Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lipi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Lipi névjegye

  • Születésnap 1977-04-12

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest XXII

MOTE klubkártya

  • Város
    Budaörs

Lipi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. értem, akkor ezek a csatlakozók gyárilag vannak ott odalógatva?
  2. Sziasztok, azt szeretném kérdezni hogy a H astra benzines motorterében középen felül a szélvédő alatt lóg egy valahonnan kikötött vezeték, végén csatlakozóval, máshol is láttam ezt fotókon, tudja valaki ez eredetileg hova ment, és miért vannak ezek kikötve?, a helyét hogy hova ment nem látom sehol.... köszönöm!
  3. Sziasztok, kérdezni szeretném tudja esetleg valaki hogy az 90 lóerős 1.4 es benzin motor hengerfejcsavarok meghúzási nyomatéka mennyi? vagy esetleg hol lehet utána olvasni valahol? köszönöm
  4. Sziasztok! Menetközben hirtelen elromlott a Km-órám, leesett mutató nullára és azóta se mozdul és egyből kivillant a hibakód lámpa, ami aztán elaludt, itthon kivillogtattam és 24 és 35 ös kódot mutat, azaz sebességérzékelő és alapjárati vezérlőszelep hiba ez. ez a sebességérzékelő dolog ha elromlik akkor a km óra se megy? ez az óra bowdenes azt tudom, de a km óra és a sebességérzékelő együtt működik valahogy? és az alapjárati motor is ezekkel van kapcsolatban azért van hibakódja? idáig nem volt gond egyikkel se. hogy lehetne megnézni hogy jó -e ez a sebesség érzékelő? köszi
  5. Lipi

    Motor

    igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent. a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam. nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál. Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek.
  6. Lipi

    Motor

    sziasztok! látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont, én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont, és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos. arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.
  7. Lipi

    Motor

    sziasztok, karter tömítés csere előtt állok, ismeritek ezt a márkát: GLASER, PARAFA 1310 Ft-ért adnák, ez jó minőség lehet? meg injektorház felsőrész tömítést is cserélni kéne szivárog ott a benzin, lehet ezért magas néha az alapjárat, nem tudjátok hol lehetne ilyet olcsón beszerezni? 3500 ért akarják adni....
  8. a légszűrőházon a frisslevegő és a kipufogó felől érkező levegőt állító csappantyú bowdenes??? vákumos az. áááá.... hát úgy látom itt csak egyre messzebb kerülök a megoldástól..... na mindegy, visszarakom így, próbálom még tisztogatni a csappantyút hát ha akkor teljesen le tudná zárni a meleg levegőt.
  9. sziasztok! az lenne a kérdésem hogy a C14NZ astránál a légszűrőházon levő hideg meleg levegő állító csappantyú meleg motornál se zárja el teljesen a meleg levegő utját, hanem kb fél állásban megáll, ezen hogy lehetne javítani hogy teljesen nyisson - zárjon? hideg motornál zár rendesen a friss levegő fele és nyit a meleg fele. ha nem kap vákumot akkor kéne neki teljesen nyitnia hideg levegő fele és elzárnia a meleg levegő útját?
  10. sziasztok! tudnátok ebben segíteni hogy hogyan működik a légszűrőházában a frisslevegő- meleglevegő váltó csappantyú? vákum hatására úgy látom, de mikor és hogy jön létre a vákum? termosztát is van ott, vagy csak ez a vákum működteti? ha nincs vákum akkor teljesen frisslevegőnek kéne jönnie gondolom, de ez nem nyit ki teljesen csak félig és szivja a meleg levegőt is. hogy lehetne megoldani hogy teljesen nyisson hideg fele és meleg levegőt elzárja teljesen? vagy ez nem javítható? meg lefele is megy egy nyílás a rezonátordoboz fele ami nekem már nincs meg, ez baj? és amúgy erre a dobozra miért van szükség, innen nem sziv levegőt? szervizkönyvbe semmi erről! köszönöm
  11. sziasztok! tudnátok ebben segíteni hogy hogyan működik a légszűrőházában a frisslevegő- meleglevegő váltó csappantyú? vákum hatására úgy látom, de mikor és hogy jön létre a vákum? ha nincs vákum akkor teljesen frisslevegőnek kéne jönnie gondolom, de ez nem nyit ki teljesen csak félig és szivja a meleg levegőt is. hogy lehetne megoldani hogy teljesen nyisson hideg fele és meleg levegőt elzárja teljesen? vagy ez nem javítható? meg lefele is megy egy nyílás a rezonátordoboz fele ami nekem már nincs meg, ez baj? és amúgy miért szivja innen is a frisslevegőt? szervizkönyvbe semmi erről! köszönöm
  12. Lipi

    Karosszéria

    sziasztok, az lenne a kérdésem hogy ennél a lökhárító fényezés dolognál nekem nem egyértelmű hogy az enyém akkor puha vagy kemény lökhárítóju azaz hogy fényezhető e vagy nem, nem lehet ezt típus / évjáratból kideríteni? az enyém 1996 júniusi 1.4 GL alap kivitelü C14NZ köszi
  13. Lipi

    Elektromos

    Sziasztok, meg tudná vki mondani hogy a C14NZ 96 os astra hőcsöves 2 pólusu gyertyánál mennyi az ideális elektróda hézag? kössz
  14. Lipi

    Elektromos

    sziasztok, azt kérdezném hogy gyujtásbeállítás vagy ellenörzés mennyibe szokott kb kerülni, és ha stroboszkóppal csinálnánk otthon, a jel ott van vhol a vezérműszíj műanyag burkolatán, vagy le kell azt venni? gondolm a ékszíjtárcsán is van vhol vmi jel. köszi
  15. Lipi

    Karosszéria

    sziasztok, azt kédezném hogy ha a pollenszűrőre ráfolyik a víz, elég a szélvédő alján levő vékony műanyag csíknál tőmíteni, (ez már el is vált néhol az üvegtől) vagy az üveg oldalainál is kellene valahogy? és milyen tömítőanyagot kéne használni? kösz
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.