Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tryker

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Tryker névjegye

  • Születésnap 1974-10-05

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Somogy

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    "92 astra f c14nz
  • Város
    Gyékényes

Tryker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Az egyik havercsaj Zafirájával járok néha ha megkér,hogy intézzem a dolgait./ő németben melózik/ Sajnos elég sok gond volt/van az autóval,hordta/hordtam/ rendesen a szerelőhöz hol a váltó,hol a kuplung nem volt jó. Azt már le sem írom,hogy télen szinte képtelenség volt elindítani hiába a szinte új akksi... A mostani probléma ami a legzavaróbb a járgányon az,hogy valószínüleg nem megy rajta a turbó,menet közben nagyon nehezen gyorsul el,szinte egy örökkévalóság még a100km-es sebesség elérése is. Az autó nagyon sokat áll,lehet hogy ez sem használ neki? Motor:2.0 DTH ecotec diesel Mi a véleményetek?
  2. Helló! Az a rádió is kódolt lehet,olyan mint a többi Opel rádió./már ha gyári van benn/ Ha megszakad az áramellátása nem használható míg vissza nem kódolod. Keresd meg a kódját és a könyvét és vissza kell kódolni.Ha nincs meg a könyve írd meg a típust hátha valamelyikünk ismeri.Ha a kód nincs meg az már nehezebb dió.
  3. A mostani garnitúra egy siemens,ezt 6 ezerért kaptam meg,amit ezelőtt cseréltem nem tudom milyen gyártmány volt de az árára jól emléxem:11 darab ezres volt..
  4. Bár nem mai a sztori,de úgy gondoltam mindenképp megosztom veletek,hátha valaki meg tud spórolni rajta időt,fáradtságot és esetleg/nem mellesleg pénzt/ is!Az is lehet,hogy csak az én tudatlanságom ez és az is elképzelhető,hogy egy nálam rutinosabb szerelgető az első körben kiszúrja és kizárja ezt a hibát,mint lehetőséget....Hogy miről is van szó:Hideg,illetve meleg indításkor problémamentes,nem produkál semmit az autó még hajtás közben sem,ha finoman gyorsítasz észre sem veszed.Ha sietős a dolgod,jobban terheled a motort,előzöl BERÁNGAT a masina!!Nagyon zavart a jelenség,keresni kezdtem az okát.Nem akartam nagyon beletúrni mindjárt az elején de szó-szó,az injektorra gyanakodtam...Használtam injektor tisztítót,hátul benzinszűrőt cseréltem,GYERTYÁKAT CSERÉLTEM!!!-semmi javulás.Szoci-autós múltu lényemnek furcsa,hogy olyan dolgot is cserélni kell 2-3 évente a mai autókon ami a régieken örök életü volt!Hangsúlyozom még egyszer,lehet hogy ez csak nekem furcsaság!A gyújtókábel az amire gondolok....2-3 év alatt a szilikon kábelek átégnek és a nagyfeszültségü szikra átvitel többé nem lesz tökéletes!Egy barátom azt javasolta,hogy amikor gyertyát cserélek,cseréljem a kábeleket is,akkor nem érhet meglepetés...Hát ez így egy kicsit sokkkkkba kerül,nem?Bár lehet benn valami amit mond,ugyanis ritkán tudom úgy levenni a gyertyapipát a gyertyáról,hogy ne szakadjon ki a pipa belsejéből a gyertyára csatlakozó érintkező!
  5. Az én kicsikém "92.-es....hát,nem mai csibe
  6. Helló!Kivillogtatnám a hibatárolót,de hogy álljak neki? Bár a napokban önindítót javítottam és levettem az akksi saruját......ilyenkor nem törlődik a hibatár?
  7. Sziasztok!Szeretném a segítségetek kérni...opel astra c14 nz-ről volna szó.Látszólag semmilyen hibát nem produkál az autó,sem hidegen induláskor,sem pedig melegen induláskor,illetve menet közben.A jelenség ami a hibát mutatja a motor hűtővíz hőfok legfelső tartományában jelentkezik,ekkor kigyullad a műszerfalon a motorellenőrzés lámpája,de ez is csak akkor ha a motor alapjáraton jár.Ha elindulok az autóval előfordul,hogy kialszik ez a sárga jelzés de általában égve marad egészen addig míg meg nem állítom és újra nem indítom a motort.Mi lehet a bajság,hol fogjak hozzá....nem károsíthatja a motort ez hosszabb távon?
  8. Tryker

    Elektromos

    Igen,megvártam hogy kikapcsol a kijelző.Valaki felvetette,hogy akkusaru visszatételénél gyújtás nélkül is világít ez a kijelző.Én ezt eddig nem vettem észre,csak azóta észleltem amióta szivat ezzel a nagy fogyival...Felmerült valami más is itt:amikor a mérések közben a magnó mögötti vezetékekkel babráltunk a kijelző még nem volt kikötve így láthattam meg véletlenül amint a kijelző a vezetékek mozgatásakor néha fel-fel villan/persze gyújtás nélkül/Na erre varjál bokrot...Értem én hogy érintkezési gubi de ettől nem fogyaszthat ész nélkül álló helyzetben is.....?Akarommondani ÉRTEM ÉN HOGY NON-STOP,,DE MEDDIG VAN NYITVA?!
  9. Tryker

    Elektromos

    A 23.dik biztin levő cuccok valamelyike a fantomfogyasztó.Ezt ugy találtuk meg hogy akksisaru le/negatív/,teszter az áramkörbe és egyenként kivettük a biztiket...A 23.-nál megszünt a fogyasztás.Ezen van a belső-,ill. a csom.tér világitás,az elakadásjelző,a rádió és ez az ominózus agyamramenőőő kijelző!Amikor a kijelzőt mértük akkor a rádiónak lehúztuk a csatiját,amikor a rádiót mértük akkor meg a kijelző csatiját húztuk le.A kijelző egyébként önmagában bír nem tom pontyosan kb:250-300mA-al.Gyújtáskapcsolóval ez ugyibár össze van kötve?Nem lóghat meg az áram azon keresztül??Azóta úgy használom az autót,hogy ha állok kiveszem a binyót hogy a magnó se egyen.Egyébként igen,úgy van kötve hogy gyújtás nélkül is szóljon a rádió,lehet hogy csak a vezetékét kéne felcserélnünk,mert így a végfok állandóan áram alatt van és ezért a nagy fogyasztás/GONDOLOM ÉN/
  10. Tryker

    Elektromos

    opel16v-nek:Külön-külön mértük a kijelzőt és a rádiót,így tudtuk kiszűrni,hogy mekkkora a fogyasztása a kijelzőnek.A rádiónak is szerintem elég sok az a60egynehány mA amit mértünk/vagy ez korrekt?/.A kolléga aki a méréseket végezte sajna nem autóvil.-es így nagyoncsak el kéne mélyednünk az elektronikában...-egyenlőre nincs ötletem...... egyhapsi-nak:ha bekapcsolod a világítást természetesen gyengül a kijelző fénye azért,hogy sötétben ne bántsa a szemed olyannyira.
  11. sosem kop el...

  12. Tryker

    Elektromos

    Sziasztok!Egy 92"-es f astrám van.Az elmúlt hetekben nyugdíjaztuk az akksiját,ami kb6-7 évet szolgált az autóban.Biztos ami biztos alapon/mivel a zárlatossá váló akksi folyamatosan gyengélkedett/elvégeztünk pár mérést az elektomos rendszeren.Az akku a végét járja,ez nem is vitás de felmerült egy másik probléma,amire pont az akku hívta fel a figyelmünket.Anélkül,hogy bármilyen fogyasztó"élne" a kocsiban 300mA körüli fogyasztást mértünk./ez elég sok,nem?/Addig zártuk ki a különböző fogyasztókat egymás után míg elértünk a középkonzolon található óráig ami ennek a fogyasztásnak a 3/4 részét produkálta.Ez a kijelző/a nagy fogyasztást leszámítva/eddig tökéletesen működött bár a megnőtt áramigény miatt egyenlőre lehúztam a csatiját...Van e vkinek tapasztalata ezen a téren,egyáltalán mit kezdjek a kijelzővel,hol keressem a hibát,a fogyasztóban vagy máshol?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.