasabb fordulaton a klímakompresszornak van egy hangja, ami az utastérbe is behallatszik. Jön valamennyi. Ha zavar, zárd manuálisan el a befúvókat.
  12. Volt ilyenem. Nekem a kábelkötegnél valamiért elégett az index szál. Egyik irányban sem működött. Szakasz kivágás, új vezeték, kész.
  13. Esetleg fecskendővel nyomj egy kis vizet a hőcserélő alatti tálcába, és figyeld a kocsi alatt, hogy kicsöpög-e.
  14. Szerintem jó helyen kutatsz. Ha a dobban a rugó rendben van, akkor én is bowdenre gyanakodnék. Lehet kezdődő bowden kirojtosodás valahol bent, koszosodás, és ez visszatartja.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.