Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

frankee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    82
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Legutóbbi látogatók

1.602 profile views

frankee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Na igen de még mindíg digitklímás illetve nem tudom milyen egy Astra g Gyári navijának a térképe. Ha nincs szerencséd Magyerországot nem is ismeri.
  2. Digitális klímához van nekem nem jó. Ráadásul 130 Euro postával és nem szállít csak Németbe.
  3. Hja azt még nem is mondtam, hogyha ott akarod vezetni ahol gyárilag akkor ki kell szedni a 2 első ülést, meg a váltókonzolt .meg a kárpitot, illetve a kárpitot nem is kell de irtó kellemetlen alatta dolgozni. Mindent betekertek ragacsos szigetelőszalaggal, nagyon érdekes helyeken van kábelrögzítő patentek. Ritka undorító meló. Plusz jönnek a hülye ötletek hamáááár szétszedtem akkor ménetegyem be az ülésfűtés vezetékeit, ha meg kintvan az ajtókárpit akkor nem kéne a kicserélni a nevetséges műanyag hangszórókat egy komponens szettre. Meg még néhány agymenés.
  4. Ja mind szépen egybe van fogva a fehér mindenképpen mert az blokkolja a 2 hátsót. A vastag pirosak meg a vastag barnák meg a bal eső A oszlop zöld csatijába megy onnan meg a biztosítéktáblába meg a testpontra. A piros sárga meg a közontizár vezérlőjébe amit nem értek tisztán. Én kifogtam egy olyan köteget amiben mindkét ajtós megoldás benne volt tehát duplaannyi kábel volt benne mint ami kellett de változtattak a színeken is időközben. Ami még nehezytette a munkámat az volt, hogy az utólagos riasztót pont a hátsó ablakemelőről tápolta meg valami istenbarma, egyszerűen tőben elvágta 2 órám ráment míg kibontottam és megoldottam, hogy jó legyen. Nektek automata az ablak? Nekem az egyik nem a másik igen!
  5. Esélytelen keress egy komplett utastérköteget amibe benne vannak ezek a kábelek. Én 3 napot szántam arra, hogy keressek egyszínű még csak csak akadt de azt is csak 100m-t adtak volna színenként! Meguntam vettem egy komplett köteget. Nem viccelek egy fa alól halászta ki a bontós tiszta kosz meg falevél volt. Azt mondta nem keresi senki ezeket. A kábel ha megvan akkor már csak a cstiba való spéci csatlakozó ami a másik érdekes kérdés az sincs csak úgy sehol. A bal első ajtóba meg neked kell készíteni a négyes csatiba a vezetékeket.
  6. Ja csak 2 gond van a klimavezérlő emlékeim szerint bovdenes és iszonyat paszentosan van benne azt meghosszabbítani biztos élvezet plusz van keresztben egy merevító fémből amit én nem szívesen vágnék el. De a gyári satnav középkonzol tök jó lenne mert azon jó mélyen van az LCD talán napsütésben látnék is valamit belőle így. Az ITX-es rendszert eddig csak ezért nem raktam bele mert nehéz lett volna szépen belefaragni a kjelzőt. Az 1 DIN motoros cuccok meg nagyon gagyik és túl sokat kérnek érte.
  7. Én egyedül csináltam, f...am is, hogy eltöröm az ablakot, kicsit le kell engedni a csuszkát akkor könnyebb. Mindkét első ülést ki kell szedni hozzá mert alatta megy el a köteg, meg a vátókonzolt. A gyári csatlakozókat már megszereztétek? Nekem egy egész utastér köteget kellett vennem emiatt. A bal első ajtóban lévő köteget is cserélitek mert a csak két ablakosban nincs benne a négyablakos kapcsoló plusz szálai. A piros sárga ami elmegy a négy ablakhoz és utána meg a központizár vezérlőhöz az mire kell neki?
  8. Mielőtt beszereled nézd meg a csuszkán lévő műanyagot nem törött e vagy repedt. Nekem az volt nem vettem észre beraktam elpattant és még a bovdent is tönkretette. kb 20 euro volt a cseréje. A másik neked ki van építve a vezeték a B oszlopig? Ja és nekem az egyik tanítható automata a másik meg nem nem tudja valaki miért?
  9. A gégecső a bal oldali küszöbig és ott pedig az A oszlopig megy. Nekem ez a rész a zöld nagy csatiig nem volt bevezetékezve de onnan a biztosítéktábláig onnan meg a középkonzolig már be volt.
  10. Én túl vagyok ezen a témán. Nincs olyan, hogy túl nagy meló csak aránytalanul nagy szívás van. Én elég nehezen találtam hátsó ablakemelőt. Amikor találtam akkor annyira megörültem, hogy nem néztem meg rendesen mindkettő kicsikét törött volt. (két kis alig látható műanyag biszbasz ami miatt az első felhúzásnál szétment az egész mechanika. Viszonylag olcsón németből megjött a javító szett. A kábelezés, érdekes kérdés, alapjában véve nem bonyolult, minden okosabb elektronika a motorokban van kell nekik egy test egy pozitív egy le meg egy fel szál illetve egy fehér ami csak a két hátsónál van értelme ez kapcsolja le, hogy csak a bal egyből lehessen fel és le húzni. Nekem az első ajtókban már volt villanyablak de a hátsók egyáltalán nem voltak bevezetékezve. Ha nincsenek és nem találsz egy megfelelő belsőtér köteget az gáz mert a csatlakozóban lévő lábakat nem igazán lehet venni. De több színű vezetéket se nagyon. Ha megvan a köteged akkor már jó mert csak ki kell fűzni és be kell tenned a te autódba. Ami azt jelenti, hogy 2 első ülés és kárpit kiugrik kardánkonzollal együtt eszement mennyiségű szigszallag lejön meg felmegy és kész is. Ha valami konkrét kérdésed van igyekszem válaszolni. Nekem is lene egy kérdésem: A hátsó ablakemelőből volt autómata és nem autómata is mert az egyiket be tudom tanítani, hogy gombnyomásra felmenjen a másikat meg nem? A másik meg szerintem egy zseniális szerzeményem most került be az autóba, Astra H kartámasz. Sokszor szemeztem ebay.de-n velük de postával mindig horror ára volt egy fórumozó meg itt árult egyet viszonylag emberi áron. Kb 15 perc alatt beszerelhető volt: Kartámasz 1 Kartámasz 2 Kartámasz 3 Kartámasz 4
  11. http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1478919440.html Lehet ez nem jó hozzá de lehet van neki valami. Az opelbontót a pesti úton meg a vateran a Maddox76 vagy valami ilyesmi néven hirdetőt kéne megkérdezni, talán nekik van ilyen állatuk mint ez a kat. Én örülök neki, hogy nekem még x16xel-em van és a kat alul lakik egy cső közepén. Egyébiránt mitől jobb az ha belerakják egy bonyolult öntvényházba? Nehéz legyen gyártani, ne lehessen jól hegeszteni?
  12. Én is ezzel szívok. Nekem még annyi nehezítés van, hogy zafiráét sikerült szereznem benzinest csak a műanyag előlapot kellett cserélni de az azért nem volt jó mert kidobott egy pr09 nevű kódot amire nem jöttem rá mi az. Ezután átszereltem a saját nyákomra a számlapját azzal a felkiáltással "nekem csak a számlap és a megvilágítás meg a mutatók kellenek". Nem jött be a fehérnek más az osztása és feljebb kezdődik . Most csavargatással jó a benzin és a vízhőfok meg a fordulatszám (bár ha belegondolok lehet az se jó csak nem vettem észre) a sebesség meg 110 M0 140-et mutat 50 helyett meg 60-al megyek. Kicsit idegesítő. Szétszedem hétvégén visszamegy az eredeti nyálkap. Csak azt meg nem tudom mi a rák az a pr09. Akitől vettem azt mondja teljesen új 0 kilóméteres, zafira a 1.6 benzin. Az meg elvben a kasznin kívül egy astra g 1.6 benzin. nem?
  13. Jóóóóóóóó drága a cucc a lomex-ben ez 3 forint. tudom csak kettő kell belőle de akkoris.
  14. Nekem a szerelőm azt mondta az az egy amit nem ajánl. Az akutátorok amik a váltást intézik egy kisebb vagyon. Bár ez viszonylagos mert nekem már 30 e Ft is egy kisebb vagyon. Valakinek meg aprópénz.
  15. Sziasztok , adódott egy kis problémám. Valamikor múlt nyáron elfolyt a motorból a víz az M0-n. (120 km/óra 30 fok árnyékban) Az utángyártott hűtő kilőte a leeresztő csavart. Csak elkezdett rángatni majd megállt. Hazahúztak én meg reménykedtem, hogy ha feltöltöm beindul. Ez meg is történt. Beindult nem rángatott, nem melegedett, a víz sem fogyott, nem volt trutyis az olaj sem a víz. Már azt hittem megúsztam. Aztán azt vettem észre fogy a víz, de nem vészes mennyiségben és a vízpumpánál folyik is. Ezután meg irtó keményre felfújta a termosztát és a hűtő közötti vastag csövet. Le is álltam vele anyagi okokból egész télen nem is jártam vele, meg van másik autó úgyhogy nem is volt sürgős. A hétvégén viszont az esedékes gyertyacserénél megejtettem egy kompresszió mérést. Sajnos elszomorított vezérléstől számolva 8,5-12-13-13,5 kg/cm2 volt a hengerekben a nyomás. A motor egy X16XEL 175000 Km van benne. Szerintetek megúszom egy hengerfej tömítés cseréből esetleg hengerfej síkolás stb. vagy mélyebbre kell menni. Adaléknak még annyi, hogy a gyertyák viszonylag kormosak voltak szelepszár szimering vagy inkább olajlehúzó gyűrű lehet a gond? Az olajat nem fogyasztota vészesen 10-15 e Km alatt 1-1.5 l evett meg, most se rángat jó az alapjárat szépen húz.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.