Jump to content

Robz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    628
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Robz névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1980-05-11

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://moszkvaior.gportal.hu/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Enying
  • Érdeklődés
    elektronika, méhészet

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    ex: Corsa A2 1.2I '91 (2001-2008) jelenleg: Astra G 1.4 Caravan '2004 (2008-)
  • Város
    Enying

Legutóbbi látogatók

1.889 profile views
  1. Robz

    ASTRA K-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Androidos kijelző tükröző progi hol elérhető?
  2. Robz

    CORSA E-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Corsa E-hez van valakinek átvizsgálási terve? Ez a km/idő alapú menetrend minden Opelnél benne volt a szervízkönyv elejében, de most kihagyták. Jó lenne tudni a ciklusokat.
  3. Robz

    ASTRA J-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    A trafó csere hány km-nél volt? (elég elkeserítő, hogy már ennyi nyűgöd volt vele, nekem ezek az alkatrészek még eredetiek a kocsiban 245e km-nél...) Gondolom csak gyári gyertyával volt használva. A lomha mit jelent, mit hajtottál előtte? Nálam sima 1.4 Astra G caravan (z14xe) utódja lenne, ez sem egy versenyautó, de nekem megfelel munkába járós családi autónak vidékre. (csak a kora és a megtett km miatt cserélném)
  4. Robz

    Motor - benzines

    Sziasztok! A16XER motornak milyen betegségei lehetnek? Most tervezem a vásárlást és érdekelne, mi változott a Z16XER-hez képest vajon? Érdekelnének a tapasztalatai, aki ilyet hajt. (nem csak hallott róla)
  5. Robz

    ASTRA J-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Sziasztok! A16XER motorral kapcsolatban van valakinek szervíz tapasztalata? Érdekelnének a gyengéi, mik az esetleges jellemző gondjai? (még gondolkodom, hogy J vagy K legyen-e és nézegetem a motor variánsokat) Turbóst lehetőleg nem szeretnék, arról elég sok problémát olvasni a fórumokon. (külföldieket is néztem) Nem érdekel, hogy a szívó gyengébb, a megbízhatóság az első. (napi ingázósnak kell vidékre)
  6. Robz

    ASTRA K-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Sziasztok! Most tervezek váltani Astra G-ről K-ra. Érdekelne, mik a tapasztalatok a nem turbós 1.4 benzinmotorral? Van itt valaki, aki ilyet hajt? (turbóst nem szeretnék)
  7. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Az én autóm nem olvasta a Bosch katalógust Az elmúlt 240e km-ben ilyen volt benne, hátrányát nem láttam, fogyasztás is ok, a motor alapjárata is szép, szinte újszerű a hangja, úgyhogy marad.
  8. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Bárdi 2045Ft / db, Cromax 1595Ft/db. (honlapjukat megnézve) Csergőnél 1562Ft volt a 121400 cikkszámú. (asszony B Corsájában ilyen van) Én a 1214120 FQR8LEU2 számút veszem, egyébként 2004 évjárattól ez a gyári benne, ami nem dupla pólusú. (1332Ft/db most) Anno ezzel vettem az autót, azóta is ilyenre pótoltam mindig. Mivel 5-6e Ft-ból megvan a gyári garnitúra így nem is próbálkozom mással, gond nélkül mentek eddig. 60e km meg sem látszik rajtuk.
  9. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Mindenképpen a szonda csere az első lépés, az ECU hiba nehezen reprodukálható. Nálam mondjuk az volt egy idő után. Nyári melegben járattam az autót álló helyzetben (mintha dugóban állna), elkezdett darabos lenni az alapjárat, néha le is állt. Mindezt nyaralás közben full kánikulában kezdte el a világ végén, mert hol máshol... Hétvégén sehol szervíz, csak telefonon értem el egy szakit, aki adta a tippet, hogy ez lehet elmondás alapján, de zárnak, fogadni nem tudnak, de teszteljem le. (gondoltam ja, itt a hotelben lesz minden hozzá.. ) És tényleg volt! Ásványvizes palack és csapvíz kellett hozzá. Autó elindít, alapjárat szórakozik, fordulat beejt, majd visszaáll, néha le is áll, alig indítható, stb. Ekkor ECU-ra hideg víz csorgat --> és lőn csoda, autó indul, alapjárat stabil. A szaki szerint kimondottan forró körülmények között tud előjönni a hiba, belül hajlamos valami kh-s lenni, ekkor viszont ECU javítás a megoldás. Amint hazajöttünk vittem ismerős vilamosságishoz - ezúton is kösz Wessz-nek itt a fórumon a soron kívüli javítást - azóta gond nélkül működik a vas.
  10. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Z14XE motorra??? Szervíz4+ vízpumpa csere + vezérlés kombóban ajánlották ki ennyiért? Akkor vagy nekem volt igen kedvezményes (2 éve), vagy ennyire felkúsztak az árak? Anno a gyári vezérlés szett ára - pumpa nélkül - 25e Ft alatt volt valamivel.
  11. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Araszolásnál, amikor elég meleg a motortér? Ismerős a szitu, de nekem nem a lambda, hanem a holtponti jele tünedezett el ugyanilyen körülmények között. (de nem akarnék vészmadárkodni) Szenzor csere nem oldotta meg, mert mint kiderült az ECU bemenete volt kontakthibás az ECU házán belül. ECU javítás lett a vége. A szaki szerint típushiba, de hogy melyik bemenete produkálja, az lutri. A holtpontival elég kínos volt, mert attól leállt a motor, nem csak egy hibalámpa volt, mint lambdánál. (de legalább javítható)
  12. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Szerintem ennél olcsóbban kijössz szakszervízben gyári alkatrészekkel, mert 4+ programban kb. 30e volt nemrég a komplett csere Z14XE-re. (vízpumpa nélkül) A vízpumpára a szakszervíz mondta, hogy nem része a cserének, nem kötelező 90e-enkét cserélni, mint a szíjjat. Szerintük minden második szíjcserénél elég, annyit el kell mennie. Nálam 180e körül lett cserélve, gondja még nem volt.
  13. Robz

    Általános műszaki problémák!

    Vezérlés csere = vezérműszíj + feszítő csere? Max két óra kávéval együtt. (sosem kellett otthagynom hosszabban az autót) Szakszervízben még meg is néztem, hogy csinálja a srác. Semmi extra nem volt.
  14. Honnan érdemes rendelni?
  15. Fényszóróim eléggé leöregedtek. Melyik utángyárit érdemes megvenni? Cserélném mindkettőt. Van minőségben eltérés köztük?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.