Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ATM_automata

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    richo@freemail.hu
  • Weboldal URL
    http://www.sharkycomputer.hu

Személyes információ

  • Lakhely
    Gyöngyös-Pest-Gyöngyös
  • Érdeklődés
    Technika, Sport, kaja

ATM_automata's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nos, megcsináltam. Azóta nem pofázik, hogy rossz a mail cím, pedig ugyan arra állítottam vissza, amire előtte azt mondta, hogy duplikált cím. Tehát sikerrel jártam. Amúgy nem kell hozzá másik létező email cím, simán megváltoztattam aztán meg vissza. ATM
  2. Köszönöm. Türelemmel leszek, a lényeg, hogy ezek szerint nem okoz gondot. :-) ATM
  3. Kedves Adminok! Régen léptem már be, aztán gondoltam belépek. Látom új a felület. Bejelentkezem és ez fogad: " E-mail Figyelmeztetés Az E-mail címed megváltozott mivel egy másik felhasználó már használja. Ez az jelenti hogy a levelek nem a megfelelő helyre fognak érkezni - beleértve a jelszó emlékeztetőket is, stb. Kérjük azonnal változtasd meg az E-mail címedet." Ez hogy lehet? 2004 óta ez van beállítva és ez is a címem. Most meg valaki megadja mint a sajátját Én meg változtassam meg????? Hogy lehet megadni olyan címet ami már él a rendszerben???? Megoldás????? Köszi: ATM
  4. Nekem is x14xe motoros a verdám, nekem szinte mindig 8-10 liter között van a fogyasztása. A múltkor teszteltem, hogy mikor eszik a legkevesebbet, és az ideális érték autópályán 5.-ben max 3000-es fordulat, azaz 100km/h. Ez tényleg jó, csak olyan tempónál elalszom, így marad a 140-160-as tempó, amit viszont nagyon szeret a kocsi, és dinamikus is ebben a tartományban. Viszont nem eszik keveset :-) Városban akkor eszik sokat, ha szintén 3000-en felül van pörgetve. Ha 2500-3000 között tartom a fordulatot akkor egész elfogadható a fogyasztás... Én ezt vettem észre.
  5. "csak kifogyott a víz a rendszerből" Szerintem a klíma rendszerben csak gáz van, a víz meg kondenzvíz lehet csak....ami kicsapódik amikor a levegő lehül..... Ha esetleg nem jól tudom, akkor bocs.....nem okoskodni akartam.
  6. npasi: Köszi az infót! A szervízkönyvet meg este átnyálazom rendesen.
  7. SZiasztok! 1 oldallal előbb kérdeztem, hogy szerintetek a 135e km-es szervízt szakszervízben, vagy másutt érdemes csináltatni, illetve, hogy miből áll, mit kell megnézni ilyenkor. Neten nem találtam választ, nem tudnátok segíteni? A másik, hogy olvastam itt nem sokkal előrébb egy tank-légtelenítés dolgot. Ezt miért kell? Illetve mikor kell ilyet tenni?
  8. Sziasztok! Arról szeretnék infót kapni, ha lehet, hogy a kocsimon / '99, 1.4 16v G astra/ következő 135.000.es szervízen miket kell megcsináltatni, miből áll a szervízelés. Illetve miket kell megnézni, ellenőrizni. A 120.000-est szakszervízben csinálták, szerintetek most is oda vigyem, vagy egy nem szakszervízes szerelőre is rábízhatom? Köszi
  9. pl. nekem volt, illetve van ilyen gondom, de még nem sikerült rájönni, hogy mi okozta. Egyenlőre pénzhiány miatt csúszik a project befejezése, de előbb-utóbb muszáj lesz szétszedetni és megnézetni a klímát.
  10. Beszéltem a Schillerrel meg az M3-as opelszalon/szervízzel. Mind a 2 helyen azt mondták, hogy van gépük és meg is tudják nézni a klímát. Korrektül álltak a kérdéshez mind a 2 helyen. (Legalábbis akivel beszéltem, de lehet, hogy Ő csak a munkafelvevő volt :-) Az lenne a kérdésem, hogy van-e itt valaki, aki ismeri ezeket a szervízeket, melyikbe érdemes vinni a vasat?
  11. Helló mindeniknek! Hát sajnos nem tudok semmi jóról beszámolni. A Klímás pasi nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Felhívtam, erre elkezdett hebegni-habogni, hogy nem ér rá, sok a dolga, és amúgy sem tud mit csinálni vele, mert 3 dolgot lehet megnézni: a kis és nagy nyomást meg a visszahűtést, és az ő gépük csak leszedni tudja a gázt vissza rakni nem, tehát akkor bukom a gázt, és szerinte 90% hogy az expanziós szelep a rossz, de azt nem tudja megnézni, meg amúgy is több fajta létezik belőle. Inkább cseréltessem ki azt, de ahoz ő nem kell, mert csak 2 csavar fogja. /Expanzós szelep ára opel szalon szerint 40.000 FT/ Szóval ennyit a berényi ople szervízről. Tehát ott tartunk, hogy el kéne mennem a citroen szervízbe itt gyöngyösön, mert nekik jó a gépük a klímagáz le és feltöltéséhez, és cseréltessek ki 1 alkatrész amiről senki sem tudja, hogy mi a helyzet vele. Ha nem az volt a rossz, akkor bukok minimum 50.000-et /munkadíj stb/ és még mindig nem tudta senki megnézni, hogy mi van a nyomással meg a visszahűtéssel. Nincs valakinek egy jó klímaszervízről tudomása pesten? Olyanról, ahol nem csak az EPC-ben láttak eddig klímát! :-)
  12. Ma voltam 2 szervízben és Én is arra következtetésre jutottam, hogy az a "füst" a hideg levegő lehetett, mert semmi nyomot nem hagyott. Se olajos lerakódás, se UV alatt világító festék, semmi. Az a baj, hogy eddig sehol nem mondták azt, hogy "ááá, sima ügy, ez+ez lehet a gond, meg tudjuk csinálni.". :lol: Szóval annyi derült eddig ki, hogy gáz van benne, nyomás van benne, hűteni hűt, szivárgásnak nyoma nincsen. Kb 5 perc /mikor mennyi/ után ha a motort járó klíma mellett 3500as fordulat fölé forgatjuk jön egy turbina szerű hang. A márkaszervízben azt mondták, hogy nem normális ez a hang, de nem tudják mi lehet. Kérdeztem tőlük ezt a lefagyásos dolgot amit írtatok. Azt mondták, hogy igen van ez a lefagyás gátló cucc, meg lehet nézni, meg valami szelepet emlegettek még, de azt nem tudom mi lehet. Azt mondták, hogy nagyon szét kell szedni a műszerfalat ahhoz, hogy megnézzék, de inkább valami klímás emberkét kéne keresnem, mert ők csak találgatni tudnak. Ajánlottak valakit 60km-re, de az szabin van /természetesen/. Lenne egy laikus kérdésem: Nem okozhatja pl. a pollenszűrő eldugult állapota??? Csak mert visszolvastam a topicot, és nálam is van a szélvédő párásodás esős időben. /Most már tudom miért/.? Vagy valami dugulás?
  13. A venti működik, legalábbis fújni rendesen fúj. Ez a fagyás dolog érdekes, lehet, hogy közelebb visz a megoldáshoz! Ha valakinek van még valami ötlete akkor írja bátran!! Köszi!
  14. Üdv Mindenkinek! A következő klímaproblémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: A kocsi '99-es G Astra Club, 1.4 16V, 122e km. 1 évvel ezelőtt pont ugyan ilyenkor /2 hét híján/ egyszer csak menet közben miközben a klíma is ment a fordulat elkezdett le-föl ugrálni, gázadásra nem reagált a kocsi aztán fehér füst jött a levegő befújóból és elszállt a klímakompresszor. Kicserélték 1 bontottra. Mostanáig ment. Ma jövök haza az autópályán és 3500-as fordulat fölött érdekes turbina hang szerű jött a motortérből. /Már egyszer tapasztaltam ilyet, de akkor megszűnt./ Ha kikapcsoltam a klímát akkor elhallgatott. Aztán visszakapcsoltam, fehér füst a a közékonzolon lévő levegő beömbőből. Na gyorsan ki is kapcsoltam, mielőtt szétmegy megint a kompresszor. Aztán kb 30 perc múlva megálltam otthon és belenéztem a motortérbe. A klíma gázbetöltőjét vagy mit megnéztem, megnyomtam, volt nyomás. A klímát bekapcsoltam, hűtött. Szerintetek??? Most mit kellene tenni? Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.