Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Wolfied

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

Wolfied last won the day on November 17 2020

Wolfied had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F
  • Város
    Budapest

Wolfied's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

3

Hírnév

  1. Sziasztok! Egy 97-es F astrám van. A bal első lengőkart cserélném, de a hátsó szilentjét(ami merőleges) nem tudom kitekerni. Elvileg simán csak ki kéne tekerni (legalábbis a másik oldali lengőkarnál simán csak kitekertem amikor azt cseréltem), de most hiába tekerem forogni forog a csavar de nem tekeredik ki (Mindkét irányba egyformán tudom tekerni). Valamennyire biztosan szorul mert kell erő a tekeréséhez. Próbáltam tekerni a kocsit megemelve és kerékre visszaengedve is, de nem jártam sikerrel. Van valakinek ötlete? Válaszotokat előre is köszönöm.
  2. Sziasztok! Egy 97-es F astrám van. A bal első lengőkart cserélném, de a hátsó szilentjét(ami merőleges) nem tudom kitekerni. Elvileg simán csak ki kéne tekerni (legalábbis a másik oldali lengőkarnál simán csak kitekertem amikor azt cseréltem), de most hiába tekerem forogni forog a csavar de nem tekeredik ki (Mindkét irányba egyformán tudom tekerni). Valamennyire biztosan szorul mert kell erő a tekeréséhez. Próbáltam tekerni a kocsit megemelve és kerékre visszaengedve is, de nem jártam sikerrel. Van valakinek ötlete? Válaszotokat előre is köszönöm.
  3. Sziasztok! Egy kis tapasztalatot írnék le, hátha másnak is segít. A kormányösszekötő kart akartam cserélni, de brutál módon rá volt rohadva a rúdra és az összeszorító csavar is. Pár nap kínlódás után végül levettem az egész kart így nyugodtan hozzáférve tudtam végül hidegvágó és fűrész segítségével kicserélni. Tanulság: Ha rá van rohadva, vegyétek le az egész kart így jobban hozzáfértek és ha van kéznél még egy satuba is be tudjátol fogni. És még rozsdaoldóba is be tudjátok áztatni.
  4. Wolfied

    Elektromos

    Sziasztok! Köszi a tippeket! Amúgy a vezetőoldalinál volt a központi. Végül minden kibontása hozott eredményt. Nem gyári volt a riasztó, a motortérben volt kürtnek álcazva. Azért nem indult be a kocsi, mert a központi meghülyült és miatta blokolta a riasztó a motort. Lekötöttem ami a riasztó meghülyülésével járt, így azt is lekötöttem. Most megy minden. Illetve egy tipp, nekem be volt kötve egy kapcsoló a riasztókör kikapcsolására, de nem a riasztónál, hanem a kesztyűtartó alatt. Persze ezt már csak utólag vettem észre, de mindegy mert úgyse használtam egyiket se :D
  5. Wolfied

    Elektromos

    Köszi a válaszokat. Sajnos nem tudom, hogy gyári-e, hozzám már így került. De be tudom indítani a kocsit így is, szóval aligha gyári (mert így nyilván nem blokkolja a pumpát). Valszeg az lesz a megoldás hogy a kürt biztosítékát veszem ki és ha szerencsém van arra van rákötve és nincs saját kürtje. Ha mégis akkor meg kell találnom hol van maga a riasztó és ott lekötni a kürtöt.
  6. Wolfied

    Elektromos

    Szia. Megnéztem, de semmi. Valszeg a motortérben lesz a gond, mert mintha szikrát is láttam volna. Most azzal próbálkozok, hogy kivegyem a riasztó biztosítékát és akkor nyugodtan keresgélhetem a bajt a süketítő hang nélkül, de nem találom. Egyes leírások szerint a bizt tábla hátsó oldalában van, de nekem ott nincs semmi. Valami tipp, hogyan köthetném le a riasztót?
  7. Wolfied

    Elektromos

    Szia. Köszi a tippet, de sajnos nem vált be. Azon gondolkozok, hogy lekötöm a riasztót, hogy legalább ne csipogjon amíg megtalálom a rövidzár helyét. Viszont nem nagyon látom egyik alaprajzon se, hol is van.
  8. Wolfied

    Elektromos

    Sziasztok! A következő lenne a kérdésem: A napokban szereltem a 97-es x14nz F astrámat, volt némi dolgom a motortérben is. A szerelés közben azt vettem észre, hogy ég az utastér világítás pedig minden ajtó zárva. Próbálgattam és ha nyitva volt valamelyik ajtó akkor erősebb volt a fénye, de így is világított. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, ezért lehúztam az aksit, hogy kivegyem az égőt ha majd kihült és később utánna nézzek. Viszont amikor végeztem ezzel és vissza akartam kötni az aksit, a szoksásos egy csippanás helyett a riasztó folyamatos csippantgatásba kezdett. Sajnos azóta is ezt csinálja ha visszakötöm az aksit. Próbáltam a távirányítóval kikapcsolni és megmozgatni azokat a kábeleket amikhez kozzáérhettem, de semmi. Ugyanakkor a motor indítható, a csipogás közben is folytatódik. Van esetleg valakinek ötlete hol keressem a bajt? Előre is köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.